Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dit gebeurde afgelopen zaterdag ;) . Tijdens het rijden naar een micro op het Snertevent in een plaats genaamd Jipsingboertange (of all places :) ). In heel Groningen staat één flitsdoos en die had ons en Team Krieties te pakken. Amper 60 op de teller, nou, dieper kan je niet zakken.

flitskast.gif

Geplaatst

Op 2 april 2007 doen Travel Wolf en ik cache "Het zwaard van Orion". Onderweg moet je microotjes zoeken. Eentje daarvan zou langs de weg liggen, die paralel langs de Vecht gaat. We vinden daar de micro en terwijl Travel Wolf het logboekje wil tekenen, zien we ineens het schip "Orion" voorbij varen!!!!

Het heeft geluk gebracht: de cache werd die dag door ons gevodnen.

Schip Orion vaart voorbij tijdens cache "Zwaard van Orion"!

Leuk: geocachen!!!

Ik kan die log nog goed herinneren, echt puur toeval. Een kleine correctie: onderweg zijn gewoon wp's (geen micro's) en het schip vaart volgens mij op de IJssel bij de Marlerdijk. Maar om de verwarring nog groter te maken kom je bij deze cache nog een andere Orion tegen.

:):thumbup::D Je hebt gelijk. Het waren idd waypoints. Tja, was al weer lang geleden.

Ik ga mn bijdrage nog even bijwerken/corrigeren. Hoe kom ik nu bij de Vecht????

ps: de andere cache die je noemde, heeft enkele maanden geleden ook al een krabbel van mij gehad.

;)

Geplaatst

Onderweg naar Bomen zoeken in Deelerwoud, eerst de Sterrencache vinden, puzzel opgelost enTom Tom ingesteld en om 08.00u s'ochtends samen met Frankk48 opstap. Al kletsend bedenk ik me bij Arnhem dat we toch in de buurt van Lunteren zouden moeten komen.

Auto gestopt, rugzak uit de achterbak, puzzel gechecked en Tom Tom ook.

Oeps foutje ingetypt!!!!!!!!!!!!!!

Om 11.00u waren we alsnog bij de Sterrencache.

Deelerwoud net voor donker gevonden haha ook daar hebben we nog 3 km extra rondgestapt!.

Het mocht de pret niet drukken het was een prima cache dag ;)

Geplaatst

Bij de cache mina koes is de wandelwagen met de toen net 1-jarige Femke erin omgeslagen.

Gisteren tijdens een wandeling in het bos, struikelde de nu inmiddels 4-jarige Femke tot 2 keer toe over de wortels op het pad. De tweede keer viel ze hard en was het huilen geblazen.

1 keer heb ik de auto te dicht bij een hek geparkeerd en voila een grote kras op de zijkant en een hoop lak eraf. ;)

De pocketpc op een idiote manier vernield.

En bij Geohaai viel zijn gps van het koordje en het apparaat dreef weg, dag Gps.

Gelukkig bleef het bij ons bij kleine schades.

Geplaatst
Dit gebeurde afgelopen zaterdag :beerchug: . Tijdens het rijden naar een micro op het Snertevent in een plaats genaamd Jipsingboertange (of all places :huh: ). In heel Groningen staat één flitsdoos en die had ons en Team Krieties te pakken. Amper 60 op de teller, nou, dieper kan je niet zakken.

Kan die zo hard :eek:;) .

a9ab1452-3665-426c-8e41-326de9caa182.jpg

Geplaatst

Dit gebeurde afgelopen zaterdag :beerchug: . Tijdens het rijden naar een micro op het Snertevent in een plaats genaamd Jipsingboertange (of all places :eek: ). In heel Groningen staat één flitsdoos en die had ons en Team Krieties te pakken. Amper 60 op de teller, nou, dieper kan je niet zakken.

Kan die zo hard ;);) .

a9ab1452-3665-426c-8e41-326de9caa182.jpg

Ja, achteruit :huh:

• 4 months later...
Geplaatst

Het ging bij deze gelukkig nog net goed :blush: . Ietsje meer naar links en de gevolgen zouden mogelijk niet te overzien zijn geweest :P . Hierdoor zijn wel een paar narcissen vermoord... :no:

Geplaatst
Voorafje: cachekoets neemt modderbad... :P

Morgen (later vandaag) volgt het verhaal / de verhalen... :no:

:P dit komt me heeeel bekend voor..ben alleen vergeten een foto te maken..

Stond zelf in November ook met de assen in de blubber :blush: . Kon niet meer voor of achteruit.

Gelukkig ben ik toen losgetrokken door een behulpzame boer :P

Eind goed al goed.

Geplaatst

Wij hebben dit gelukkig nog niet meegemaakt.. :lol1:

Maar ja, wat er nog niet is gebeur kan altijd nog?!?! :thumbup:

Geplaatst

Voorafje: cachekoets neemt modderbad... :thumbup:

Morgen (later vandaag) volgt het verhaal / de verhalen...

:yes: dit komt me heeeel bekend voor..ben alleen vergeten een foto te maken..

Stond zelf in November ook met de assen in de blubber . Kon niet meer voor of achteruit.

Gelukkig ben ik toen losgetrokken door een behulpzame boer

Eind goed al goed.

Wat is het toch moeilijk om een cache-beschrijving goed te lezen of is het luiheid? :lol1:

In natte periodes wordt het gebruik van laarzen aanbevolen. Bij het eindpunt de auto aan de verharde weg laten staan! De stash ligt in een klein oud natuurgebiedje. Het korte weggetje er naar toe kan erg modderig zijn en soms vallen er bomen om!
Geplaatst
Wat is het toch moeilijk om een cache-beschrijving goed te lezen of is het luiheid? :thumbup:

Neuh, echt moeilijk was het niet. Het was denk een vorm van luiheid, bovendien hadden we al de hele dag (zo'n stuk of 16 keer) ons op modderpaden naar de hunebedden moeten begeven, en dat ging over het telkensgoed. Wat gezegd moet worden is dat dat over het algemeen zandpaden waren, en het pad naar de cache in het donker minder goed te beoordelen was. Enfin, het was blubber, zo bleek. :lol1:

Overigens zijn de wasstraat en ik een hele ochtend bezig geweest om alles weer glimmend te poetsen. En dat is gelukt! :yes:

Geplaatst

Wat is het toch moeilijk om een cache-beschrijving goed te lezen of is het luiheid? :huh:

Neuh, echt moeilijk was het niet. Het was denk een vorm van luiheid, bovendien hadden we al de hele dag (zo'n stuk of 16 keer) ons op modderpaden naar de hunebedden moeten begeven, en dat ging over het telkensgoed. Wat gezegd moet worden is dat dat over het algemeen zandpaden waren, en het pad naar de cache in het donker minder goed te beoordelen was. Enfin, het was blubber, zo bleek. :huh:

Overigens zijn de wasstraat en ik een hele ochtend bezig geweest om alles weer glimmend te poetsen. En dat is gelukt! ;)

Als je naar Friesland gaat met Smeule, kun je beter de trekker van Smeule meenemen. ;)

Hoogeveen - Friesland duurt bijna 1 uur. :huh:

• 2 weeks later...
Geplaatst

Vanochtend De laatste Zandzakken gedaan... Alles tot op het moment van loggen droog weten houden.. daarna een fikse hagelbui..

Maar dat was het niet.. Fleur net 18 maanden was net daarvoor flink gevallen... tand door de lip...

Valt dus allemaal wel mee.. maar het was wel de eerste keer dat het gebeurden..

Veel bloed.. maar verder..alles ok !

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...