Spring naar bijdragen

Werkzaamheden buiten geocachen


mlvdburg

Aanbevolen berichten

leuk plan,

 

ik ben john, onderdeel van team Track_leader wat afwisselend bestaat uit Mandy, Anna, Emma, Martijn, Mart en Pluk (de hond)

Op dit moment werkzaam bij een amerikaans software bedrijf en reis daarvoor de halve wereld door :yes: Ben op plekken geweest waar je normaal niet op vakantie gaat en daardoor ook in aanraking gekomen met GPS en GPS toepassingen.

 

Een groot deel van de tijd ben ik on de Road om te preaten met klanten over wat we doen, en tegenwoordig, sinds de zomer, ben ik aan het GEOCACHEN

 

Ik doe het vooral om mijn zinnen te verzetten en lekker uit te waaien, dus voor mij geen goud zoeken bij nieuwe caches!

 

Verder ben ik verzot op vliegeren, gewoon ff lekker op en in de wind gedachtenloos naar een stukje zeil kijken.

GEocachen is bijna een familie ding geworden, niet allemaal zijn ze actief maar vinden het wel leuk om mee te gaan.

 

Happy caching

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

wij willen ons ook even voorstellen.

gerrit is 54 jaar en kraanmachinist in de rotterdamse haven.

lenie is 53 jaar en niet werkzaam meer,lees wao.

en dan hebben we ons jongste teamlid fluffy ons hondje,zij is vorige week 1 jaar geworden.

onze zoon kwam in maart jl met het verhaal dat hij op de radio iets over geocachen had gehoord.

was gaan kijken op internet en legde ons uit wat het was.

grappig wel,wandelen met een doel voor ogen dus.

wij hebben een geko 201 aangeschaft en zijn daar zeer tevreden over,deze brengt ons vaak tot op de meter bij de cache.(als we alles goed invoeren dan)

ook wij doen alleen de caches waar fluffy het naar haar zin heeft,en dat is vooral in het bos of nog beter waar water is.(ze zwemt heel graag)

onderweg naar zo"n cache stoppen we ook vaak om drive in kokertjes te pakken,want ook die horen erbij,toch?

caches die langer dan 3/4 km zijn of waar je voor moet klimmen over hekken kunnen we helaas niet doen,( zie boven)maar wat dat betreft zijn er genoeg geweldige caches die wij wel kunnen doen.

nou dat was het ,een heel vehaal en naar ik hoop een beetje duidelijk.

veel plezier allemaal met dit leuke fenomeen.

groetjes lenie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij willen ons wel even voorstellen!

Wij zijn Kees (39),Inge(40) en Sam(15).

Sam en ik(inge) werken in het bedrijf van mijn broer ,dat is een pakcentrale voor zuidvruchten en zit in de loods van Tovano in Maasdijk.

Kees is heftruckchauffeur bij Tovana(www.tovano.nl)

 

Wij zijn met geocaching in aanmerking gekomen via de eigenaren van camping Relaxi in Belgie,zij stuurde ons op een dag met onze vrienden uit Blankenberge weg met een gps en een beschrijving van hun cache.

Daarna waren we verkocht en zijn toen elke apart gaan geocachen,wij onder de naam inkesa zij onder de naam datts.

 

We gaan regelmatig bij elkaar op bezoek en zo komen er dus ook veel belgische caches in onze lijst voor.

 

Nu is er door mijn dochter Sam en haar vriend Remy ook weer een team ontstaan nl.Gangsters ,zij hebben ook hun eerste eigen cache gelgd.

 

Zo zie je maar dat je gauw mensen besmet met het ""geocachevirus"" ;)

 

Erg leuk deze topic!

 

Groetjes inkesa

bewerkt door inkesa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D Wat een leuk initiatief; Ook wij hadden ons al eens afgevraagd wie zoal aan geocaching doet.

Onze nickname is een afkorting van Robert en Mariette (ro & jet); We zijn begin veertigers zonder kinderen maar voelen ons vaak een kind als we hiermee bezig zijn. We zijn best wel fanatiek en hebben er ontzettend veel lol in. Je komt op deze manier op plaatsen waar je "normaal gesproken" niet komt. We wonen ongeveer in het hoogste cache-dichtheid-gebied van Nederland, nl in Zoeterwoude, vlakbij Leiden. Dus genoeg in de buurt en er komen er steeds weer bij.

 

:thumbup: Door een collega zijn we in contact gekomen met geocaching omdat wij een gps wilden aanschaffen voor het wandelen. Hij heeft ons nu dus met het virus besmet!

Echt lange wandelingen maken we niet vaak meer en meestal plannen we een fietstocht met hierin een aantal caches opgenomen.

Ook als we op vakantie gaan kijken we altijd van te voren of er niet ergens caches verstopt liggen. Dat geeft weer een extra dimensie aan de vakantie.

Je staat versteld hoe internationaal deze hobby is. :o

 

We werken allebei bij de grootste brouwer van Nederland. Mariette werkt er als technoloog in de proefbrouwerij. Robert werkt op de financiele afdeling van Heineken Nederland.

 

;) groet van ro & jet

bewerkt door jet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk topic ;)

 

Hallo ik ben Miranda Vossen-Kursten, 27 jaar, getrouwd en op het ogenblik ruim 30 weken zwanger van ons eerste kindje. Sinds mei dit jaar ben ik werkloos, eerder werkte ik binnen de accountancy. Eigenlijk zou ik nu tijd genoeg hebben om te geocachen ware het niet dat door de zwangerschap de langere afstanden van de cacheroutes, die juist hier in de buurt veel liggen, voor mij niet meer te doen zijn. In het voorjaar hoop ik weer veel caches te kunnen lopen :thumbup:

 

Ik ben vorig jaar mei begonnen met langere wandelingen maken op oa het pieterpad. Ik wilde eigenlijk wel weten wat en waar ik precies heb gelopen en dat op een of andere manier vastleggen. In augustus vorig jaar heb dan ook mijn Garmin aangeschaft. Aangezien ik toen maar 32 uur werkte binnen de accountancy was wandelen en later het wandelen met een doel geocaching een grote hobby voor mij. Ik kon er tenminste lekker op uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben Vincent, 30 jaar en werkzaam bij ASML als planner.

Ik heb naast Geocaching, Nordic Walking, Tennis en Scouting als hobby. Voor Scouting organiseer ik binnen de regio Helmond o.a. de Zwerftocht door de Peel en de GOTHeo.

 

In 2003 kwam MaJa (Geocachers van het eerste uur) op het idee om de GOTHeo te organiseren. Ik ging samen met MaJa en mijn neef in de organisatie en raakte verslaafd aan Scouting en het spelletje Geocaching.

 

Ik kocht mijn etrex Legend op 20 mei 2004 en op 22 mei stond ik daarmee op de hoogste berg van Ierland. Een vliegende start dus. ;-) Ik heb de Legend nog steeds en ondanks zijn kuren, krassen en loslatende beschermrubbers, vertrouw ik er nog steeds op.

 

Op 19 juni 2005 zag ik het licht en werd Erelid in de Orde der Schijnheiligen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Team Koedeboe heet eigenlijk Koedijk en bestaat uit 4 leden. Alexander en Leonie zijn de seniorleden (40 en 43) en de juniorleden Hanneke (11) en Lisa (9).

Alexander is adviseur information economics wat niets anders betekent dan dat hij zich bezig houdt met de centjes die de Belastingdienst uitgeeft aan zijn ICT voorzieningen. Dat moet zo zinvol mogelijk natuurlijk :thumbup: ... Daarmee is hij overigens indirect collega van Henk, de Roode Loper.

Leonie werkt bij de provincie Overijssel en doet daar de burgemeesterszaken.

 

Ooit een GPS gekocht (in een opwelling) en toevallig een geocache bij wijze van proef gedaan tijdens een vakantie op Texel (Zeehonden van Lex en Leo). Daarna een hele tijd nix en toen met vrienden weer eens als tijdsverdrijf opgepakt.

 

Na een langere enthousiaste periode is het even weer wat weggezakt, met name bij de vrouwelijke team-leden :o is er een geo*moeheid te bespeuren. Soms is het namelijk teveel van het goede, al dat lopen en andere zaken...

 

Team KoeDeBoe is immers ook nog erg druk met andere zaken zoals schoolbesturen en koren en en en. Door de week blijft er dus eigenlijk te weinig tijd voor geo*... Vooral omdat 3 teamleden ook (fanatieke) hockeyers zijn, dan blijft er weinig tijd over als in het seizoen alle zaterdagen en zondagen in het teken van de kleine bal en de derde helft ;) staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben allemaal een onvolprezen profiel bij geocaching.com. Dit profiel kun je zo vol proppen als je wil. Hierop kijken wij regelmatig als ik we de personen achter een logje wil bekijken. Helaas zijn er maar weinig profielen gevuld, en net zoals de meeste mensen willen we graag plaatjes zien.

Ik vertel daarom op het forum verder niets :o , kijk zelf maar.

 

Het valt me ook op dat er nu 39 berichtjes zijn en ruim 2400 keer bekeken. Dus we willen wel kijken, maar niets vertellen ;):thumbup: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk idee zo'n post.

 

Mijn naam is Patrick Verlaan en ben 24 jaar, woon in Kaatsheuvel (jaja, bij dat grote park) Ik ben met het geocachen in aanraking gekomen door team Kluts. Inmiddels is dat team verhuist naar Alphen ;) . Wel jammer, want het was reuze gezellig om te cachen met z'n allen. Maar ja, het leven gaat door :thumbup: . Regelmatig gaan we nog cachen met z'n allen. Daarnaast ga ik ook vaak cachen met m'n vader, Jasper of andere vrienden en kennissen. Af en toe ga ik ook alleen op pad. Zelf heb ik tien caches liggen rondom Kaatsheuvel.

Naast het cachen ben ik (nog) werkzaam als kok bij de Arjan van Dijk groep. Dat is één van de grootse cateraars van Nederland. Ik zeg nog, omdat ik hier eind februari ga stoppen. Dan ga ik in maart naar Franrijk toe, waar ik 7 maanden op een camping ga werken. Uiteraard heb ben ik bezig om daar ook caches neer te gaan leggen. Dus kunnen jullie allemaal langs komen.

Dan nog even over de hobby's. Naast het kokene n cachen ben ik actief al sleider bij een scouting. Maar een van de grootste hobby,s (naast het cachen) is toch wel de carnaval. Ik ben namelijk secretaris van de Jeugdcarnaval in Kaatsheuvel. Samen met nog 6 andere bestuursleden zorgen wij dat de jeugdraad van Kaatsheuvel lekker kan feesten met carnaval. Het hele jaar door zijn wij bezig hiermee omdat wij o.a. ook op kamp gaan in de zomer met ze en aan div. festivals meedoen.

 

Nou hopelijk weten jullie nu voldoende en anders moet je maar mailen of PM'en. Als je bijvoorbeeld meer info wil over de camping :o .

 

Groeten en tot cache!

 

Patje

bewerkt door patje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Skippy and company is verslaafd aan geocachen geraakt door "duiker" .

Na een uitje van (hoe kan het ook anders) de duikvereniging gingen we nog even een beetje geocachen in de omgeving.

In een keer was het raak !

 

Mamma Skippy heet in het echt Nicole (32)en is al jaren een fervent verzamelaar van kangoeroes. Vandaar ook de bijnaam , die ik overigens ook al sinds jaar en dag in de vriendenkring heb.

 

Company bestaat eigenlijk altijd uit "kleine Roe". En dat is de nickname voor dochter Judith (bijna 2)

 

Eerst ging ze gewoon mee op de rug , maar nu staat ze er meestal op om "zelluf" te lopen.

Uiteraard beperkt dat enigszins de keuze van caches , maar voor de langere wandelingen kan ik gelukkig ook nog steeds bij "Duiker" terecht. En dan gaat "kleine Roe" gewoon in de wagen...of ze wil of niet :thumbup:

 

Pappa blijft eigenlijk meestal thuis. Die zit in zijn vrije tijd het liefst thuis achter de computer.

 

Het leuke aan geocachen vind ik om heerlijk buiten te zijn met "kleine Roe" en haar te zien genieten van al dat mooie natuurschoon. ook geniet ik met volle teugen als er weer een woordje dankzij het geocachen aan de vocabulaire kan worden toegevoegd. Maar ook de blik blijft onbetaalbaar als ze weer ergens een doos ziet opduiken. (en dan gaat er weer een bal of auto of bellenblaas mee naar huis)

"Zo kom je nog eens ergens" lees je vaak. En dat is ook zo. Onverwachte plekjes en niet de vaste bekende rondjes...dat trekt me nog steeds heel erg.

 

Helaas moet ik ook nog wel eens werken ;) ...

Ik sta 3 dagen per week voor een zeer gezellige , maar oh zo drukke, groep 8.

Verders ben ik fanatiek duikster en trompettiste en hebben we een grote gezellige vriendenkring.

 

En ja...dan schiet geocachen er nog wel eens bij in.

Maar als ik eens lekker wil uitwaaien , dan begin ik met plannen achter mijn computer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dit ook een prima initiatief, dus hierbij mijn bijdrage.

Ik ben Mirage_75 (Dennis) en de helft van het team Mirage + Flor.

 

Mijn nummer 1 hobby is luchtvaart. Daaruit zijn verschillende andere hobby's ontstaan die ik elk evenzo interessant vind. Een voorbeeld is communicatie (denk aan het beluisteren van gesprekken tussen vliegers en verkeersleiders), meteorologie, reizen, luchtvaartwetgeving (tja, zelfs dat :thumbup: ) en natuurlijk navigatie. Die laatste hobby bestaat voornamelijk uit wandelen met welke manier van navigatie dan ook (stafkaarten, routebeschrijvingen, GPS). Autorijden vind ik ook alleen al leuk om de GPS te kunnen gebruiken.

 

Tijdens de plannen om een GPS aan te schaffen kwam ik in contact met geocaching. Dit heeft zeker de beslissing om er een te kopen enorm versneld. Deze hobby leek voor mij veel in zich te hebben - de krenten uit de pap, de slagroom op de taart, het neusje van de zalm. Mijn vriendin Flor (Julia), oorspronkelijk uit Rusland, houdt ook erg van wandelen (maar dan om hele andere redenen zoals conditie en gezondheid enzo :o ). Want onze beweegredenen ook zijn, we houden allebei van wandelen en nog meer van cachen. We proberen dan ook zo veel mogelijk vrije tijd op deze manier door te brengen en zijn het meest verslaafd aan mysteries. En die hebben we in de regio Den Haag in overvloed!! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...