Spring naar bijdragen

GC.com weer aangepast


Ruud4d

Aanbevolen berichten

Nu thuis e.e.a. nagekeken. In FF krijg ik bij mijn stat alleen mijn profiel te zien, geen gallery, caches etc. De tabbladen missen daar.

 

In IE gaat het wel goed. Strange :lol1:

 

Kijk even op het .com forum onder het draadje wat BFM al eerder opgaf hier.

Heeft waarschijnlijk te maken met Cascading Style Sheets die aangepast zijn.

Een harde refresh zal het waarschijnlijk oplossen. (Shift F5 of Ctrl F5 als ik met goed herinner uit het andere draadje.)

 

Succes, Jan-Willem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nu thuis e.e.a. nagekeken. In FF krijg ik bij mijn stat alleen mijn profiel te zien, geen gallery, caches etc. De tabbladen missen daar.

 

In IE gaat het wel goed. Strange :lol:

 

Kijk even op het .com forum onder het draadje wat BFM al eerder opgaf hier.

Heeft waarschijnlijk te maken met Cascading Style Sheets die aangepast zijn.

Een harde refresh zal het waarschijnlijk oplossen. (Shift F5 of Ctrl F5 als ik met goed herinner uit het andere draadje.)

 

Succes, Jan-Willem.

:lol1::lol:

Probeer mijn profiel maar eens in FF en IE.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer mijn profiel maar eens in FF en IE.

 

Zie er niets byzonders aan, ik zal nog even een plaatje toevoegen...

 

founds_roode_loper.jpg

 

Is hier met IE6.

 

J-W.

De tabjes zijn bij mij heel erg verstopt. Het is net als ze in het lijntje zijn weggezakt. Als ik met de cursor over de lijn ga zie ik het lijntje verdwijnen, daar klikken en dan komt het goed. Zal wel aan mij FF versie (

Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; nl-NL; rv:1.7.12) Gecko/20050919 Firefox/1.0.7
) liggen :lol1:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De tabjes zijn bij mij heel erg verstopt. Het is net als ze in het lijntje zijn weggezakt. Als ik met de cursor over de lijn ga zie ik het lijntje verdwijnen, daar klikken en dan komt het goed. Zal wel aan mij FF versie (
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; nl-NL; rv:1.7.12) Gecko/20050919 Firefox/1.0.7
) liggen :lol1:

 

Nogmaals, lees het draadje op het .com forum, hier staat e.e.a. al beschreven.

Heeft met CSS te maken, deze moeten opnieuw geladen worden vanaf de server, deze worden nu waarschijnlijk nog uit je cache op de eigen pc gehaald.

 

Zie post nr 31 van BFM.

 

Jan-Willem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal wel aan mij FF versie (
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; nl-NL; rv:1.7.12) Gecko/20050919 Firefox/1.0.7
) liggen :beerchug:

 

 

Ik zou als ik jou was FF 1.5 installeren. Bij Firefox worden bugs nl. niet opgelost door een bugfix, maar door een compleet nieuwe versie, momenteel is dat nog even 1.5.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima ontwikkelingen :beerchug:

 

Ik vind het gebruikersgemak er een stuk op vooruitgegaan.

 

Een minder puntje wat mij betreft: volgens mijn opticien had ik nog geen leesbril nodig,

Volgens GC.com blijkbaar wel! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, Twin Peaks, wasdanu? Brillie nodig?

 

Optie is om de Control toets ingedrukt te houden en je muiswieltje naar beneden scrollen :thumbup: Wow, wat een groot beeld :)

 

Ondanks de kleine lettertype vind ik het wel wat hebben. Het wordt steeds fraaien en zoals al eerder gezegd, het doet weer wat professioneler aan.

En als je dan ook nog GreaseMonkey installeert op firefox en dan de prachtige scripts die speciaal voor geocachers zijn geschreven, dan is het nog tig keer leuker.

Als ik bijvoorbeeld naar iemands gallery ga, zie ik de foto's niet meer als een thumbnail, maar 2 a 3 x groter. En zo zijn er nog meer, maar dat is wer iets voor een andere topic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha, eindelijk kan je de additionel waypoints toevoegen! Dat heb ik mooi direct gedaan voor "Waar? Daar!": Duivenvoorde zoals je kan zien. Nu heb ik van het .com forum begrepen dat je al deze waypoints (nog) niet kan downloaden in de .loc, maar dat premium members deze waypoints wel meegezonden krijgen in de GPX. Nu ben ik heel benieuwd hoe dit eruit ziet en of het echt zo handig is als het lijkt. Zou een premium member me dit ene bestandje van deze cache kunnen toezenden alsjeblieft?

 

Bij voorbaat dan,

Q :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...