Spring naar bijdragen

Langzame server?


fastronald

Aanbevolen berichten

Ideetje: Als ze bij gc.com gaan uitbreiden enkele servers premium member only maken. Niet betalende cachers kunnen nog steeds hun hobby uitoefenen, maar krijgen tijdens spitsuren geen gegarandeerde service. Premium members kunnen uitwijken naar rustiger servers (bv www.geocaching.com/premiumzone/)

 

Bottom line; als je moppert dat ze in de USA moeten uitbreiden, moet je ze ook de middelen (lees dollars) geven.

 

Toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ideetje: Als ze bij gc.com gaan uitbreiden enkele servers premium member only maken. Niet betalende cachers kunnen nog steeds hun hobby uitoefenen, maar krijgen tijdens spitsuren geen gegarandeerde service. Premium members kunnen uitwijken naar rustiger servers (bv www.geocaching.com/premiumzone/)

 

Lijkt mij een goed idee. Stel het eens aan ze voor! :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op het forum van .com het volgende:forum GC.COM

 

Het is natuurlijk erg vervelend dat de .com server er regelmatig "uit" ligt.

gaat GC onder aan eigen succes?

Misschien een idee om samen eens te brainstormen over oplossingen ipv alleen te constateren dat het niet lekker loopt.

Ik denk er ook nog wel over na, maar oplossingen zie ik ook niet meteen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt mij een goed idee. Stel het eens aan ze voor!

Zal ik doen...

 

Het is natuurlijk erg vervelend dat de .com server er regelmatig "uit" ligt.

gaat GC onder aan eigen succes?

Misschien een idee om samen eens te brainstormen over oplossingen ipv alleen te constateren dat het niet lekker loopt.

 

Ik vermoed inderdaad dat dat zo is. Het probleem zit m natuurlijk in het feit dat er een enorme database achter de site hangt. Met mijn eigen site heb ik een aantal dagen vorig jaar ook meerdere miljoenen requests per dag gehad. Ondanks dat ik toch bij een vrij professionele hosting aangesloten ben ging de site toch continue plat.

 

Edit:

http://forums.groundspeak.com/GC/index.php...5entry2130255

bewerkt door gpsgek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In dit draadje is al dacht ook al eens geopperd dat we dan premium member moeten worden zodat ze ook de centen krijgen om er wat aan te doen.

Helaas zijn ook degenen die premium member zijn van dit probleem betroffen.

En aangezien het zo verschrikkelijk slecht gaat met die bereikbaarheid zouden die nu juist er wel eens over kunnen denken te gaan stoppen met dat premium memberschap kortom het ene vereist het tegenovergestelde bereikt.

 

Groeten Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

T'is wel weer erg flut op dit moment!!! :dribble:

Nadat er gisteravond (zaterdag) geen doorkomen aan was, vanochtend geprobeerd te loggen. Cachebeschrijvingen komen goed tevoorschijn, maar ieder poging om te loggen eindigt met een foutmelding.

Uit wanhoop de rekenaar herstart met een obscuur operating system uit Redmond, genaamd windhoos, i.p.v. een eerlijk operating system voor en door kenners, om te kijken of het met Internet Exploder beter gaat. Sommige webdesigners hebben namelijk last van een dwaling die behelst dat zij denken dat IE de standaard is... Fout! W3C bepaalt de standaards en het is aan de browser bouwers om deze zo goed mogelijk te implementeren. Maar goed, laat ik geen draadje pro of contra MicroSchoft starten.

 

In ieder geval: met IE bleef het ook foutgaan.

 

Zucht!!! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...