Spring naar bijdragen

vakantie melden ivm coordcheck?


inkesa

Aanbevolen berichten

Hallo wij willen even weten wat jullie mening is over het melden van vakanties ivm met het checken van de coordinaten.

 

We zouden het carambalig vinden als mensen van ver komen en dan niets kunnen vinden en dan ook geen check kunnen doen.

 

We weten niet zeker of er op ons park een internet cafe is dus kunnen waarschijnlijkook niet kijken.

 

Zouden we dus beter even bij onze mystery caches neer kunnen zetten wanneer we met vakantie zijn of is dat overbodig.

 

graag jullie meneing!

 

groetjes inge (inkesa)

 

Ps:zie de fout staan bovenin moet coordcheck zijn maar weet niet hoe te veranderen!!sorry

bewerkt door inkesa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Een note bij je cachebeschrijving zou je kunnen overwegen wanneer je persé een bevestiging nodig hebt om de cache te kunnen vinden. Anders kunnen mensen best een paar weken wachten; geldt natuurlijk ook voor een geripte cache en/of cache onderhoud terwijl je op vakantie bent.

Het is in ieder geval wat onschuldiger dan een briefje op je voordeur plakken dat je niet thuis bent ;).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind een coordcheck altijd wel makkelijk omdat ik meestal met een kleine dreumes op stap ga. Dan is het fijn om te weten dat je in ieder geval op de goede plek zoekt. En als je hem dan nog niet kunt vinden....tja da's dan pech hebben.

 

Maar "even" een cache zoeken is met een uk erbij niet zo makkelijk. En bij een puzzel ga je vaak wat verder van huis .

 

Dus wij zeggen "ja, handig als je dat even meld"

 

Aan de andere kant...als we geen reactie krijgen komen we er vanzelf achter dat de eigenaar waarschijnlijk even weg is... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zaten er ook over te denken hoe we dat gingen doen. Vanaf volgende week zijn we 2 weken op vakantie. We hebben besloten om er maar gewoon niets aan te doen. De meeste mensen zullen in deze tijd van het jaar wel doorhebben dat je op vakantie bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik vind zoiets nergens voor nodig.

Voor mij hoort het bij het avontuur dat geocaching heet te zijn dat je het ook wel eens mis kunt hebben en een cache niet kunt vinden.

Thuis nog eens goed nakijken of je de fout kunt vinden is avontuurlijker dan de telefoon hanteren.

 

En als cacheeigenaar vind ik eigenlijk hetzelfde.

 

Maar ieder zijn heug natuurlijk.

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oke bedankt voor jullie reactie .

 

We melden hjet dan ook niet en inderdaad de meeste zullen wel denken dat je weg bent omdat je geen reactie geeft!

 

Als we eeen internet cafe hebben is het geen probleem!

 

Allemaal prettige vakantie!

 

Groetjes inkesa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mede hiervoor hebben wij ons SMS Hint systeem. Want als wij in het buitenland zitten, nemen we onbekende nummers op de GSM niet altijd op...

 

Dat had ik me n.a.v. dit draadje ook net zitten bedenken. Want reageren op telefoontjes uit Nederland kan in het buitenland aardig in de papieren gaan lopen! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het ook onnodig. Dan zou je ook als je niet op vakantie bent altijd bereikbaar moeten zijn. Nuh, dan maar een week of 14 dagen later.

 

En zo breng je een bepaalde groep duistere figuren ook nog op een idee. Alhoewel ik me besef dat als de KralenFee online komt, wij ook niet thuis zijn en we zelfs melden in welke omgeving we vertoeven.

 

Onweer begint flitsend, maar eindigt altijd met gedonder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mede hiervoor hebben wij ons SMS Hint systeem. Want als wij in het buitenland zitten, nemen we onbekende nummers op de GSM niet altijd op...

Dat had ik me n.a.v. dit draadje ook net zitten bedenken. Want reageren op telefoontjes uit Nederland kan in het buitenland aardig in de papieren gaan lopen! ;)

Je belt maar hoor als ik in Polen zit, want ik heb vorig jaar helamaal gratis en niet voor niets van Orange 100 euro beltegoed gekregen.

 

Vermelden wanneer je op vakantie gaat! ;)

Ik heb gisteren een zitting van de meervoudige strafkamer meegemaakt.

Die 2 inbrekers moesten verschijnen...............

Zielepoten 1800 euro schuld bij Essent en dan ga je het ergens anders halen.......

Sorry hoor maar ik ben nogal gestoord over zo'n gang van zaken.

Week 29 ga ik lekker 900 euro aftikken voor m'n nieuwe fiets. ;)

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...