Spring naar bijdragen

Werkzaamheden buiten geocachen


mlvdburg

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hallo ik ben Wil mijn achternaam begint met een P. mijn nickname lijkt daarmee logisch maar is het niet, zie daarvoor echter een ander draadje.

Het team bestaat uit zoon Michael, vrouw Jeanne en ikzelf. Daarnaast worden we wel eens vergezeld door andere familieleden of vrienden.

Mijn geboorte jaar is 1954, en ik weet dus waar de mosterd gehaald wordt. :P

Ik ben werkzaam als justitieambtenaar binnen het gevangeniswezen in Nederland. Ik geef leiding aan een afdeling die zich bezigt houdt met selectie en detentie-begeleiding van gedetineerden.

Via surfen in contact gekomen met Geocachen en me daar in wat verder verdiept. Daarna software in mijn PPC geladen en op pad gegaan, en net als anderen snel "verslaafd" geraakt. Een goede manier om weer wat te gaan wandelen. Na 95 founds overgestapt van de Mio 168 naar de Etrex Vista C. Hiermee geef ik dus aan dat ik het erg leuk vind en van plan ben er mee door te gaan. Ook de contacten die je opdoet, niet alleen tijdens en event zijn bijzonder leuk.

Meest fanatieke teamlid is mijn zoon Michael (25). :)

 

:thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk initiatief; wij doen mee!

 

Team VDE; aktief sinds vorig jaar mei; aangstoken door team Eigenheimer; zwager en schoonzus.

 

Onze teamnaam is ontstaan omdat ons bedrijf VDE Media heet en VDE zijn de initialen van onze achternaam; vandaar... Het team bestaat uit René (nog net 39), Machteld (39), Laura (10), Marlou (3) en zwarte Labrador Thobas, ook wel Koos genoemd...

 

René is cameraman-fotograaf; heeft eerst bij landelijke TV gewerkt en is later voor zichzelf begonnen. Werkt voor 50% voor de zakelijke markt en de andere helft is voor de paritculiere makrt (bruidsrepo's etc.). Machteld werkt bij de verzekeraar uit Apeldoorn, dus als je 'even Apeldoorn' belt voor auto of woonverzekering, dan is de kans aanwezig dat je haar aan de telefoon krijgt.

 

Wij zijn vorig jaar heel enthousiast begonnen met cachen en hadden binnen no-time 50 caches gevonden. Gezien het feit dat we ze lang niet allemaal even leuk of mooi vinden, gaan we nu alleen nog maar voor de mooie wandelingen. Als we toevallig langs een micro langs de snelweg komen, dan laten we die niet liggen, maar we gaan er niet speciaal meer voor op pad. René zijn werk is ook zijn hobby (en omgekeerd), dus een cache-route moet wel 'fotogeniek' zijn.

 

Dickerdack in Nijverdal hebben wij overgenomen van Leo Krabbendam (verhuisd naar Zweden) en de Natte Neuzen cache (bij Apeldoorn) hebben wij zelf geplaatst.

 

In de winter zijn wij iets minder actief met cachen dan in de overige seizoenen, maar het virus laat ons niet los. Iedere vakantie (zowel in binnen- als buitenland) proberen we toch zeker een paar doosjes te rapen. We waren dus al in België, Duitsland, Noorwegen en Zweden.

 

De groeten van Team VDE, namens de kids, Machteld en René :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...