Spring naar bijdragen

GC.com weer aangepast


Ruud4d

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik zie hem na het decrypten 2x. Decrypt en encrypt. Firefox 1.5 NL is de browser.

 

Gebruik ik de originele cachepagina dan staat er normaal de ge-encrypte tekst en na het drukken op de decrypt knop is dit weg en is de listing korter.

 

Hiervoor gebruik ik trouwens IE6.

 

Niet als je direct aan het decrypten gaat.

Maar als je eerst de pagina "printvriendelijk" maakt, dus zonder logs. En je gaat dan aan het decrypten, komt zowel de ge-encrypte al de ge-decrypte tekst tevoorschijn.

 

Ga ik vanaf de originele pagina naar de print vriendelijke dan verschijnt de hint dubbel, 1 keer encrypted en 1 keer normaal leesbaar.

 

Van mij had er overigens wel een blanco regeltje gemogen tussen de logjes hoor.

 

Scheiding tussen de logjes is nu inderdaad even minder duidelijk.

De tip om met CTRL en dan Scroll op of neer de lettergrootte aan te passen werkt goed. Dit is hetzelfde als in het menu Beeld te kiezen voor tekengrootte en dit aan te passen. Dit is binnen IE, Waarschijnlijk bij andere browsers zelfde mogelijkheden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

* Hint decrypt does a JavaScript change instead of refreshing a new page. If you have JavaScript turned off it will work as it did before.

 

Met het decrypten van langere hints gaat er iets mis, zie bijv de nieuwe cache

De Hierdense Oostermheen Ronde

Op onze eigen cache met een korte hint van 2 regels werkt het gewoon.

Uit of aanschakelen van Javascript heeft zo te zien hier geen invloed op. :sleep1:

Is er iemand die het wel voor elkaar krijgt op deze cache ?

 

 

Ik heb even gekeken naar het decrypten op deze cache met verschillende browsers:

 

- IE6: geen tekst

- Opera: geen tekst

- Firefox 1.5: wel tekst

 

(bij alle drie java-script aan)

 

Wel jammer dat de background image weer standaard is terug gegaan naar de groene kleur. De afstand tussen de logjes had wat groter mogen zijn. Verder ziet het er goed uit, het is wel weer even wennen :P

 

Ik zag nog wel een heel aardig nieuwtje: op de TB/coin pagina's van jezelf staan nu de tracking nummers vermeld. Handig :P

bewerkt door Team Firefox
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik werk met een mac met Safari en ik zie meteen zowel decrypte als encrypte tekst lezen. :P

 

Achtergrond is inderdaad weer groen. :P

 

Verder ziet ie er gelikt uit. :sleep1:

Gr. Daan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik plezierig vind is dat de iconen voor de afstand en eigenschappen weer zichtbaar zijn. :P Die waren laatst even weg.

 

Voor DHZ gebruikers: Op http://www.geocaching.nl/diy/CacheProperties.php staat hoe je de DHZ eigenschappen moet instellen. Ben je meteen van die mailtjes af.  :P

Je kunt ook hier iconen instellen, meer keuze en je kunt er meer kwijt. Je moet dan wel je cachepagina in HTML hebben opgemaakt :sleep1: .

bewerkt door De Roode Loper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar mijn idee gaat het decrypten van de hints alleen mis als de hinttekst langer is dan een bepaalde lengte.

Op onze eigen cache is er met IE gewoon te schakelen tussen normaal en encrypted.

Misschien toch een foutje in het encrypt/decrypt scriptje ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...