Spring naar bijdragen

Nieuw in de goodiesshop (3)


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Er zijn nog een paar van die transparante stickers voor de Auto-TB voor binnenin op het raam.

Verder: er is een hele lading groene magnetische nano-caches met reserve logrolletjes aanwezig.

Aan petten heb ik liggen (het is er weer voor!)

 

De oranje pet

de camo pet

Green logo hat

Charcoal logo hat

 

Domme vraag maar waar kan ik zo'n pet bestellen ? en wat kosten de nano's ?

 

Reej

bewerkt door reej
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In mijn handtekening onderaan dit bericht staat: "Klik klik naar de goodiesshop".

Doe dit en daarna op de shop webpage in veld 'opmerkingen' de wensen omschrijven.

De nano's worden verkocht met 4 logrolletjes extra en kosten dan 4,50+2,00= 6,50 euro per stuk.

 

Hoi Prof, verkoop je de NaNo rolletjes ook los?

 

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klik op 1 van de petjes in het tekstbericht van Prof. Y. Lupardi.

Zo kom je vanzelf in de Goodiesshop terecht, waar de antwoorden op jouw vragen staan!

 

Dat is de Amerikaanse shop ik hoopte dat deze te bestellen waren in de Nederlandse shop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In mijn handtekening onderaan dit bericht staat: "Klik klik naar de goodiesshop".

Doe dit en daarna op de shop webpage in veld 'opmerkingen' de wensen omschrijven.

De nano's worden verkocht met 4 logrolletjes extra en kosten dan 4,50+2,00= 6,50 euro per stuk.

Hoi Prof, verkoop je de NaNo rolletjes ook los?

Jan

Ik ga ervan uit dat 4+1 logrolletjes per verse nano-cache voor geruime tijd mee gaan.

Is dat niet zo, en zit men in barre nood, dan is een verzoekje via de shoppage (veld 'opmerkingen') op zijn plaats.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klik op 1 van de petjes in het tekstbericht van Prof. Y. Lupardi.

Zo kom je vanzelf in de Goodiesshop terecht, waar de antwoorden op jouw vragen staan!

Dat is de Amerikaanse shop ik hoopte dat deze te bestellen waren in de Nederlandse shop.

Zoals ik zei: ik heb bovenvermelde 4 petten hier liggen. Die hoeven dus niet in de USA besteld te worden.

En alles van Groundspeak kan ik meestal binnen een maand leveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog een paar Auto_TB's liggen met een transparante static cling voor binnen op het raam.

Zijn dat de stickers welke voor € 11,-- te koop zijn in de shop?

(PS: eerste bericht even aangepast)

bewerkt door Krusko
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag de doorzichtige sticker voor in de auto ontvangen.

Bedankt voor de snelle service Prof! :thumbup:

 

Dus vanaf morgen in onze Cache Hunt mobiel te discoveren (met name in Midden-Nederland).

bewerkt door Krusko
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Ik zag op het TerugInDeTijdEvent enkele cachers rondlopen met een zwartshirt met daarop het nieuwe .nl-logo. Vergeten te vragen of ze die zelf hadden laten maken of zo.

 

Zijn deze shirt ook in de goodieshop te koop. Op de foto is alleen de achterkant te zien.

d60f59e0-4a1d-4ed8-be7b-d47fd74c4370.jpg

 

De organisatie eerst denk ik! Misschien een leuk idee om bij een donatie de eerste keer een T-shirt te mogen ontvangen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja: zo zie je jezelf nog eens terug :thumbup:!

 

De shirts zijn een proefje en vervaardigd voor een aantal teammembers. Op het event hebben BY Angels en ik een aantal positieve reacties en een aantal opmerkingen gehad. Die nemen wij mee en mogelijk dat na verloop van tijd deze in de shop komen. Maar ik heb net voor deProf weer 230 shirts besteld, dus die moeten eerst op :thumbup:!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...