Spring naar bijdragen

Idee voor event


8BG

Aanbevolen berichten

Beste geocachers,

 

Geïnspireerd door het mooie weer van de afgelopen tijd en de berichtgeving in de media kwam ik op het idee voor een soort van event. Omdat het idee in feite belachelijk carambalig is -en dus 8bg-waardig!- vroeg ik me af of andere mensen zulke grappen ook kunnen waarderen. Dus, reacties op het onderstaande plan svp.

 

Het speelt zich af op een duidelijk afgebakend openbaar terrein. Hier omheen zal een aantal caches worden geplaatst.

Hoe kom je nu aan de coordinaten van deze caches?

Iedereen zal een symbool krijgen. Met dit symbool maakt hij/zij zich duidelijk voor de anderen.

Ook zal er een persoonlijk doel bekend worden.

Dan wordt iedereen door gehusseld en kan de strijd beginnen. Ga op zoek naar mensen die het symbool dragen dat jij moet hebben. Heb je zo iemand opgespoord dan mag je deze met een waterpistooltje nat spuiten. Het slachtoffer overhandigt nu aan de schutter een bewijs dat hij/zij geraakt is, met bijvoorbneeld een kaartje.

Heeft een schutter drie kaartjes dan kunnen deze worden ingeleverd bij de organisatie tegen een coordinaat. Tevens wordt een nieuw doel overhandigd.

De keuze is dan om door te spelen voor een nieuw coordinaat of even de rust nemen door de cache te zoeken.

 

Je merkt het, carambaligheid alom. Wie lijkt het leuk om een middagje met een waterpistooltje rond te lopen en lekker nat te worden?

bewerkt door 8BG
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Beste geocachers,

 

Geïnspireerd door het mooie weer van de afgelopen tijd en de berichtgeving in de media kwam ik op het idee voor een soort van event. Omdat het idee in feite belachelijk carambalig is -en dus 8bg-waardig!- vroeg ik me af of andere mensen zulke grappen ook kunnen waarderen. Dus, reacties op het onderstaande plan svp.

 

Het speelt zich af op een duidelijk afgebakend openbaar terrein. Hier omheen zal een aantal caches worden geplaatst.

Hoe kom je nu aan de coordinaten van deze caches?

Iedereen zal een symbool krijgen. Met dit symbool maakt hij/zij zich duidelijk voor de anderen.

Ook zal er een persoonlijk doel bekend worden.

Dan wordt iedereen door gehusseld en kan de strijd beginnen. Ga op zoek naar mensen die het symbool dragen dat jij moet hebben. Heb je zo iemand opgespoord dan mag je deze met een waterpistooltje nat spuiten. Het slachtoffer overhandigt nu aan de schutter een bewijs dat hij/zij geraakt is, met bijvoorbneeld een kaartje.

Heeft een schutter drie kaartjes dan kunnen deze worden ingeleverd bij de organisatie tegen een coordinaat. Tevens wordt een nieuw doel overhandigd.

De keuze is dan om door te spelen voor een nieuw coordinaat of even de rust nemen door de cache te zoeken.

 

Je merkt het, carambaligheid alom. Wie lijkt het leuk om een middagje met een waterpistooltje rond te lopen en lekker nat te worden?

 

Ha, er bestaan dus nog meer cachers die nog de tijd nemen om naar het "echte " journaal te kijken :thumbup: : 8BG heeft het nieuws van 20.00 uur gezien met een topic over een dergelijke nieuwe "rage" in Londen, maar dan cacheloos.

Op zich een grappige combinatie die je maakt Menno.

Kan me voor stellen dat er animo voor is , ook.

 

Ben benieuwd!

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben gister met de buurjongen een waterballonnen gevecht gehouden. Ook een aanrader met dit warme weer!

 

En als het event misschien toch in Brabant (ipv omgeving Almere) gaat plaatsvinden, zijn wij van de partij!

 

groetjes Geovlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit lijkt me geweldig grappig. Een horde volwassen mensen met symbolen op, die rondrennen met waterpistolen! Zal er vast zeer leuk uitzien.

Als ik kan zal ik er zeker bij zijn. Goed idee :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Superidee 8BG!. Denk dat we vanwege de afstand niet komen....maar ff complimenten voor dit maffe idee.

Hier moet je zeker mee doorgaan. Ach wie weet pakken we toch nog de auto en sjeesen er naartoe.

Pistooltjes, fotocamera met waterstraal en dergelijke hebben we hier genoeg. Ik wacht de lokatie ff af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk idee Menno :thumbup:

 

Wat ik wel vreemd vind is dat iedereen het als een verkoeling ziet. Men denkt waarschijnlijk dat het event dan vandaag of morgen plaatst gaat vinden.

Ik weet nog wel niet of medio januari elkaar beschietend met waterstralen als verkoelend mag worden gezien :D

 

[OFFTOPIC MODE ON]

En, ik las dat gesteld werd dat alleen ouderen last van dit weer hadden. Ik denk eerder aan bejaarden, kleine kinderen, zieken en chagrijnen :)

 

Ik heb nergens last van en ben niet de jongste. Van mij mag het zo blijven tot de Kerstdagen en dan gelijk een paar maanden 30 graden onder nul. En nee, ik werk niet in geconditioneerde ruimtes. Loop zelfs binnen verplicht met lange mouwen en helm op en het is er al weken >40°. Gewoon je tempo aanpassen aan de situatie en genieten van je zweet. ;)

[OFFTOPIC MODE OFF]

 

Enneh, volgens de guidelines kun je een event tussen maximaal 3 maanden en minimaal 3 weken van tevoren aanmelden :)

 

 

Voor afstanden tot 35 feet:

5269336b43fa_main400.jpg

 

Ammobox:

 

52698a82a6d_main400.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De reacties worden steeds leuker.

Daarom er maar serieus mee aan de slag gegaan.

De boswachter vindt het goed :thumbup: dat er wat doosjes op zijn terrein worden verstopt.

De naam is er, zelfs al een dag geprikt, zondag 13 augustus. Wordt vast de mooiste waterpistooltjesschietdag van het jaar.

Ik zal proberen vandaag nog de cache als event bij Kruimel aan te bieden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De reacties worden steeds leuker.

zondag 13 augustus.

:D dan zijn we op vakantie 4tm20 aug

maar ik vind het een leuk iede en ga kijken hoe het geworden isvia het log

Ik hoop dat er heel veel teams geraakt worden :thumbup:

bewerkt door bab2501
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...