Spring naar bijdragen

vette regio Eindhoven e.o.


Vinnie1

Aanbevolen berichten

Voortbedurend op de Reus van Brabant...

 

Wat te denken van: "de Parel van Brabant"?

 

oei, voordat andere Brabanders zich weer benadeeld voelen: er liggen ook hele mooie caches in de rest van Brabant hoor  :lol1:

 

Er liggen overal in Nederland heel mooie caches, daar is geen twijfel over.

Ik denk dat ik dat mag zeggen. :beerchug:

Maar dit draadje gaat over de naam die de vette regio Eindhoven en omstreken verdient.

Ik denk dat ik wel weet waar die 'parel' vandaan komt (Parel van de Kempen=Eersel?).

Ik kwam op reus vanwege de reusachtige aantallen caches in deze regio.

 

Is het niet tijd voor een polletje over de naam?

Waarbij ik denk dat de cache-leggers in deze regio de grootste stem hebben?

Of steek de koppen even bij elkaar :dribble:

 

Even een vraagje aan de moderatoren:

Misschien dit draadje verplaatsen naar draadje begrippenlijst?

Kunnen meteen andere regio's ook meedoen.

Amsterdam meldde zich (terecht) al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als de cache-leggers in deze vette regio er niet mochten uitkomen wat de naam betreft.

Geeft niks. :beerchug:

De begrippenlijst is tamelijk dynamisch.

Ik kijk gewoon hoe vaak bepaalde termen in logs en op forum worden gebruikt.

Komt een term vaak genoeg voor, dan hoort ie in de lijst.

Het is dus best mogelijk dat meerdere termen voor dezelfde regio opduiken.

Kan allemaal.

Nu lees ik niet alle logs en alle posts op het forum, dus het is mogelijk dat ik iets mis. Je kunt me dan eventueel daarop wijzen via mail of forum en ik pas de begrippenlijst aan. :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willxii

 

 

De poll komt, maar laat de Einhoven eo naren maar eerst mooie namen verzinnen. Wanneer ik zie dat de creativiteit minder wordt dan plaats ik de namen in een poll en gaan we stemmen.

 

p.s. Heerlen noemt zichzelf `de parel van Brabant` Eersel `de parel van de Kempen` Waarbij ik me afvraag wie jou de bijnaam van Eersel heeft ingefluisterd :thumbup:

 

p.s. 2: Doorgaand op jou `Reus van Brabant` zeg dan gewoon `Vuul kesjes`

 

p.s.3: je zegt `steek de koppen bij elkaar...` Dat zijn veel koppen, want er zijn veel cache leggers en lopers die Eindhoven tot een vette regio hebben gemaakt. Vandaar dit draadje, hopend dat ik daarmee de meeste ´koppen`bij elkaar krijg.

bewerkt door Vinnie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willxii

 

 

De poll komt, maar laat de Einhoven eo naren maar eerst mooie namen verzinnen. Wanneer ik zie dat de creativiteit minder wordt dan plaats ik de namen in een poll en gaan we stemmen. 

 

p.s. Heerlen noemt zichzelf `de parel van Brabant` Eersel `de parel van de Kempen` Waarbij ik me afvraag wie jou de bijnaam van Eersel heeft ingefluisterd :thumbup:

 

p.s. 2: Doorgaand op jou `Reus van Brabant` zeg dan gewoon `Vuul kesjes`

 

p.s.3: je zegt `steek de koppen bij elkaar...` Dat zijn veel koppen, want er zijn veel cache leggers en lopers die Eindhoven tot een vette regio hebben gemaakt. Vandaar dit draadje, hopend dat ik daarmee de meeste ´koppen`bij elkaar krijg.

 

Heerlen? Dat is een stad in Limburg met het meest ongure station van zuid Nederland!

De Parel van Brabant is natuurlijk Heeze, een dorp aan de rand van de Kempen waar een ontzettende topper bij in de buurt ligt en waar ik niet ver vandaan ook een wandelcache heb neer mogen leggen.

 

En "Veul Kesjes" is een goed idee!

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlen? Dat is een stad in Limburg met het meest ongure station van zuid Nederland!

De Parel van Brabant is natuurlijk Heeze, een dorp aan de rand van de Kempen waar een ontzettende topper bij in de buurt ligt en waar ik niet ver vandaan ook een wandelcache heb neer mogen leggen.

 

 

Helaas ook dit klopt niet de parel van brabant is Oisterwijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedweerloper,

 

Je hebt gelijk. Ik bedoelde Heeze. Ik ben nog niet hersteld van een weekend zwaar doorzakken met Scouting.

 

En Oisterwijk ook al een parel. Dadelijk hebben nog een gordel van parels in Brabant. En dan beginnen de indonesiers weer te roepen dat dit weer lijkt op de Gordel van Smaragd.

 

mmmm, Gordel van Parels... Het zijn wel allemaal pareltjes die caches rond Eindhoven. Ik zal hem niet noteren, maar wel even parkeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

. En dan beginnen de indonesiers weer te roepen dat dit weer lijkt op de Gordel van Smaragd.

 

 

Denk niet dat zij dat zullen roepen. Ik heb ook liever een smaragd dan een parel, en dat kun je ook zien als je daar bent geweest. Niet te vergelijken met ons platte landje. Oh zo mooi. ;)

Alhoewel het daar de laatste tijd wel eens erg heftig kan zijn, wat betreft vuurwerk :D

Ik weet het

:thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...