Spring naar bijdragen

Werkzaamheden buiten geocachen


mlvdburg

Aanbevolen berichten

Jullie hebben me zover gekregen;

 

Ik ben Martijn op het forum bekend onder mart3223 en ben een verse cacher. Ik ben op dit ogenblik 18 jaar een ben bezig met mijn MBO opleiding bouwkunde te Emmen. Zelf woon ik in Eext. Hobby`s zijn o.a. Mennen (paard en wagen) zeilen (in de zomer) en voor de kost heb ik een klein bedrijfje (HOMEPAGE).

 

Verder zit ik in het bestuur van de SVBRE (HOMEPAGE) waar ik de functie van promotie en website invul. Verder in m`n vrije tijd, cachen, mennen, zeilen en het onderhouden van m`n lieve vriendin.

 

Hoe ik in aanraking ben gekomen met Geocachen, met de magic website www.google.nl

en op de een of andere manier ben ik het tegen gekomen. De GPS (Lowrance iFINDER GO) had ik reeds in mijn bezit, want die gebruik ik tevens voor het zeilen.

 

Gr. MART3223 :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik kan natuurlijk niet achterblijven. Ons team bestaat uit mijzelf (Otto 29 jaar), Esther 28 jaar en Yorick 7 maanden.

Ik werk als praktijkinstructeur consumptieve technieken op een middelbare hotelschool en mijn vrouw is clientadviseur bij de rabobank.

 

Wij zijn verslaafd geraakt toen een collega staflid van Scouting ons mee nam op een nacht cache "assenrayer", wat resulteerde in een mini-event.

 

Ik kan zeggen dat dit welk 1 van de beste verslavingen is die je kan hebben. Ben altijd op zoek naar een moment om te cachen. Helaas met onze zoon gaat dat qua tijd niet zo goed.

bewerkt door Bobotie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk draadje! Ik ben Mijk. Vijfenveertig jaar. Ben lerares Techniek in de basisvorming op een scholengemeenschap voor VMBO-t, HAVO, atheneum en gymnasium. Tijdens mijn opleiding in aanraking gekomen met GPS. Omdat ik al in een vrouwenwandelclub zat, mijn clubje eens meegenomen op een struinwandeling van SBB. En toen helemaal verslaafd geworden aan het geocachen. In het begin ook events bezocht (er zelfs eentje mee georganiseerd!), maar langzaam steeds minder actief geworden. De laatste tijd weer wat lol in geocachen. Cache vaak alleen, wat best lekker is, maar zou het niet erg vinden als ik was meer geocachers in de buurt van 's-Hertogenbosch zou kennen, om af en toe eens een cache samen te doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een leuk topic :blink: !

 

Graag willen wij ook ons steentje bijdragen ......

 

Ik ben Sven Coonen (met de zeer originele nickname naam Sven Coonen ahum.....hoest) en doe samen met mijn vriendin Hanneke aan geocachen.

We wonen alweer een tijdje in Tuddern, net over de grens bij Sittard (nee we zijn niet Duits, we wonen er wel :blush:). Oh ja, ik ben 27 jaar jong.

Ik werk bij een groot pensioenfonds (ABP) als analist en ontwikkelaar van software.

 

We hebben een Garmin Quest aangeschaft voor navigatie in de auto. Door forums door te spitten kwam ik ook hier terecht en was meteen verkocht !

 

Sindsdien proberen we iedere week een cache mee te pakken (al lukt dat niet altijd ;)).

 

Eigenlijk vinden we alles wat met outdoor te maken heeft heel leuk. We wandelen zelf veel, kamperen, doe aan mountainbiken enz.

Verder speel ik handbal op eredivisieniveau bij Sittardia ;)

Hier gaat echter veel tijd in zitten ....

 

Groeten en veel plezier met cachen !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn André & Carola Mathlener. Ik (André) ben 34 jaar en werk als software engineer bij een ICT bedrijf in Woerden. Carola is 29 jaar en werkt als administratief medewerkster bij een bedrijf in onze woonplaats Tiel.

 

Ik had al een tijdje een ingebouwd navigatiesysteem in mijn auto en ben dus al langere tijd geinteresseerd in GPS systemen. Op een bepaald moment was er op TV een keer een klein item over geocaching en dat leek me wel interessant, maar ik heb er verder niets mee gedaan. Toen ik een PDA kocht als vervanging voor mijn oude navigatie systeem, ben ik nog een keer gaan googlen en ben ze bij geocaching.nl terecht gekomen.

 

Onze eerste caches hebben we zonder GPS gevonden, want mijn PDA had alleen een GPS ontvanger die in de auto werkte. Het virus sloeg toe en op een gegeven moment hebben we een Bluetooth ontvanger gekocht, zodat we tenminste 'echt' konden geocachen. Nu hebben we inmiddels een Garmin GPSmap 60CS gekocht en dat bevalt prima.

 

De meeste tijd cachen we samen, maar de langere tochten doe ik in mijn eentje. Van elke gevonden cache schrijven we een stukje met foto's in onze weblog. Soms vinden we het leuk om die logjes nog een keer opnieuw te bekijken, want aan veel caches hebben we leuke herinneringen.

bewerkt door mathlener
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Team brilstar bestaat uit Jaco (32) en Sylvia (27). Maart 2006 verwachten we gezinsuitbreiding.

 

Jaco werkt in de automatisering als Systeemarchitect voor ICT Solutions in Barendrecht. ICT Solutions voert in-house projecten uit en detacheert personeel. Ik werk veel op kantoor, maar kom ook geregeld bij (nieuwe) klanten over de vloer. Hierdoor ben ik nogal eens onderweg en kan ik dat mooi combineren met geocachen.

 

Sylvia werkt 4 dagen bij IHC HydroHammer in Kinderdijk als managementassistente. Vooral in het weekend en op vakantie is Sylvia ook van de partij als we gaan schatten.

 

We zijn aan het geocachen geslagen door mystery/m. Zijn oude ontvanger kunnen lenen en toen de smaak te pakken gekregen. Nu gebruiken we een Garmin eTrex Vista C en CARiN in de auto. De laaste ooit voordelig kunnen scoren tijdens een project bij VDO in Duitsland. De oude ontvanger van mystery/m is nu uitgeleend aan De Hummeltjes die ik sinds kort ook enthousiast gekregen heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, mijn naam is Ruud van Putten en woon nu nog in Beverwijk maar ga volgend jaar verhuizen naar Heemskerk (op steenworp afstand van "Kris-Kras Heemskerk"). Ik ben 47 jaar en getrouwd en hebben twee dochters van 9 en 12. Mijn hobbies zijn wandelen en genealogie (voorouder onderzoek). Vanwege het wandelen over met name de lange afstands routes heb ik in 2004 een GPS gekocht. Om naast het wandelen nog een toepassing te hebben voor de GPS kwam ik al snel op het spoor van geocachen. We hebben nu 300 km van de GR5 van Bergen op Zoom naar Nice gelopen.

Van beroep ben ik mechanical engineer bij een internationaal bedrijf dat hoogoven installaties ontwerpt. Vandaar dat ik mijn eerste caches in China heb kunnen loggen gedurende een dienstreis. Hopelijk volgen er meer. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal ff voorstellen Limboos bestaat uit : Dirk,Henneke,Noëlla

dan hebben we nog een oudere dochter,shirley maar die gaat niet mee geocachen,ons hondje noonoo

dirk is werkzaam in ict branche zit door heel nederland bij gemeente's,Henneke is fulltime huisvrouw,Noella zit in groep 3 van de basisschool,Shirley is werkzaam in kledingzaak.

we zijn met geocaching in aanraking gekomen zomer 2005 op de camping

en zijn sindsdien super blij met nieuwe hobby gezellig met het gezin op pad .en iedere keer als we terug komen familie vrienden en kennissen razend blij als we de leuke verhalen weer vertellen wat we hebben meegemaakt die dag.we hebben ook allerlei gezamelijk hobby's:Hoofdzakelijk gezinsleven,geocaching

Computers in het ruimste zin van het woord, internet idem,

wandelen, camperen, CB, scanners, antenne's, auto rijden,

vele vriendelijke Groeten Limboos

bewerkt door Limboos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Hoi hoi,

 

Wij zijn dus Dennis.

Dennis:

 

Is warehouse medewerker bij een hele grote, wereldwijde pakjesbezorger. Is in aanraking gekomen met geocaching door het lezen van een persoonlijk weblog.

Na eerst een cache zonder gps geprobeerd te hebben om te kijken wat het was, waren we verkocht.

 

Dennis 31 jaar en ik heb zelf 1 dochter (Sashira , www.sashira.nl ) Sashira wordt 2 jaar in januari, dus die is nog iets te klein om mee te gaan op de hunt.

 

Dennis heeft interesse in: navigatie, communicatie, puzzelen, wandelen, geografie, geschiedenis, overleg, besluitvorming, creativiteit, leiderschap, elektronische speeltjes, computers, internet, scouting, reizen, andere culturen, zoeken, ruzie, ruilen, dieren (we hebben toevallig een labrador die net zo van wandelen houdt als wij), militairisme, luchtvaart, scheepvaart, natuur, milieu, politiek, landschap, fotografie (even diep adem halen dan komt de laatste) en nieuwe techniek.....

 

Het kon dan ook niet uitblijven dat ik alles moest gaan combineren en te concluderen dat geocaching voor mij de nieuwe sport moest zijn.

We hebben er nog niet zoveel gedaan, maar onze ambities zijn groot, we zijn helemaal besmet met het virus.

 

 

 

Leuke topic! Ik heb er met veel plezier aan bijgedragen.

 

Groetjes,

Worldwidebug

bewerkt door worldwidebug
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...