Spring naar bijdragen

Co-Input voor TomTom Navigator 5


deBruineBeren

Aanbevolen berichten

Zo, na een weekje uitproberen is het ons ook gelukt om dit programmaatje draaiend te krijgen, wij kwamen in een keer erachter, dat er een extra blad bijgekomen was, nummer 4. het is een mooi programma. Geweldig. ;)

 

Ik vind het erg tof, dat jullie dit programma zo belangeloos aan iedereen schenken. ;);)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Weer een nieuwe versie : 0.5.5 Beta

 

 

History of changes Co-Input:

 

0.5.5 Beta

Changed some error trap handlings while creating files.

Changed the Latitude and Longitude input fields so the Ausies and Yankees

can use this program too.

 

 

@ Mc Gregor en Knabbel,

Kunnen jullie deze versie ook even proberen ?

Ik ben benieuwd of dat het programma nu wel in 1 keer opstart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mijn PDA maar weer eens helemaal gereset. Had allemaal iconen van co input, van de vorige in mijn program staan. Geen idee hoe ik die weg moest krijgen, er is vast een hele makkelijke manier voor.

 

Maar nu dus gelijk 5.5 er op gezet en inderdaad niet die fout melding gekregen, hij deed het nu gelijk. Heb hem verder nog niet uit geprobeerd op de weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BruineBeren,

 

Is het ook mogelijk om met Co-Input de coördinaten weer te geven van een lokatie die je geselecteerd heb op een kaart in TT5?

 

Dank!

Schoemie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BruineBeren,

 

Is het ook mogelijk om met Co-Input de coördinaten weer te geven van een lokatie die je geselecteerd heb op een kaart in TT5?

 

Dank!

Schoemie

 

Nee, voor het aansturen van TomTom Navigator ben je afhankelijk van de TomTom voor geprogrammeerde commando's.

Helaas bestaat er geen commando om de positie van een punt op de kaart op te vragen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, voor het aansturen van TomTom Navigator ben je afhankelijk van de TomTom voor geprogrammeerde commando's.

Helaas bestaat er geen commando om de positie van een punt op de kaart op te vragen. 

 

Van programmeren ken ik geen knijt maar ik vraag me toch af of het commando "Voeg toe als favoriet" of "Voeg toe als nuttige plaats" hiervoor gebruikt zouden kunnen worden??!!!

Immers van zodra het een POI wordt worden de coordinaten bewaard en kunnen die bijvoorbeeld bekeken worden met POI edit. Het komt er dus volgens mijn bescheiden mening op aan om een soort poi edit te maken voor PPC

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bruine Beren,

 

gisteren heb ik de laatste versie gedownload en er ook mee op pad gekund.

Pas toen ik thuis kwam zag ik dat Co voortaan vanuit TomTom geopend kan worden. Een zeer wezenlijke verbetering.

 

En het werkt als een tierelier! :beerchug:

 

Bedankt voor je energie. :lol1:

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hoi Bruineberen

 

Veel ervaring heb ik niet, maar het is mij goed gelukt, wel met de laatste versie co 5.5. Opstarten tt5 bij het hoofdmenu 1/5 aanklikken en het werkt, komen de co wel overeen dat zal ik eens uitbroberen in frankrijk daar heb ik veel co van, inieder geval bedankt een grote zorg minder

 

:blush:

 

groetjes veit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bruineberen

 

Bij nader inzien beland ik op anderen plaats vb: in Frankrijk

invoeren co

049 21 25

000 05 04

show on map en centreer op kaart kom ik bij Parijs terecht??

deze co zijn juist heb ik zelf ingevoerd,

Juist adres is Deauville Boulevard des Sports.

Wie kan mij helpen

:blush:

Groetjes Veit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bruineberen

 

Bij nader inzien beland ik op anderen  plaats vb: in Frankrijk

invoeren co

049 21 25

000 05 04

show on map   en centreer op kaart kom ik bij Parijs terecht??

deze co zijn juist heb ik zelf ingevoerd,

Juist adres is Deauville Boulevard des Sports.

Wie kan mij helpen

:blush:

Groetjes Veit

 

 

Waarschijnlijk heb je een oost coordinaat gebruikt, terwijl het een west cordinaat moet zijn. Dat lijkt mij de logische verklaring. Maar zeker weten doe ik het niet.

Als je bij longitude de E veranderd in een W, zal die het waarschijnlijk wel goed doen.

bewerkt door andemo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bruine Beren,

 

Ik heb net Co-Input 0.5.5 op mijn Mtac Mio Digiwalker 168 (ROM versie 168WWER22) geinstalleerd en het werkt vlekkeloos.

Prima programma. Ik gebruikte TT5GoToCoords al een tijdje en dat werkte, maar ik ga vanaf nu Co-Input gebruiken. Ik hoef nu niet meer de coordinaten om te rekenen naar gg mm ss.sss

Ook vind ik het erg makkelijk dat het mogelijk is om de coordinaten gelijk toe te voegen als POI of favoriet.

Dit lijkt mij weer typisch een geval van software geschreven voor een geocacher door een geocacher.

Harstikke bedankt! :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bruineberen

 

Bij nader inzien beland ik op anderen  plaats vb: in Frankrijk

invoeren co

049 21 25

000 05 04

show on map  en centreer op kaart kom ik bij Parijs terecht??

deze co zijn juist heb ik zelf ingevoerd,

Juist adres is Deauville Boulevard des Sports.

Wie kan mij helpen

:blush:

Groetjes Veit

 

 

Beste Veit,

 

Het coordinaat N 049 21 25 E 000 05 04 is in de WGS 84 notatie "Graden Minuten Seconden".

Deze notatie kan niet gebruikt worden in Co-Input.

Co-Input gebruikt de WGS 84 notatie "Graden Minuten Duizensteminuten", het coordinaat wordt dan N 49 21,417 E 000 05,067

Als ik dit coordinaat opgeef in Co-Input en klik op "Show On Map" dan kom ik idd in de buurt van Boulevard des Sports in Deauville.

(mijn TomTom gebruikt de kaart "France Plus")

 

Ik vermoed dus dat je iets fout doet bij het in voeren van het coordinaat.

Probeer het eens met N 49 21,417 E 000 05,067.

 

Suc6,

Alex.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...