Spring naar bijdragen

Uitbreiden van de goodieshop


Camelion

Selecteer een voorkeursartikel  

104 leden hebben gestemd

  1. 1. Selecteer een voorkeursartikel

    • Pennen
      17
    • Schrijfblokken
      0
    • Ringbanden
      2
    • Logboekjes
      8
    • Post-it notes
      1
    • Hardplastic mok
      10
    • Paraplu
      13
    • Maglite (mini of solitaire)
      13
    • Zakmes
      10
    • Alles wat genoemd is voldoet niet, ik wil wat anders
      23
    • De goodieshop is al goed gevuld, het is wel goed zo
      7


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Misschien wat teveel van het goede, maar wat meer variatie in de geborduurde badges zou ook leuk zijn? En meer richting NL?

 

A la:

Badge02.gif

 

Misschien off-topic

Maar hebben wij (gc.nl) wel een eigen logo?

Als het idee van een badge op den duur van de grond komt is er dan wel een uniek nederlands logo. Of gaan we gewoon voor het standaard 4 kleuren plaatje en veranderen we .com in .nl

 

Op zich lijkt het mij wel een leuk idee, een eigen nl logo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, er zijn 100.000 dingen te bedenken die "wel iets" kunnen zijn. Zo hadden we de enquete uiteraard ook makkelijk op 20 artikelen kunnen zetten (meer past niet in een enquete), maar dan wordt het helemaal zo'n kermis.

 

Het lijkt er op dat mensen een pen wel een aanwinst vinden, maar ja, daar heb je er ook honderden van. Van 20 cent tot 30 EUR en meer. Als we een pen in de goodieshop gaan aanbieden, moet je denken aan een pen van een EUR of 2, denk ik. Maar ik ga niet over de prijzen. Daar hebben we een professor voor :)

 

We zoeken enkele goodies die voor een breed publiek toegevoegde waarde kunnen hebben. Het ligt niet in de bedoeling om van de goodieshop een outdoor-shop, of de grootste gadget-shop van het Europese vasteland te maken (al doet mij de gedachte wel glimlachen :) ).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is dit ook wel iets ?

2 dingen in 1....

altijd makkelijk  :)

 

leuk, maar die dingen liggen voor 3 per euro bij de euroknaller/aldi/xenos/andere "goedkope troep"-winkels.

 

Iets unieks (i.e. niet makkelijk te krijgen) heeft toch wel mijn voorkeur boven dergelijke prullaria...

 

Dit is geen afkraak-berichtje, maar een dergelijk goedkoop en makkelijk aan te komen dingetje heeft zeker geen verkoopkracht. vandaar. :)

 

Groeten,

 

Danny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als verzamelaar van Parker pennen zou ik natuurlijk graag een Parker pen met geocache logo er op zien  :)

 

Maar verder zou misschien deze uit het Amerikaanse assortiment over genomen kunnen worden.

geo5587c.jpg

Is dit een parkerpen :)

 

Betere vraag, wat is dit dan wel? Ik heb geen flauw idee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2162-Hit.jpg

 

Dit type pen met logo (4 kleuren) en tekst (1 kleur) zou komen op € 0,79 per 1000(kan misschien nog lager elders).

Dus dat valt mee. Dan kan de goodieshop nog een leuke prijs vragen zonder al te duur worden (al is 1000 stuks misschien weer wat veel; het is geen Geocoin :) ). Wat een Parker zou gaan kosten weet ik (nog) niet.

Ik ben het met De Bruine Beren eens dat je eigenlijk toch wel type Parker moet nemen om een beetje duurzaam pennetje te kunnen laten bedrukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat te denken van een pen met ingebouwde stylus? Ben je eindelijk van dat k*tstylusje af dat altijd te smal en te klein is.

 

Ik heb een paar jaar terug een 3 tal van die pennen besteld in Amerika en eentje had een parkervulling. Helaas heeft die trouwens niet lang geleefd. Compleet van metal, behalve de knop bovenop. 1x vallen en afgebroken...

 

Maar goed, metalen pennen met ingebouwde stylus en het liefst een parkervulling en een CG (nl) logo zou niet verkeerd zijn en zal onder de meeste PPCgebruikers wel aftrek vinden.

 

Ik heb er hier een voor me liggen, zonder parkervulling, en ik gebruik het ding dagelijks. Schrijft heerlijk, potlood werkt ook perfect en de stylus is lekker soft: de Pilot Pentopia. balpen/potlood/stylus

 

T2300-P & T2301-P

Stylus Pen

 

Ball Point Pen

 

0.5mm Mechanical Pencil

 

Multi-Function stylus, ball point pen and mechanical pencil combined

 

High-tech look in silver or black matte barrel colors

 

Bright orange stylus tip for better on-screen visibility

 

Fully retractable and refillable

 

Wear resistant stylus tip that protects touch sensitive screens and provides greater control

 

 

t2300pbig.gif

 

Dan is er ook nog de 1+1, dus pen/stylus:

 

drgripbig.gif

 

 

T1041

Dr. Grip 1+1

 

Stylus Pen

 

Ball Point Pen

 

Ergonomic, Dr. Grip design with the dual function utility of a stylus and ball point pen

 

Wide, comfortable grip

Commended for Ease-of-Use by the Arthritis Foundation

Fully retractable and refillable

 

 

Ze zijn niet echt goedkoop, maar dan heb je ook wat :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...