Spring naar bijdragen

Statistieken


Waterlander

Aanbevolen berichten

Ik heb een paar caches gevonden en 's avonds gelogt maar 5 caches staan zelfs nu niet in de statistieken van de gevonden caches, ook op kaart gevonden staan ze niet.

 

Hoe kan dit nu?

 

Als ik naar de betreffende caches ga dan zie ik dat ik wel degenlijk gelogt heb.

Snap er niets van

 

Heb ook nog een andere vraag, als je in het buitenland een cache vind dan kan je die hier loggen maar tellen buitenlandse caches ook mee in caches found?

 

Groetjes

 

De Waterlander

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gisteravond had ik hetzelfde probleem met 1 cache, inmiddels blijkt dat inderdaad door de drukte de log om een of andere reden niet door komt. 10 min. geleden heb ik dat even snel op kunnen lossen:

Je gaat naar de desbetreffende log toe en die DELETE je, daarna ga je hem gewoon net als anders opnieuw loggen en dan is het wel voor elkaar!

Deze oplossing heeft op zondagavond geen zin want dan pakt ie het weer niet!!

 

Succes ermee.

 

Groetjes Susan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ook nog een andere vraag, als je in het buitenland een cache vind dan kan je die hier loggen maar tellen buitenlandse caches ook mee in caches found?

 

Groetjes

 

De Waterlander

 

De founds die je ziet bij je log op de cachepagina zijn alle founds in binnen en buitenland. Ook het getal op je tellertje in je eigen account pagina.

De buitenlandse founds tellen alleen niet mee bij de Nederlandse ranglijst op de statistieken pagina... maar daar heb ik zelf een tijdje geleden een topic over geopend: Nederlandse Statistieken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de log wel in gc.com staat, maar niet in de .nl statistiek dan is het het makkelijkst om naar de DHZ pagina - Update Logs - te gaan en daar de missende log te registeren.  :rolleyes: 

 

NL gaat dan de gegevens opnieuw bij COM ophalen.

Da's juist. Maar als je een poosje wacht, komen de logs vanzelf weer binnen. Eens in de zoveel tijd worden alle caches langsgegaan om ontbrekende gegevens op te vissen. Dat kan een paar dagen duren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb gedaan wat je gezegt hebt Reintje, de caches van gisteren staan er nu wel op, alleen zie ik nu een verschil.

 

Als ik naar een cache kaart aan het kijken ben en ik kijk naar mijn log,dan zie ik achter mijn naam 72 founds.

 

Ga ik kijken bij statistieken dan heb ik er maar 71 gevonden, ik zou nu niet meer weten welke cache de statistieken dan mist

 

Vandaag was het nog makkelijk, maar ik denk dat die ene al heel lang geleden gevonden is en ik kan er dus niet achter komen welke het is.

 

Snappen doe ik het niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij krijgen de cache Kozakken van zuurtje maar niet in de statistieken van .nl. Nu hebben we een verschil van 1 cache met .com. Zou het kunnen zijn omdat dit een Premium Member only cache is. Ik heb het al geprobeerd via de DHZ, maar dan wordt er aangegeven dat die cache niet in de database voorkomt. Zouden we deze cache dan wel zelf kunnen toevoegen met het nieuwe tooltje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, de Waterlanders hadden hetzelfde probleem als ik, alleen hij wist precies welke cache hij miste. die heeft hij met corrigeer logs opgelost.

 

Hij had geluk dat we die pas nog gedaan hadden, ik kan de cache die ik mis niet vinden.

 

volgens nl. heb ik dus 1 cache meer dan op com. maar welke? :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...