mijn koen Geplaatst 6 januari 2006 Share Geplaatst 6 januari 2006 Volgens de statistieken zou ik twee caches geplaatst hebben, in werkelijkheid zijn het er drie. Degene die ontbreekt is GCPTGQ Rio Guadalete. Hoe kan ik die toevoegen aan de lijst? Saludos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjeempie Geplaatst 6 januari 2006 Share Geplaatst 6 januari 2006 Als ik bij jouw statistieken kijk klopt het allemaal. Dus ik neem aan dat het al is gelukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mijn koen Geplaatst 6 januari 2006 Share Geplaatst 6 januari 2006 Fantastisch! Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 6 januari 2006 Auteur Share Geplaatst 6 januari 2006 Volgens de statistieken zou ik twee caches geplaatst hebben, in werkelijkheid zijn het er drie.Degene die ontbreekt is GCPTGQ Rio Guadalete. Hoe kan ik die toevoegen aan de lijst? Saludos <{POST_SNAPBACK}> Beetje vreemd is het wel. Ik kwoot uit mijn loginfo: Fri 6 Jan 2006 12:10:49 CET DHZ UpdateCacheLog: mijn koen WP: GCPTGQ 6 minuten voor het stellen van de vraag heb je datgene gedaan wat je volgens een nog niet gekregen antwoord zou hebben moeten doen. In de response die je daarbij hebt gekregen staat dat het meestal binnen een uur geregeld is. Vind ik gek. Maar Tjeempie heeft het bij het rechte eind. Is inmiddels geregeld. Daarbij merk in nog op dat de geocaching.nl site in beginsel niet de ambitie heeft om van cachers die voornamelijk buiten de BeNeLux opereren de statistieken bij te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 12 januari 2006 Share Geplaatst 12 januari 2006 Kijk, ben eerste. Wat een mooie winst in zo weinig dagen. En wie is die wilderness figuur dan wel niet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hrng Geplaatst 12 januari 2006 Share Geplaatst 12 januari 2006 (bewerkt) Kijk, ben eerste. Wat een mooie winst in zo weinig dagen. En wie is die wilderness figuur dan wel niet ? <{POST_SNAPBACK}> Gefeliciteerd Thex. Welke hacker heb je hiervoor ingehuurd? Kon nog net een capture van de google cache maken. Helaas niet de nr 1 versie van Thex 12 januari 2006 bewerkt door hrng Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 12 januari 2006 Share Geplaatst 12 januari 2006 Was niet duur, had nog wat van me tegoed ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 12 januari 2006 Share Geplaatst 12 januari 2006 Samme, na 4 minuten weer hersteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGeldrop Geplaatst 15 januari 2006 Share Geplaatst 15 januari 2006 D'r gaat even iets fout met de statistieken. Vanavond was ik ineens vier caches kwijt. Deze via de DHZ doorgegeven. Kijk ik even later, zijn er nog een paar caches verdwenen en ben ik er ineens zes kwijt . Ik zie dat er bij anderen ook caches afgaan op het moment. Ik wacht nu verder maar even met DHZ-en en hoop maar dat het 'vanzelf' weer goed komt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 15 januari 2006 Share Geplaatst 15 januari 2006 Klopt inderdaad weer helemaal niets van, wij missen er vier. En ik ga niet weer alle caches na lopen om te kijken welke het zijn. Misschien is het het beste om die hele ranking er maar af te halen zolang hij niet klopt. Ruud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 15 januari 2006 Share Geplaatst 15 januari 2006 Klopt inderdaad weer helemaal niets van, wij missen er vier.En ik ga niet weer alle caches na lopen om te kijken welke het zijn. Misschien is het het beste om die hele ranking er maar af te halen zolang hij niet klopt. Ruud <{POST_SNAPBACK}> Ik sluit me bij Biertjuh aan. Ook bij mij klopt het niet, en zie o.a. eigen caches staan als vreemd. Sinds die nieuwe wijnzakken ben ik weer bier gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedweerloper Geplaatst 15 januari 2006 Share Geplaatst 15 januari 2006 (bewerkt) Er gaat nog wel meer fout met de statistieken. In de loglijst staan opeens logjes van een cache zonder een naam van de cacher. Ik heb die caches even aangeklikt en het gaat altijd over cachers met 0 tot weinig founds. Ik ben zelf 4 founds kwijt. Als ik even ga nadenken zie ik opeens dat iedereen er 4 lijkt te missen en cachers met minder dan 4 zijn helemaal uit de lijst verdwenen, misschien doordat een negatief aantal niet mag of zo? Helaas kan ik zogauw niet iemand vinden met precies 4 founds. 15 januari 2006 bewerkt door Goedweerloper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 15 januari 2006 Auteur Share Geplaatst 15 januari 2006 Er gaat nog wel meer fout met de statistieken. Ja, helaas. Ik moet er even goed op studeren. Wat het probleem is weet ik nog niet. Wanneer het opgelost is dus ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGeldrop Geplaatst 16 januari 2006 Share Geplaatst 16 januari 2006 [Ja, helaas.Ik moet er even goed op studeren. Wat het probleem is weet ik nog niet. Wanneer het opgelost is dus ook niet. <{POST_SNAPBACK}> Succes, Reintje!! We wachten het gewoon even af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Firefox Geplaatst 16 januari 2006 Share Geplaatst 16 januari 2006 Hier ook opeens 9 gevonden caches uit de statistieken verdwenen. Ik zag sowieso 5 'not found' stipjes op de kaart, terwijl die wel gevonden zijn. De logjes staan wel bij de caches. Raar, maar, waar. Heeft Reintje weer wat te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden