Spring naar bijdragen

Pocket Queries


blazez

Aanbevolen berichten

Na de vorige postings over het up-to date houden van gsak heb ik toch ook besloten dat ik die queries zelf ook wil. Dus een goede reden om premium member te worden.

Nou heb ik gisteren zitten testen met de queries. ik heb de eerder genoemde 4 queries op datum aangemaakt en een test querie (omdat het niet wilde lukken). Ik heb van de 4 een mail gehad (dat de querie geen resultaten hadden) en later van de testquerie een mooie gpx en een ebook file.

Nu werken de queries in de preview op de site en is het wachten op het binnenkomen van de data.

Aangezien ik gisteren eind van de middag deze queries gemaakt heb, betekend dat dat ik vandaag eind van de middag de data in de mail zou moeten hebben?

 

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik denk, ik doe het maar in dit draadje, het gaat tenslotte over die pocket Query's. Ik vraag ze aan in gpx format voor dat programma GSAK. Ik ben er vandaag achter gekomen dat er een cache niet bijzit, namelijk : "zoek de paal" (rondje westland). Ik vroeg me af of anderen er ook last van hebben dat sommige caches (bij mij maar één, zover ik weet) ontbreken. Zoniet, dan doe ik vast wat fout.(meest waarschijnlijk)

 

Wat die tijd betreft ben ik erachter. Ik had de zomertijd niet aangekruist. Vreemd, wat ik heb nooit wat veranderd in mijn instellingen. Maar goed, dat is opgelost, sorry voor dei vier postjes :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk, ik doe het maar in dit draadje, het gaat tenslotte over die pocket Query's. Ik vraag ze aan in gpx format voor dat programma GSAK. Ik ben er vandaag achter gekomen dat er een cache niet bijzit, namelijk : "zoek de paal" (rondje westland). Ik vroeg me af of anderen er ook last van hebben dat sommige caches (bij mij maar één, zover ik weet) ontbreken. Zoniet, dan doe ik vast wat fout.(meest waarschijnlijk)

 

...

 

Bij mij zit ie er gewoon bij. Multi.

Zou echter niet weten wat je fout doet. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er vandaag achter gekomen dat er een cache niet bijzit, namelijk : "zoek de paal" (rondje westland). Ik vroeg me af of anderen er ook last van hebben dat sommige caches (bij mij maar één, zover ik weet) ontbreken. Zoniet, dan doe ik vast wat fout.(meest waarschijnlijk)

 

Screenshot000055.jpg

 

Conclusie, je doet wat fout :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap eigenlijk waarom jullie zo moeilijk doen?

Ik maak een data set met koords aan die stuur ik naar de Quest en de Geko 201 met Cityselekt.

Gewoon een ding op usb en nog een ding op serieel! :cool2:

De tekst plak ik in "word" en vervolgens afdrukken.

Nog even een paar foto's afdrukken.

De volgende morgen is het om 06.00 gaan met die banaan! :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er vandaag achter gekomen dat er een cache niet bijzit, namelijk : "zoek de paal" (rondje westland). Ik vroeg me af of anderen er ook last van hebben dat sommige caches (bij mij maar één, zover ik weet) ontbreken. Zoniet, dan doe ik vast wat fout.(meest waarschijnlijk)

 

Screenshot000055.jpg

 

Conclusie, je doet wat fout :ph34r:

 

Tja, wrijf het er maar in :cool2: . Nog steeds weet ik niet wat ik fout doe, maar deze cache komt erin. Ga gewoon een query maken vlakbij deze. Als het dan nog niet lukt, dan weet ik het niet meer.

Hiervoor gebrukte ik twee query's, de coordinaten stonden ergens in een draadje, weet niet meer welke. Volgens mij waren het coordinaten die kruimel ook gebruikt. Op die manier ving je heel Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ik heb GSAK geinstalleerd en nu wil ik via mijn gmail account de pocket queries inlezen. Dat gaat goed. Nu maak ik een nieuwe database aan, en weer lees ik de pocketqueries in. Maar helaas, dan denkt of weet GSAK blijkbaar dat ik die pocketqeuries al gelezen heb.

Hoe kan ik afdwingen dat alle pocketqeuries weer gelezen worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb GSAK geinstalleerd en nu wil ik via mijn gmail account de pocket queries inlezen. Dat gaat goed. Nu maak ik een nieuwe database aan, en weer lees ik de pocketqueries in. Maar helaas, dan denkt of weet GSAK blijkbaar dat ik die pocketqeuries al gelezen heb.

Hoe kan ik afdwingen dat alle pocketqeuries weer gelezen worden?

Normaal kun je bij GPX-queries aangeven om gewoon alles mee te nemen.

Deze functie kan ik niet vinden bij de "get mail"instellingen.

Waarschijnlijk zit deze er gewoon nog niet in.

Stuur een mailtje naar Clyde met een verzoek van deze funtie, dan komt het vast goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En als je nu 'handmatig de PQ's inleest ipv 'get mail'.

Dus nieuwe DB aanmaken en een naam geven.

Open GPX files in die database.

Dan moet je een nieuwe database hebben.

Zo heb ik er nu 5 gemaakt:

1-Nederland

2-Wesel

3-Dortmund

4-Duisburg

5-RD meetpunten NL

 

En geen van allen zit mekaar in de weg.

Dit is bij mij dan ook makkelijk te controleren door naar de Nederland DB te gaan en te selecteren op 50km rond Arnhem.

Binnen deze straal liggen ook de drie duitse steden van de andere DB's maar worden niet in de selectie meegenomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...