Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik stel voor dat die ouders, die dat zo nodig vinden, zelf een zootje caches "for kids only" gaan plaatsen met hartstikke kindvriendelijke, grote cachedozen vol met enorm kindvriendelijke goodies.Dan ook echte caches voor volwassenen met:

-Zakjes hash

-Tabak

-Alcoholische dranken

en dan de hele speciale met flessen wijn met de nominatie cru of grand cru.

Persoonlijk gaat ik voor een cru van de Beaujolais, niet die premier rommel hoor!

kan voor gezorgd worden, maar wat ga je ervoor ruilen?

gniffel

Wat dacht je van een flesje Gewurztraminer Vendange tardive uit Turckheim?

nu ff naar de chat?

Ik heb wel eens serieus een themacache Single Malt Whisky overwogen: gevuld met die kleine flesjes! :eek:

Is er nooit van gekomen, want ik had er geen vertrouwen in dat er echt geruild zou worden ...... !

( bekend onderwerp)

Geopatra.

Geplaatst

Ik trof een keer een rode string in een van onze caches aan ... :)

Zo, dan heeft die al een aardige reis gemaakt :eek:

Dat is dan de eerste "Travel String" . :eek:

Kon je 'm ook loggen . :no:

Geplaatst (bewerkt)

Ik trof een keer een rode string in een van onze caches aan ...

Zo, dan heeft die al een aardige reis gemaakt

Dat is dan de eerste "Travel String" .

Kon je 'm ook loggen .

Kijk, komkommertijd en dat in relatie tot een string. Foto graag :no: !

Tja, inhoud van caches.........ik denk dat Google dit als hoofditem bovenaan heeft staan. Het is overigens ECHT ALLEEN in Nederland waar men zich er zo druk om maakt. Heeft denk ik met de handelsgeest maken, voor wat hoort wat :eek:. De caches in alle landen buiten NL die wij gedaan hebben zijn vaak of een micro/nano of een plastik bakje/doosje met...een logboekje en verder weinig tot niets. Alleen in Denemarken was het subliem (munitiekisten vol DK goodies), maar die caches lagen in een straal van 25 km rond een ruimhartige goodieshop beheerder :eek:

Ikzelf vul een nieuwe cache éénmaal met wat aardigheden, en ja, soms ook een MCDonalds speeltje, maar dan wel ongebruikt. Verder ruilen we vrijwel altijd gelijkwaardige dingen en daarbij valt de ruil dan in sommige gevallen wat minder uit aan ONZE zijde. En heb ik echte pruldingen dan ruil ik die niet maar laat ze gewoon achter omdat net die ene verzamelaar helemaal lyries wordt na het vinden van de allerlaatste GARLIN(or whatever)-plastic-schroefdop-voor-in-een-kinder-album. Overigens zit er een wereld van verschil tussen het beoordelen van een cache inhoud door een kind of een volwassene (lees ouder dan 18 ;) ).

Blijft buiten kijf dat ook ik het erg irritant vind om een cache leeg te roven en alleen rommel achter te laten. Trade even or don't trade at all (en daar maakt babelfish van: De handel zelfs of drijft helemaal niet handel :) )

bewerkt door Team Professor X
Geplaatst
Overigens zit er een wereld van verschil tussen het beoordelen van een cache inhoud door een kind of een volwassene (lees ouder dan 18 :) ).

Blijft buiten kijf dat ook ik het erg irritant vind om een cache leeg te roven en alleen rommel achter te laten. Trade even or don't trade at all (en daar maakt babelfish van: De handel zelfs of drijft helemaal niet handel :no: )

Ik kan me hierin helemaal vinden.

Wij zijn eigenlijk net met deze sport/hobby begonnen, en voor ons is het vinden juist de sport.

Wat erin zit is eigenlijk bijzaak.

Alhoewel een leuke inhoud altijd wel een welkome verrassing is.

Om even te reageren op de 18+ goodies.

Tuurlijk is een mc-donalds goodie voor een volwassenen een prulding.

Maar wat heb je aan een tampon? of een string? Geen hond die dat weer gaat gebruiken.

Denken mensen nou echt bij het achterlaten van bijv. een tampon of een string, goh diegene die em vind zal deze vast willen hebben.

Kan dat niet snappen.

Enfin, smaken zullen blijven verschillen.

En wellicht zijn er ook mensen die graag een tampon/string willen vinden en daarna vrolijk gaan gebruiken....

Ik zou zeggen:

Happy Hunting :eek:

Geplaatst (bewerkt)

Geopatra en Jan de Behanger,

sorry ik heb gisteravond verkeerd gequote. Ik nam de uitspraak van Geopatra op in de quote van Jan de Behanger. Excuus hiervoor, ......maar ja ik had al een wijntje of 2 in de mik! hihi

Vendange Tardive uut Turckheim? Jaja dat is wel zo'n beetje de duurste die ze doar in de Elzas verkopen.

Super lekker. Maar ja ook gemaakt uut de druuv'n die later geoogst worden en dan vol suuker zit.

Smullen.

Nou aj een paar van zukke flessen in de cache legt dan heb ie wel een cache op hoog niveau. Ik kom dan zeker even de cache bezoeken. ( Op de fiets en kurketrekker en wijnglazen mee) :no:

Maar wat heb je aan een tampon? of een string? Geen hond die dat weer gaat gebruiken.

Jij bent een echte dierenkenner! :eek:

Eh......je hebt nu ook strings voor honden. 24_2.JPG07959102_t120.jpg

bewerkt door kipchen
Geplaatst (bewerkt)
Denken mensen nou echt bij het achterlaten van bijv. een tampon of een string, goh diegene die em vind zal deze vast willen hebben.

Kan dat niet snappen.

Enfin, smaken zullen blijven verschillen.

En wellicht zijn er ook mensen die graag een tampon/string willen vinden en daarna vrolijk gaan gebruiken....

Cachers moeten niet zo serieus reageren als FF ergens een string in een cache dropt :no: Overigens bij cache één was hij nog ongebruikt, ik vraag me af of de rek er inmiddels al een beetje uit is :eek:

En voordat anderen gaan vragen: hoe kom je eraan? Voor mij was toen meer de vraag: hoe kom ik hier vanaf :)

bewerkt door Team Firefox
Geplaatst (bewerkt)
Vendange Tardive uut Turckheim? Jaja dat is wel zo'n beetje de duurste die ze doar in de Elzas verkopen.

Super lekker. Maar ja ook gemaakt uut de druuv'n die later geoogst worden en dan vol suuker zit.

Smullen.

Nou aj een paar van zukke flessen in de cache legt dan heb ie wel een cache op hoog niveau. Ik kom dan zeker even de cache bezoeken. ( Op de fiets en kurketrekker en wijnglazen mee) :)

:eek:

Ik weet niet of de duurste uit Turckheim komen, maar de beste zeker niet.

Die komen uit Ammerschwir (Gewurztraminer V.T. "Kaefferkopf") en uit Riquewihr (Gewurztraminer V.T. "Sporen" en "Schoenenberg") en dan nog bepaalde jaren. (ervaringsdeskundige :no: na een eerste kennismaking tijdens een vakantie 20 jaar terug, nog vele malen teruggeweest om de voorraad aan te vullen)

Wellicht binnenkort maar eens een cachetripje die kant op organiseren om het nuttige met het aangename te verenigen.

Maar weer on-topic:

Overigens vonden wij (mijn dochter en ik) in onze laatste cache (Remains of the Old Lost Dutch Tunnel) enkele condooms.

"Wat zijn dat pap?"...

"eeehhh, rubberen weggooihandschoenen, altijd handig tijdens het cachen"

"moet je ze dan niet meenemen?"

"eeehhh, nee, papa heeft toch altijd die gele handschoenen bij zich"

Cachers moeten niet zo serieus reageren als FF ergens een string in een cache dropt Overigens bij cache één was hij nog ongebruikt, ik vraag me af of de rek er inmiddels al een beetje uit is

Serieus of niet: je kunt er wel rekening mee houden, dat veel cachers met (kleine) kinderen op pad zijn.

Die van mij zijn er altijd als eerste bij om de inhoud te inspecteren, en wat mij betreft hoeven dit soort zaken niet .

bewerkt door Twin Peaks
Geplaatst
Ik stel voor dat die ouders, die dat zo nodig vinden, zelf een zootje caches "for kids only" gaan plaatsen met hartstikke kindvriendelijke, grote cachedozen vol met enorm kindvriendelijke goodies.
Dan ook echte caches voor volwassenen met:

- Zakjes hash

- Tabak

- Alcoholische dranken

en dan de hele speciale met flessen wijn met de nominatie cru of grand cru.

Persoonlijk gaat ik voor een cru van de Beaujolais, niet die premier rommel hoor!

-De "regel"; probeer iets terug te leggen wat meer waard is dan je wegneemt, lijkt mij in het geval van een tampon moeilijk haalbaar
:no: hoor.

Alleen een gebruikte heeft al een stukje meerwaarde tov een ongebruikte. :eek:

Vooral voor hondenbezitter is dit interresant, de hond zal zo'n cache sneller ruiken en vinden.

Wat betreft de cache voor volwassen: is een opblaaspop met reiningssetje misschien ook nog iets om in zo'n cache te stoppen? :)

• 4 weeks later...
Geplaatst

Wij willen even onze frustratie kwijt hoor.

Vorige week zijn wij weer even bij onze cache geweest en hebben hem weer leuk gevuld met allerlei dingen die we uit allerlei winkeltjes bij elkaar schar_relen.

We kunnen ons zo vreselijk ergeren dat er mensen steeds de leukste dingen eruit halen en gewoon helemaal niets terug erin stoppen.

Ja een TB maar dat telt helemaal niet.

Zo kunnen we iedere keer onze cache weer opnieuw aantrekkelijk maken.

De regels zijn toch heel duidelijk.

Deze log ziet er als volgt uit: "Zeker een goed gevulde cache.UIT: Scanradio en IN: TB"

De lol gaat er wel goed vanaf zo!

Dat wilde wij nu even kwijt :yes:

Geplaatst

Vorige week zijn wij weer even bij onze cache geweest en hebben hem weer leuk gevuld met allerlei dingen die we uit allerlei winkeltjes bij elkaar schar__relen.

We kunnen ons zo vreselijk ergeren dat er mensen steeds de leukste dingen eruit halen en gewoon helemaal niets terug erin stoppen.

Deze log ziet er als volgt uit: "Zeker een goed gevulde cache.UIT: Scanradio en IN: TB"

Dat wilde wij nu even kwijt :yes:

Je hebt volkomen gelijk: Tb's is/zijn een verhaal apart. Of je ruilt goodies of je ruilt niets.

Ik zie de contents van menig cache er op achteruitgaan. Vooral voor kinderen is dat jammer. Die zien het toch als een schat.

Geplaatst

Vorige week zijn wij weer even bij onze cache geweest en hebben hem weer leuk gevuld met allerlei dingen die we uit allerlei winkeltjes bij elkaar schar__relen.

Dat wilde wij nu even kwijt :thumbdown:

Advies van een "ervaren" collega: bij start van de cache leuke inhoud en voor de rest bekijken ze het maar!

Zoals je ervaart is het een bodemloze put!

Verwacht niet dat je meer bezoekers trekt door telkens maar weer te investeren in nieuwe en mooie goodies: ze komen toch wel of toch niet. Neem van mij aan dat ik daar alle ervaring mee heb!

Kortom: maak je niet druk over dit soort zaken en ga verder met de volgende cache.

Geopatra.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...