Spring naar bijdragen

Langzame server?


fastronald

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

er worden nog steeds coins gelogd van het event, dus dat maakt d server ook traag.

Als het druk is op .com kan het ff duren voor dat al je caches op .nl zijn bijgewerkt

maar ma staat t er meestal bij is mijn ervaring

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:cry: vorige week was de server ook al traag en klapte hij er steeds uit. bij het loggen van een tb werd ik er steeds uitgegooid wegens een time out. alleen stond daarna in mijn logs wel drie keer die tb uitgelogd maar op de pagina van de cache waar ik hem in wilde plaatsen was hij niet ingelogd. ik heb dus een paar dagen later met een note alsnog de tb kunnen droppen.

:thumbdown: ik krijg berichten dat er een time out is of dat de server too busy is. volgens mij wordt het eens tijd dat ze de server een beetje upgraden.

heb niet zo veel gedult maar zit toch het liefst op de vrije zondag een beetje te neuzen op de geocache site.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er wordt aan deze problemen gewerkt. Dit is een quote uit het announcement-forum van Groundspeak:

 

At this time the cause of the "Server Too Busy" error messages is still unknown. Contrary to what the error says, it does not appear that the servers were overloaded in any way. The error seems to have been caused by a communication problem between the web servers and one or more of our database servers. Why that is, we don't know yet, but are continuing to investigate. However, it seems that the issue has been cleared up for the time being, and the servers appear stable.

 

signalsmile.gif Elias

 

Dit bericht is van 3 maart. Dus geduld en een beetje hoop dat de problemen snel over zullen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ons opgevallen is, is dat het trage werken en ook het er uitknallen voornamelijk op zondagavond aan de orde is. Eigenlijk heb je het idee om er dan maar mee te stoppen en op maandag verder te gaan daar je de data's toch nog wel op zondag kan zetten, maar als het om het loggen van een TB gaat is dat toch vervelend omdat je dan de medecachers op een vals spoor brengt waar de TB nou wel of niet in zit! Dan toch je maar even ergeren :cry:

 

Zou dit nou komen doordat overdag iedereen lekker op pad is geweest en wij allemaal tegelijk aan de gang gaan? Klinkt wel logisch. Het is ook gewoon zo'n leuke hobby :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

'T is dramatisch. De hele avond al, de laatste weken al. Frustraties nemen toe en dat gaat allemaal ten koste van mijn gezin, die zwaar moet lijden onder deze frustraties. Mijn vrouw klaagt nu al over psychisch leed wat ik haar aan doe. ik denk dat ik maar eens een advocaat er op ga zetten om de mannekes uit de Usteet-me-nights te 'sewen'. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...