Spring naar bijdragen

Uitbreiden van de goodieshop


Camelion

Selecteer een voorkeursartikel  

104 leden hebben gestemd

  1. 1. Selecteer een voorkeursartikel

    • Pennen
      17
    • Schrijfblokken
      0
    • Ringbanden
      2
    • Logboekjes
      8
    • Post-it notes
      1
    • Hardplastic mok
      10
    • Paraplu
      13
    • Maglite (mini of solitaire)
      13
    • Zakmes
      10
    • Alles wat genoemd is voldoet niet, ik wil wat anders
      23
    • De goodieshop is al goed gevuld, het is wel goed zo
      7


Aanbevolen berichten

Zelf ben ik nog op zoek naar een klembord voor onderweg. Verder nog : van die pocket-handwarmers, handschoenen zonder vingers, zodat je kunt blijven schrijven.

Even gegoogled (hoe schrijf je dat eigenlijk) op "promotieartikelen" en, met opdruk, onder de 5 euro o.m. gevonden :

heuptasjes, rugzakjes, calculators, weerstations, verrekijkertjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik denk dat veel cachers al gelukkig worden van zelf opstrijkbare logo's. :thumbup: Men neme 1 t-shirt, het logo (kan in een envelop en door de bus) en een strijkbout... even strijken en je hebt een gc t-shirt! Idem voor een ander stoffen ding. Een groter geborduurd logo is handig voor rugzakken en fleece-jacks/truien. Het eerste moet makkelijk onder de 7,50 kunnen (tot A4 formaat denk ik), het geborduurde logo in het groot (zeg, 10x10cm of zo) zal net iets duurder worden gok ik.

 

Verder heb ik gestemd op de hardplastic mok, maar ik heb liever een keramische (die zijn beter afwasmachinebestendig).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zoek nog een eenvoudige waterdichte calculator op zonnecellen. Maar dan wel een met een beetje grote bedieningsknoppen zodat hij ook bij koud weer, met handschoenen te bedienen is.

 

Eh, wat dan helemaal mooi zou zijn is dat je dan de calculator of met een keycord of met een band om je arm/pols bij je kan dragen. Zo’n los dingetje werkt bij mij niet. Vroeg of laat stop ik hem in de achterzak van mijn broek en dan ga ik er op zitten.

 

Zilvervloot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tot nu toe kunnen wij ons prima redden met de bestaande logo's en badges. Anders helpt de kleurenprinter ons een handje ;) (maar ja, dan vloeien er geen subsidiecenten naar de goodieshop ;) ).

 

Wat je wel mag laten maken zijn goede pennen met tekst en logo. Of potloden voor in de cache. Sleutelhangers zijn er al dacht ik.

De meerwaarde van allerlei weggeefgoodies met logo zie ik nog niet zo zitten.

Bij een andere vereniging gaat het net zo.....een hele zolder vol met opgedrukte logo's op van alles en nog wat en uiteindelijk loopt de kleding, T-shirt en sweatshirt en bodywarmer het hardst. De rest wordt nu weggeven bij landelijke evenementen als herinnering. Maar die hebben we als geocachers niet.

 

Wel zouden speciale badges onze voorkeur genieten bij bepaalde event ofzo (net zoals vroeger, lekker kinderlijk, je hele spijkerjasje of cache tasje vol badges).

Dat hoeft helemaal niet duur te zijn wanneer je beschikt over een borduurmachine!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien wat teveel van het goede, maar wat meer variatie in de geborduurde badges zou ook leuk zijn? En meer richting NL?

 

A la:

Badge02.gif

 

Heeft ook onze voorkeur. Met name ook iets speciaals voor NL. Per slot van rekening bleek er genoeg creativiteit te zijn om de eerste enige echte NL-coin te ontwerpen. Geborduurd is duurzamer dan opstrijklogo's.

 

Jammer dat ik maar 1 keuze heb in de poll.

bewerkt door The Scorpios
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het verleden is er al eens aangehaald om kentekenplaathouders (mooi scrabble woord) te laten maken. Dit strande toen in de productie- en verzendkosten.

 

Is het misschien een idee om stickers  te laten maken die over de garagenaam heen geplakt kunnen worden. Reflecterend geel met zwarte text of zwart met witte text.

 

kentekenplaathouderzwart.jpeg

 

Ger@ld

 

;);) Inderdaad beter dan de naam van de garage. :thumbup::thumbup:

 

Gr. Daan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo’n los dingetje werkt bij mij niet. Vroeg of laat stop ik hem in de achterzak van mijn broek en dan ga ik er op zitten.

 

OFFTOPIC ON ->

Wel handig want dan kan hij ook breuken uit rekenen. ;)

OFFTOPIC OFF ->

 

Ger@ld.

bewerkt door de Roode Lantaarn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het verleden is er al eens aangehaald om kentekenplaathouders (mooi scrabble woord) te laten maken. Dit strande toen in de productie- en verzendkosten.

 

Is het misschien een idee om stickers  te laten maken die over de garagenaam heen geplakt kunnen worden. Reflecterend geel met zwarte text of zwart met witte text.

 

kentekenplaathouderzwart.jpeg

 

Ger@ld

 

Echt een TOP idee dit !! (Is er overigens iets voor de GSM beschikbaar aan screensaver / operatorlogo o.i.d ?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien wat teveel van het goede, maar wat meer variatie in de geborduurde badges zou ook leuk zijn? En meer richting NL?

 

A la:

Badge02.gif

 

Heeft ook onze voorkeur. Met name ook iets speciaals voor NL. Per slot van rekening bleek er genoeg creativiteit te zijn om de eerste enige echte NL-coin te ontwerpen. Geborduurd is duurzamer dan opstrijklogo's.

 

Jammer dat ik maar 1 keuze heb in de poll.

 

:beerchug: ben ik het helemaal mee eens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...