De Haelder Geplaatst 1 mei 2008 Geplaatst 1 mei 2008 Hier ook interesse. Ook hier twee setjes. Grtz. Larinagu
Vasc0 Geplaatst 1 mei 2008 Geplaatst 1 mei 2008 Het wordt wel duidelijk dat er een artikel bij komt in de goodiesschop!
triangleteamtwente Geplaatst 1 mei 2008 Geplaatst 1 mei 2008 Ik wil niet achter blijven, als ze dan toch komen, doe mij ook maar een setje , als ze niet te duur zijn, eventueel wel een 2e setje.
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 2 mei 2008 Auteur Geplaatst 2 mei 2008 Ho Ho Ho Stop Stop !!! Ik weet al genoeg. Dit product gaat in de goodiesshop komen. Iets dat ook weer terug is in de shop maar dat nog niet op de shoppage vermeld staat is een oude bekende: de langwerpige decal (=plakt electrostatisch) voor in de auto op de achtterruit met de tekst: geocaching.com. @Kruimeldief: ik weet dat je veel petten op hebt. Ik zal bij - een volgende USA bestelling - er aan denken om een zwarte pet voor je mee te bestellen.
ian3 Geplaatst 2 mei 2008 Geplaatst 2 mei 2008 Ik zal bij - een volgende USA bestelling - er aan denken om een zwarte pet voor je mee te bestellen. Nu we toch bezig zijn: wilt u voor mij ook een zwarte pet bestellen. Als u wilt betaal ik hem wel vooruit.
Vasc0 Geplaatst 2 mei 2008 Geplaatst 2 mei 2008 Misschien is het wel handig om bij meer producten te vragen is of er voldoende interesse is, zo kan het assortiment een beetje uitgebreid worden in de goodiesshop! Of door middel van een poll.
Venniper Cache-zoekers Geplaatst 2 mei 2008 Geplaatst 2 mei 2008 Hier waren al drie mannen gek van de pet! Die zouden wij dus graag ook gewoon in de shop zien.
florabora Geplaatst 2 mei 2008 Geplaatst 2 mei 2008 supervet die TB sticker voor op de auto, count me in Prof!
Familie Mol Geplaatst 3 mei 2008 Geplaatst 3 mei 2008 hallo ik heb interesse in de groene geocache pet, kan ik die hier ook bestellen? Groetjes Wilma
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 3 mei 2008 Auteur Geplaatst 3 mei 2008 Het handigste is het als men naar de goodiesshop page gaat (klik het woord 'goodiesshop' aan in mijn ondertekening van dit bericht) en dan bij 'opmerkingen' invult wat men wenst.
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 4 juni 2008 Auteur Geplaatst 4 juni 2008 De automobiel-Travel Bug stickers liggen bij de douane. Nu maar wachten... En ik heb nog een paar (2) groene petten liggen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden