Spring naar bijdragen

Kleur Logo


madmull

Wat is jouw favoriet  

98 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is jouw favoriet

    • wit
      36
    • zwart
      43
    • bruin
      13
    • maakt niet uit
      6


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik ga voor wit, maar waarom gewoon niet alledrie maken?

Dan kun je zelf kiezen bij bestellen.

 

Als uit de enquete komt dat voor alle 3 ongeveer evenveel animo is, is dat volgens mij een goed idee. Maar als er voor 1 of 2 bijna geen animo is dan zou het niet rendabel zijn lijkt mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De KNVB gebruikt toch ook niet het logo van de FIFA. het is gewoon om je als nederlandse cacher te onderscheiden van de duitser, belg etc. (ja toch?).

Ik vind die vergelijking mank. Als je in NL een apart logo wilt gaan voeren, kun je dat beter vergelijken met de KLM die in andere landen met een ander logo vliegt dan in Nederland. De ster van Mercedes die in Nederland zonodig 4 punten moet hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De KNVB gebruikt toch ook niet het logo van de FIFA. het is gewoon om je als nederlandse cacher te onderscheiden van de duitser, belg etc. (ja toch?).

 

De KNVB is een Nederlandse organisatie, gericht op Nederlandse voetballers. De FIFA is een wereldwijde organisatie, die de nationale bonden overkoepelt.

 

Bij geocaching is er sprake van een internationale organisatie die niet de functie heeft van een overkoepelende bond, maar direct alle gebruikers bedient. Daar hoort mijns inziens dus het internationale logo bij.

 

Als je een logo wilt maken - ga je gang, maar ik zie de toegevoegde waarde niet zo.

 

 

edit: volgens mij moet de link op de voorpagina van geocaching.nl naar geocaching.com dan ook niet vergezeld gaan van "Geocaching USA" maar van "De internationale geocaching site" o.i.d.

bewerkt door BigFurryMonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...