Spring naar bijdragen

GC.com weer aangepast


Ruud4d

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Jeremy schreef.

 

Raine and I released another update to the web site this afternoon to cover many bugfixes, feature enhancements, and asthetic changes. Some of them will be instantly noticeable while others won't. This is a highlight of these changes.

 

* The Travel Bug logs now show up 10 at a time to speed up the pages.

* Hint decrypt does a JavaScript change instead of refreshing a new page. If you have JavaScript turned off it will work as it did before.

* The Cascading Style Sheet for the site has been updated. You may need to hold shift and click refresh for the changes to show up

* Hovering over the photo icon on cache listings with show the image without having to click through.

* The inventory of a cache listing now shows the type of Travel Bug or Geocoin in the cache.

* The travel bugs and geocoins have been moved to their own tab called "collections" since there are so many new geocoins now.

* The Travel bug distance calculation has changed. There will be a few days before the distance calculations update correctly so please be patient.

* Many small bug fixes and changes

 

 

Additionally, there is a capability we will be releasing shortly for cache owners to be able to add additional waypoints for a cache. These will be for storing hidden final coordinates for mystery caches, stages of a multi, puzzle questions, and parking coordinates. We need to do some work on our infrastructure to make sure it is working ok, so expect the new feature shortly.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo te zien is het plaatjes probleem opgelost! Het lettertype is wel een stuk kleiner geworden.

 

Op de meeste cache-pages kun je met Ctrl+muiswielscrollen de letters/cijfers groter/kleiner maken.

 

Kun je ook de aanschaf van die leesbril nog ff uitstellen :dribble:

bewerkt door hiker
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het er goed uitzien, kan nog steeds zonder bril gelezen worden, als je je instellingen maar goed hebt staan. :dribble:

Kijkend naar mezelf gaat het prima zo terwijl ik voor normaal lezen een leesbril nodig heb. :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

* Hint decrypt does a JavaScript change instead of refreshing a new page. If you have JavaScript turned off it will work as it did before.

 

Met het decrypten van langere hints gaat er iets mis, zie bijv de nieuwe cache

De Hierdense Oostermheen Ronde

Op onze eigen cache met een korte hint van 2 regels werkt het gewoon.

Uit of aanschakelen van Javascript heeft zo te zien hier geen invloed op. :dribble:

Is er iemand die het wel voor elkaar krijgt op deze cache ?

 

Groetjes Jan-Willem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met het decrypten van langere hints gaat er iets mis, zie bijv de nieuwe cache

De Hierdense Oostermheen Ronde

Op onze eigen cache met een korte hint van 2 regels werkt het gewoon.

Uit of aanschakelen van Javascript heeft zo te zien hier geen invloed op.  :dribble:

Is er iemand die het wel voor elkaar krijgt op deze cache ?

 

Groetjes Jan-Willem.

Ik zie hem na het decrypten 2x. Decrypt en encrypt. Firefox 1.5 NL is de browser.

 

De hints ben je eigenlijk niet nodig om de cache te kunnen vinden.

 

Verder vind ik de layout nu van .com weer een verbetering. Toen ik het voor het eerst zag schrok ik ff. Ik was al mijn TB's en coins kwijt :dribble:

Het is overzichtelijker geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet als je direct aan het decrypten gaat. Maar als je eerst de pagina "printvriendelijk" maakt, dus zonder logs. En je gaat dan aan het decrypten, komt zowel de ge-encrypte al de ge-decrypte tekst tevoorschijn.

 

Van mij had er overigens wel een blanco regeltje gemogen tussen de logjes hoor.

 

Spirit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie hem na het decrypten 2x. Decrypt en encrypt. Firefox 1.5 NL is de browser.

 

Ik hoef niet eens meer op decrypt te klikken :dribble:, ik zie meteen zowel decrypte als encrypte tekst.

 

Hiero ook FireFox 1.5 maar dan de Engelse versie met de 'onofficiele' build eroverheen ter verhelping van het kaart-probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

* Hint decrypt does a JavaScript change instead of refreshing a new page. If you have JavaScript turned off it will work as it did before.

 

Met het decrypten van langere hints gaat er iets mis, zie bijv de nieuwe cache

De Hierdense Oostermheen Ronde

Op onze eigen cache met een korte hint van 2 regels werkt het gewoon.

Uit of aanschakelen van Javascript heeft zo te zien hier geen invloed op. :dribble:

Is er iemand die het wel voor elkaar krijgt op deze cache ?

 

Groetjes Jan-Willem.

Ik heb hier ook FF 1.5 en heb nergens problemen mee. Gewoon decrypt en weer encrypt. Geen dubbele teksten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...