Raoul Geplaatst 1 juli 2005 Share Geplaatst 1 juli 2005 (bewerkt) Kruimeldief, ook ik wil je feliciteren en ben blij dat jij "onze" reviewer gaat worden. Ik hoop dat je het met veel plezier doet en dat je niet teveel te maken gaat krijgen met al dat nutteloze gezeur waar sommigen zo goed in zijn!! (Hoewel jij daar op één of andere manier altijd heel creatief mee om weet te gaan!!!! Succes man!!!) O ja.....en alvast bedankt dat jij je vrije tijd belangeloos investeerd om "onze" sport nog leuker te maken....(laten we dat niet vergeten!!! ) LANG LEVE KRUIMELDIEF!!!!! 1 juli 2005 bewerkt door Raoul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 1 juli 2005 Share Geplaatst 1 juli 2005 Vanuit het zonnige brabant wens ik Kruimeldief veel succes met zijn nieuwe uitdaging. De anderen die meegedaan hebben wil ik via deze weg bedanken en misschien zijn ze meer succesvol bij een volgende ronde. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crow & Éowyn Geplaatst 1 juli 2005 Share Geplaatst 1 juli 2005 SHIT..... Nu kan ie zich echt overal mee bemoeien Kruimel het is je gegund hoor, dat het maar een goede aanvulling mag zijn op het approver team. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JandeBeHanger Geplaatst 1 juli 2005 Share Geplaatst 1 juli 2005 (bewerkt) Kruimel, gefeliciteerd! Ik heb mijn nek ook uitgestoken, maar ik heb er geen werk van! 1 juli 2005 bewerkt door JandeBeHanger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 1 juli 2005 Share Geplaatst 1 juli 2005 Gefeliciteerd Krummel met deze uitslag, hebben we weer eentje om tegen aan te schoppen. Tja en de uitslag is dat Kruimel het geworden is maar zoiets gaat natuurlijk wel .com doen met andere woorden Krummel is het (nog) niet. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 1 juli 2005 Share Geplaatst 1 juli 2005 maar zoiets gaat natuurlijk wel .com doenGr Twinlife <{POST_SNAPBACK}> Kruimeldief also known as Crumbthief . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de Roode Lantaarn Geplaatst 1 juli 2005 Share Geplaatst 1 juli 2005 Kruimel, Namens ons ook van harte. Wat wordt je volgende uitdaging? Landelijk parkeerbeheer? Minister President? Heel veel succes toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoTeeth Geplaatst 1 juli 2005 Share Geplaatst 1 juli 2005 Kruimeldief, hartelijk gefeliciteerd met je uitverkiezing. Natuurlijk ook de felicitaties voor Kralenfee, want Kruimeldief zonder Kralenfee is als de zee zonder water. Geoteeth Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elastigirl Geplaatst 1 juli 2005 Share Geplaatst 1 juli 2005 Kruimel, Namens ons ook van harte. Wat wordt je volgende uitdaging? Landelijk parkeerbeheer? Minister President? Heel veel succes toegewenst. <{POST_SNAPBACK}> Ze zoeken in Duitsland nog een nieuwe premier. Is dat wat? Of straks in Amerika een nieuwe president. Crumble for president. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mumzle Geplaatst 1 juli 2005 Share Geplaatst 1 juli 2005 Kruimel, ook vanuit de Krimpenerwaard van harte gefeliciteerd met de uitslag !! Ron Mumzle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walibi Geplaatst 1 juli 2005 Share Geplaatst 1 juli 2005 Kruimel, van harte !!!!!!!!!!! Nu ik het niet geworden ben moet ik mijn tijd maar gaan besteden aan het leggen van een mooie multi. (Als hij approved word............ ) Rene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vinnie1 Geplaatst 1 juli 2005 Share Geplaatst 1 juli 2005 Kruimel Gefeliciteerd. Niet op je gestemd, maar wel zalig dat je het geworden bent. Groet, Vinnie1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GPSiegurd Geplaatst 1 juli 2005 Share Geplaatst 1 juli 2005 Kruimel gefeliciteerd met de uitslag ook vanuit het midden des lands! Dat je vele mooie caches approven mag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zero CooL Geplaatst 2 juli 2005 Share Geplaatst 2 juli 2005 Hey kruimeltJE Gefelicikruimeltaart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team de zwarte kat Geplaatst 2 juli 2005 Share Geplaatst 2 juli 2005 Gefelicimiauwt Kruimel!! Groetjes, Team De Zwarte Kat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden