Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Hey,

Het begrip vette regio's is in de begrippen lijst opgenomen. Een vette regio is een gebied waar relatief veel caches liggen. Deze vette regio hebben (soms) ook bijnamen zoals: Cache-dorado of cache-paradijs.

Nu is Eindhoven e.o. ook als vette regio aangemerkt. Maar een bijnaam heeft deze regio niet. Laten wij Eindhovenaren, Geldroppers, Nuenenaren, Veldhovenaren, Bestenaren, enz. dat zo, of weet iemand een knaller van een naam? Geocachers buiten de regio mogen natuurlijk ook een duit in het zakje doen.

Ikzelf ben voor een naam en had `Lampegat`in gedachte. De naam die Eindhoven heeft tijdens carnaval.

Wat vinden jullie?

voorstellen zover:

lampegat / kesjhoven / Cachegat of kesgat / Eindhoven, de gekste / Multihoven / Cachetown Eindhoven eo / Multimax / DE REUS VAN BRABANT / de Parel van Brabant / Veul kesjes / Kempen-caches

bewerkt door Vinnie1
ReizenReizen

Geplaatst
Hey,

Het begrip vette regio's is in de begrippen lijst opgenomen. Een vette regio is een gebied waar relatief veel caches liggen. Deze vette regio hebben (soms) ook bijnamen zoals: Cache-dorado of cache-paradijs.

Nu is Eindhoven e.o. ook als vette regio aangemerkt. Maar een bijnaam heeft deze regio niet. Laten wij Eindhovenaren, Geldroppers, Nuenenaren, Veldhovenaren, Bestenaren, enz. dat zo, of weet iemand een knaller van een naam? Geocachers buiten de regio mogen natuurlijk ook een duit in het zakje doen.

Ikzelf ben voor een naam en had `Lampegat`in gedachte. De naam die Eindhoven heeft tijdens carnaval.

Wat vinden jullie?

waarom geen kesjoven?

lteunis

Geplaatst

Iteunis,

hahahaha,

Ja, waarom niet. Ik vind hem al leuker dan lampegat. Maar wat de rest vind is mij een -?- vandaar dit lijntje

Geplaatst
Hey,

Wat vinden jullie?

Cachegat of kesgat dan?

Geplaatst (bewerkt)

Mijn WWW'ers liggen op het uiterst oostelijke randje van de cachewolk bij Eindhoven en er liggen nog veel meer leuke multi's rondom Eindhoven. En dan zijn er ook nog eens een aantal toppers in de regio.

Dus ik stel voor: Multicachehoven

EDIT laat dat cache maar weg.

Multihoven ;)

bewerkt door Goedweerloper
Geplaatst

hahahaha,

Ik zal alle inzendingen in mijn eerste log verzamelen om het overzicht te bewaren.

Ik vind het draadje nu al leuk. ;)

Geplaatst

LesMarten,

zo snel zal het toch niet gaan..... toch ;)

laten we het dus maar even op Cachetown Eindhoven houden..

Geplaatst

Zo daar is hij dan weer de enige echte koninklijke. :lol1:

Cachetown Eindhoven is iets te klein, ik stel voor Cachetown Eindhoven eo.

Waar heb ik dat laatste toch meer gehoord :beerchug:

Maar kesjoven is ook heel leuk. :dribble:

Geplaatst

Mogen Waalrenaren ook een voorstel doen?

Omdat:

1. De regio toch meer is dan alleen Eindhoven

2. Er behoorlijk veel multicaches liggen

3. Die caches door heel veel verschillende leggers gemaakt zijn

Is mijn voorstel: MULTIMAX :beerchug:

Want waarom zouden we bescheiden moeten zijn?

Groetjes, Fangorn.

Geplaatst

Gezien de gigantische aantallen caches in deze vette regio, waarvan heel wat prachtige, waarvoor ik aardig vaak daar ben geweest en waarvan ik zeer heb genoten, stel ik het volgende voor:

DE REUS VAN BRABANT

Geplaatst

Zie dat Amsterdam ook (terecht) als vette regio wordt gezien.

Dat nodigt wel uit om daar ook een mooie naam voor te verzinnen.

Suggesties? :beerchug:

Geplaatst

Voortbedurend op de Reus van Brabant...

Wat te denken van: "de Parel van Brabant"?

oei, voordat andere Brabanders zich weer benadeeld voelen: er liggen ook hele mooie caches in de rest van Brabant hoor :beerchug:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...