Vinnie1 Geplaatst 21 november 2005 Share Geplaatst 21 november 2005 (bewerkt) Hey, Het begrip vette regio's is in de begrippen lijst opgenomen. Een vette regio is een gebied waar relatief veel caches liggen. Deze vette regio hebben (soms) ook bijnamen zoals: Cache-dorado of cache-paradijs. Nu is Eindhoven e.o. ook als vette regio aangemerkt. Maar een bijnaam heeft deze regio niet. Laten wij Eindhovenaren, Geldroppers, Nuenenaren, Veldhovenaren, Bestenaren, enz. dat zo, of weet iemand een knaller van een naam? Geocachers buiten de regio mogen natuurlijk ook een duit in het zakje doen. Ikzelf ben voor een naam en had `Lampegat`in gedachte. De naam die Eindhoven heeft tijdens carnaval. Wat vinden jullie? voorstellen zover: lampegat / kesjhoven / Cachegat of kesgat / Eindhoven, de gekste / Multihoven / Cachetown Eindhoven eo / Multimax / DE REUS VAN BRABANT / de Parel van Brabant / Veul kesjes / Kempen-caches 27 november 2005 bewerkt door Vinnie1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LTeunis Geplaatst 21 november 2005 Share Geplaatst 21 november 2005 Hey, Het begrip vette regio's is in de begrippen lijst opgenomen. Een vette regio is een gebied waar relatief veel caches liggen. Deze vette regio hebben (soms) ook bijnamen zoals: Cache-dorado of cache-paradijs. Nu is Eindhoven e.o. ook als vette regio aangemerkt. Maar een bijnaam heeft deze regio niet. Laten wij Eindhovenaren, Geldroppers, Nuenenaren, Veldhovenaren, Bestenaren, enz. dat zo, of weet iemand een knaller van een naam? Geocachers buiten de regio mogen natuurlijk ook een duit in het zakje doen. Ikzelf ben voor een naam en had `Lampegat`in gedachte. De naam die Eindhoven heeft tijdens carnaval. Wat vinden jullie? <{POST_SNAPBACK}> waarom geen kesjoven? lteunis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vinnie1 Geplaatst 21 november 2005 Auteur Share Geplaatst 21 november 2005 Iteunis, hahahaha, Ja, waarom niet. Ik vind hem al leuker dan lampegat. Maar wat de rest vind is mij een -?- vandaar dit lijntje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Wolvjes Geplaatst 21 november 2005 Share Geplaatst 21 november 2005 Hey, Het begrip vette regio's is in de begrippen lijst opgenomen. Een vette regio is een gebied waar relatief veel caches liggen. Deze vette regio hebben (soms) ook bijnamen zoals: Cache-dorado of cache-paradijs. Nu is Eindhoven e.o. ook als vette regio aangemerkt. Maar een bijnaam heeft deze regio niet. Laten wij Eindhovenaren, Geldroppers, Nuenenaren, Veldhovenaren, Bestenaren, enz. dat zo, of weet iemand een knaller van een naam? Geocachers buiten de regio mogen natuurlijk ook een duit in het zakje doen. Ikzelf ben voor een naam en had `Lampegat`in gedachte. De naam die Eindhoven heeft tijdens carnaval. Wat vinden jullie? <{POST_SNAPBACK}> Cachegat of kesgat dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 21 november 2005 Share Geplaatst 21 november 2005 (bewerkt) Eindhoven, de gekste Sorry, het moest even. 21 november 2005 bewerkt door Team Gelaen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedweerloper Geplaatst 21 november 2005 Share Geplaatst 21 november 2005 (bewerkt) Mijn WWW'ers liggen op het uiterst oostelijke randje van de cachewolk bij Eindhoven en er liggen nog veel meer leuke multi's rondom Eindhoven. En dan zijn er ook nog eens een aantal toppers in de regio. Dus ik stel voor: Multicachehoven EDIT laat dat cache maar weg. Multihoven 21 november 2005 bewerkt door Goedweerloper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vinnie1 Geplaatst 21 november 2005 Auteur Share Geplaatst 21 november 2005 hahahaha, Ik zal alle inzendingen in mijn eerste log verzamelen om het overzicht te bewaren. Ik vind het draadje nu al leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LesMarten Geplaatst 21 november 2005 Share Geplaatst 21 november 2005 uhhh....: Schijnheiligdom Eindhoven Of trek ik nu te snel verbanden? of : Cachetown Eindhoven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vinnie1 Geplaatst 21 november 2005 Auteur Share Geplaatst 21 november 2005 LesMarten, zo snel zal het toch niet gaan..... toch laten we het dus maar even op Cachetown Eindhoven houden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 21 november 2005 Share Geplaatst 21 november 2005 Zo daar is hij dan weer de enige echte koninklijke. Cachetown Eindhoven is iets te klein, ik stel voor Cachetown Eindhoven eo. Waar heb ik dat laatste toch meer gehoord Maar kesjoven is ook heel leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Aragorn Geplaatst 21 november 2005 Share Geplaatst 21 november 2005 Mogen Waalrenaren ook een voorstel doen? Omdat: 1. De regio toch meer is dan alleen Eindhoven 2. Er behoorlijk veel multicaches liggen 3. Die caches door heel veel verschillende leggers gemaakt zijn Is mijn voorstel: MULTIMAX Want waarom zouden we bescheiden moeten zijn? Groetjes, Fangorn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilxlii Carrotte Geplaatst 21 november 2005 Share Geplaatst 21 november 2005 Gezien de gigantische aantallen caches in deze vette regio, waarvan heel wat prachtige, waarvoor ik aardig vaak daar ben geweest en waarvan ik zeer heb genoten, stel ik het volgende voor: DE REUS VAN BRABANT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bitte ein Bit Geplaatst 21 november 2005 Share Geplaatst 21 november 2005 DE REUS VAN BRABANT <{POST_SNAPBACK}> Gezien de caches in de Regio Den Bosch/Waalwijk, lijkt mij deze iets te veel van het goede. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MCMAL Geplaatst 22 november 2005 Share Geplaatst 22 november 2005 Zie dat Amsterdam ook (terecht) als vette regio wordt gezien. Dat nodigt wel uit om daar ook een mooie naam voor te verzinnen. Suggesties? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LesMarten Geplaatst 22 november 2005 Share Geplaatst 22 november 2005 Voortbedurend op de Reus van Brabant... Wat te denken van: "de Parel van Brabant"? oei, voordat andere Brabanders zich weer benadeeld voelen: er liggen ook hele mooie caches in de rest van Brabant hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden