Spring naar bijdragen

Life & cooking - A.s. zondag op rtl4


Joseph

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Gast 68-1030918519
Welke avatar ?

 

Bedoel je deze ?

http://img.groundspeak.com/cache/34074_1100.gif

 

Heb ik net zelf even gemaakt !

 

Ik zoek een plekje op een server, want ik heb er geen.

HIj staat bij geocaching.com , maar ik ben bang dat ik -gezien de traffic- er last mee krijg.

 

Kan Geoman mij geen 18 kb op zijn server geven ?

Email het maar naar mij, zet ik het op een site, stuur je URL  en kun je het daarna gewoon gebruiken. Ik gebruik die ruimte toch niet. Is binnen no time geregeld. Mijn eigen Avatar is ook op deze manier geplaatst. Heb nog ruimte voor een paar 100 Avatars op deze site :D

 

GRTZ

 

Kruimeldief

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Als wij je niet liggen of je hebt een beeld van ons dat je niet aanstaat, prima, ik hoef niet met je naar bed, maar ik accepteer het niet dat de IRC-room #Geocaching hier in het forum zwart gemaakt wordt terwijl er zoveel mensen heel veel plezier aan beleven en we met de beste wil van de wereld niet weten waar je het over hebt of wanneer je daar zou zijn geweest.

Slaap lekker verder Joseph. Ik weet van anderen dat je donders goed weet wat er gezegd is. Dan accepteer je het maar niet.

Hoe log jij trouwens een IRCbox? Mag dat wel? Waarom log je alles? Achterdochtig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slaap lekker verder Joseph. Ik weet van anderen dat je donders goed weet wat er gezegd is. Dan accepteer je het maar niet. 

Hoe log jij trouwens een IRCbox? Mag dat wel? Waarom log je alles? Achterdochtig?

Ai, ai, ai. Wat gaan we weer lekker. Maar je gaat je gang maar. Je beweringen slaan nergens op, getuige ook je PM die je dezelfde tijd aan mij stuurt over dit onderwerp:

 

Heb je wel het goede kanaal op de korrel genomen?

Er zijn er namelijk twee. _nl en die zonder.

 

De persoon was iets met kimono in de nick en ik meen ene Gerard. Joseph zat er ook bij.

Let op: Nicks zeggen niet alles! Het kan zijn dat er mensen van jouw naam gebruik hebben gemaakt om de boel te fokken.

 

Koos

 

Voor mij is heel duidelijk dat je maar een doel hier hebt: de kachel aanmaken, mensen uit de tent lokken.

 

Voor mij is zeker:

 

1) JIJ bent NOOIT in de IRC-room #Geocaching geweest.

2) WIJ loggen bijna allemaal, juist om dit soort discussies na te kunnen lezen. Er zijn nl altijd weer mensen die de zaak verdraaien of beliegen.

3) Ik log gewoon met MirC, standaard functie die, volgens mij, nog standaard aanstaat ook.

4) Dat kan en mag iedereen, zoveel als ie wil.

5) En nee, achterdochtig ben ik niet echt maar wel voorbereid en als je je afvraagd waarom, dan hoef je alleen in de spiegel te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voordat deze discussie weer verzand im haat en nijd, wil ik even dit kwijt.

Ik wil dat dit verbale geweld stopt! Nu!

 

We hebben het hier over het plezier van geocachen en niet over het feit dat sommige mensen elkaar niet liggen.

Ik hoef het dan ook niet te lezen op mijn beeldscherm en wens er vrij van te blijven. Anderen ook en dat weet ik heel zeker.

 

Er is ook nog zoiets als fatsoen.  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil dat dit verbale geweld stopt! Nu!

 

We hebben het hier over het plezier van geocachen en niet over het feit dat sommige mensen elkaar niet liggen.

Ik ben dat met je eens. Ik wil dit ook niet. Maar waarom reageer je op het moment dat ik in de verdediging ga ? En niet als Koos de aanval inzet ?

 

Het gaat niet langer over 2 mensen die elkaar niet liggen. Het gaat over een persoon die, met onduidelijke bedoelingen, leugens verspreid en een ander medium waar geocachers elkaar ontmoeten (weer) zwart probeert te maken. Zeker gezien de geschiedenis ligt dat laatste bij mij zeer gevoelig.

 

Ik weet niet wat wij of wie dan ook Koos in de weg gelegd hebben om zo van leer te gaan. Hij is in ieder geval nooit op #Geocaching geweest dus daar ligt het niet aan. Ik heb hem netjes hier in de thread EN per pm gevraagd uit te wijden wat hij bedoelt en ik krijg vervolgens in de thread en per pm twee totaal tegenstrijdige berichten terug waarvan de meest aggresieve in de thread wordt gezet.

 

Ik heb van meet af aan persoonlijke opmerkingen in mijn richting langs me neer gelegd maar op het moment dat er lijnrecht leugens worden gelanceerd om een "knuffelclubje" en/of de IRC-room #Geocaching in het discrediet te brengen, dan voel ik met geroepen om verweer te voeren.

 

Nogmaals, als Koos meent verkeerd behandeld te zijn, laat hem dan ophouden met vage insinuaties maar gewoon zeggen wat er gebeurt zou moeten zijn. IK kan het in ieder geval NIET vinden. Als hij beweerd: "De grofheid waarmee ik werd bejegend, en de taal die uit bepaalde monden kwam zal ik hier niet herhalen." dan laat hem gerust vertellen WAT, WANNEER, en door WIE dat gebeurd is.

 

Ik heb er in ieder geval NIETS van terug kunnen vinden en weet dan ook vrijwel zeker dat dit "incident" nooit heeft plaatsgevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 90-1015262279
Ik wil dit ook niet. Maar waarom reageer je op het moment dat ik in de verdediging ga ? En niet als Koos de aanval inzet ?

Om voor mijzelf te spreken: ik reageerde niet, omdat ik hoop dat niemand reageert.

 

Iedere persoonlijke reactie leidt uitsluitend tot escalatie, dat werkt nu eenmaal zo in forums, nieuwsgroepen en chats. Provocaties zijn er derhalve om te negeren. Dat deed je de afgelopen tijd met bewonderenswaardige vasthoudendheid, Joseph. Keep it up.

 

Zenz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Provocaties zijn er derhalve om te negeren. Dat deed je de afgelopen tijd met bewonderenswaardige vasthoudendheid, Joseph. Keep it up.

Dank je Zenz. Je hebt gelijk. Ik heb er in het forum het laatste woord over gezegd en zal hooguit nog, indien ik dat wenselijk acht, per pm naar Koos reageren.

 

Je fungeert wederom als mijn geweten. Mijn dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 68-1030918519
2 november?

 

Jazeker,  maar vergeet ook vooral niet 1 november (Halloween Horror Event).

Uit ervaring kan ik zeggen: een absolute aanrader! Dus wij zijn er op allebei!

 

Helaas zal 1 november niet lukken. Ik heb een vent die zorgt dat ik elke maand geld krijg. Helaas is onder andere juist 1 november een voorwaarde om bij die vent aanwezig te zijn wil ik eind november nog te eten hebben.  :D

 

Zoiets heet volgens mij werken  ;)

 

GRTZ

 

Kruimeldief   :cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Flauwekul en pure kinderachtigheid.  :exclamation:

 

Jammer, nu ga je dus toch zelf meedoen  ;)

 

Ik zei kappen en dan bedoel ik kappen.

 

Begin deze manier van "verzoeken" nu wel een beetje de keel uit te hangen. Maar wie is u om te bepalen dat iemand zich niet mag verdedigen. Vind Zenz zijn oplossing en benadering stukken beter  :D .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...