Spring naar bijdragen

Life & cooking - A.s. zondag op rtl4


Joseph

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

My God!

 

Voor ik met posten begon heb ik me avonden ingelezen in dit forum en ben zodoende ook het topic 'Publiciteit, zitten we daar op te wachten' tegengekomen. 

Afgaande op en in het licht van wat ik daar las vindt ik het onbegrijpelijk dat mensen zich voor zo'n ranzig programma lenen. Die Carlo en dat andere mens zitten daar alleen ter eer en meerdere glorie van zichzelf en zijn totaal niet geinteresseerd in hun gasten. (Zoek nog eens oude recenties na op internet. zie volkskrant.nl, ad.nl en lach met me mee.) 

 

Wat willen jullie hier mee bereiken? Graag met je snufferd op TV? Ik denk in elk geval niet dat geocaching er een dienst mee bewezen wordt. De doelgroep van het programma matched totaal niet met wat wenselijk is. RTL4 publiek wat gaat geocachen? God bewaar me.

Tante Mien in haar roze legging door de duinen. Aaaagggghhhh!

 

Ik ga morgen kijken en bidden dat het goed uit de verf komt.

Bid u alle mee?

 

Zo te lezen werd het niveau hierna niet hoger.

 

Hieruit blijkt, ook al heb je 130 caches gevonden je nog geen verstand hoeft te hebben van media presentaties. Jullie waren een gewillig slachtoffer van de commercie én een zaal vol klapvee.

 

 

Weet je, nu meen ik mij te herinneren dat er iemand eens iets heeft geschreven en nog niet zo lang geleden trouwens: 25 september jl. en zijn naam zal ik niet noemen want het is Koos himself. Als ik zo naar je stukjes kijk, ben ik het volledig met je andere citaat eens (maar dan nu wel over jezelf).

 

Vindt je inbreng trouwens vaak een negatieve lading hebben. Oordelen zonder je goed in te lezen is vaak je makke. Nie leuk voor de mede cacher en je maak je zelf ook niet geliefd.

 

Koos, zou je zo vriendelijk willen zijn om ook je eigen geschreven stukjes "in te lezen". Dan sta je nl. niet zo voor paal. Dit is trouwens bedoeld als een positief opbeurende verklaring  :(

 

 

 

Edited By Mumzle on sept. 29 2002 at 22:28

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heb jij lange tenen Mumzle. Flauw om mij op in de haast gemaakte taalfouten te pakken. Stoort het je dat ik een vooruitziende blik had? Heb je iets met de bezemstelen? Ik had graag met hun de discussie aangegaan.

En dan niet op een negatieve manier, nee helemaal niet, gewoon recht voor zijn raap. Open en eerlijk. Opbouwend dus.

Net zoals in het topic over 'zitten we op al die belangstelling te wachten' Dat is een goede discussie. Jij gaat op de man lopen spelen.

Waarom ben je niet van leer getrokken tegen Questrix?

maar ik vond het allemaal erg carambalig en kinderachtig overkomen

Ook dit was een eerlijke mening. Mag dat soms niet?

Nog één keer: Ik heb niets tegen de bezemstelen, ken ze niet eens. Wel tegen de programmamakers die argeloze mensen voor hun commerciele karretje spannen. Dat ze er nog wat van geprobeerden te maken verdient inderdaad alle lof.

Het valt niet mee professioneel afgezeken te worden. (citaat Zenz) Lijkt mij ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dat programma op RTL 4 om ca. 17.30 uur gezien.

Team Bezemsteel heeft erg zijn best gedaan om duidelijk te maken wat geocaching nu eigenlijk is. Ze lieten zich niet ondersneeuwen door de opmerkingen van de presentator.

Mijn complimenten hiervoor!

 

Megaheks was duidelijk nerveus, maar dat geeft niet, hoort erbij.

 

Ik kon me niet aan de indruk onttrekken dat de presentator over het geocaching erg laagdunkend deed!

 

Persoonlijk zit ik niet te springen op dat RTL publiek met dat Veronica IQ, dat straks alle geocaches af gaat struinen. Ik hou echt mijn hart vast voor de gevolgen.

 

Het programma had over het algemeen een hoog RTL gehalte, als je begrijpt wat ik bedoel. Vandaar dat ik weinig naar deze omroep kijk.  :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het leuk gedaan van Megaheks en Joseph, en zelfs de negativiteit van Carlo en Irene viel me wel mee.

IK denk dat de importeur van de overdekte motor meer zit te balen, die motor werd pas echt belachelijk gemaakt (en terecht :devil:  )

Ook vind ik het goed dat Megaheks en Joseph zoals hier al eerder aan de orde is geweest niet de website genoemd hebben, alleen serieus geinterresseerde mensen zullen verderzoeken naar informatie.

Verder merk ik tijdens events altijd dat er erg veel verschillende mensen zijn die aan geocachen doen, militairen, buitensporters, geitenwollensokken, gezinnetjes, jongeren, ouderen, professoren,  van mensen uit de IT tot tramconducteurs :hehe:  en ik vind dat daar ook wel een paar tante Mien's met roze leggings bijkunnen.

Wie zo bekakt wil zijn om dat niet te vinden moet maar gaan golfen of hockeyen of iets dergelijks :exclamation: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 90-1015262279
Ik vond het leuk gedaan van Megaheks en Joseph, en zelfs de negativiteit van Carlo en Irene viel me wel mee.

Ik heb de uitzending nogmaals bekeken, en ik ben het helemaal met je eens. In eerste instantie was ik beduidend minder positief omdat ik toch een beetje het gevoel kreeg dat C&I geocaching ridiculiseerden ("... zoeken naar een doos rotzooi... nou, spannend...") en J&M tegen ze op moesten boksen. Maar als je het een tweede keer ziet, met wat meer afstand en wat minder hooggespannen verwachtingen (de attitude van 99,9% van de kijkers) valt het allemaal erg mee.

 

Grappig is dat, eerst heb je zo'n gevoel van "ze komen aan m'n kindje", de tweede keer valt het best mee: die presentatie is gewoon de formule.

 

Dinsdag natuurlijk wel snel die cache verschalken. Als we daar nou eens een mini-event van maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:(

 

Ik heb de uitzending nogmaals bekeken, en ik ben het helemaal met je eens. In eerste instantie was ik beduidend minder positief omdat ik toch een beetje het gevoel kreeg dat C&I geocaching ridiculiseerden ("... zoeken naar een doos rotzooi... nou, spannend...") en J&M tegen ze op moesten boksen. Maar als je het een tweede keer ziet, met wat meer afstand en wat minder hooggespannen verwachtingen (de attitude van 99,9% van de kijkers) valt het allemaal erg mee. 

 

Na dit en verder voorgaande stukken te hebben gelezen kan ik vanavond rustig de videoband bekijken, ervan uitgaande dat de recorder niet voortijdig is afgekickt op CB. Half uurtje spoelen en effe kijken, wordt vervolgd.

 

Groetjes

Brood

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook langs deze weg willen we iedereen bedanken voor de, over het algemeen, erg leuke reacties. Wij hebben er in ieder geval van genoten en we hopen iets bijgedragen te hebben aan de promotie van Geocaching. Op onze eigen site hebben we er nog een pagina aan gewijd en je kunt er tevens, mocht je het gemist hebben en nog graag willen zien, een filmpje van de uitzending downloaden. ( met hartelijke dank aan Bonnie & Clyde voor de capture en de leuke gif )

 

http://www.megaheks.nl/lifeandcooking

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De cahce ligt op N52 14.225 E5 09.218, volgens Mapsource is dit tussen de huizen (?) bij de Mozartlaan en Hoflaan in Hilverdorp. Vlakbij (aan de Hoflaan, iets noordelijker) is wel een parkje, wat meer een geocache omgeving is wellicht. Zouden ze wel gewacht hebben tot de GPS een goede nauwkeurigheid heeft? :(

 

Voor mij trouwens net wat uit de buurt... :( Zou één van de L&F sterren hier wonen?

 

 

 

Edited By elsinga on okt. 01 2002 at 09:37

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed gedaan Joseph en Megaheks. Het valt niet mee om tussen twee TV coryfeëen ingeklemd in een notedop een niet zo'n voor de hand liggende hobby duidelijk te maken. CB hield zich opmerkelijk gedeisd, zal er wel niet veel van hebben begrepen.

 

De RTL4 cache kwam me bekend voor. Had vorig jaar ook zo'n kistje in m'n kerstpakket (gelukkig zonder GJ CD). Snel zoeken liefhebbers, dat kistje is maar van dun hout.  :hehe:

 

:(

Brood

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 90-1015262279
Voor mij trouwens net wat uit de buurt... :) Zou één van de L&F sterren hier wonen?

Miswijzing viel mee. Hij staat bij de Universal kantoren, naast de Wisseloord Studio's. Team Bezemsteel en GR waren ons voor, die hadden 'm vanmorgen vroeg al te pakken (voorkennis?!)  :P

 

We arriveerden gelijktijdig met Barney. Gezellig!

 

image

image

image

 

Zenz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...