Spring naar bijdragen

Aanpassen DHZ wachtwoord


Aanbevolen berichten

Er was met de DHZ pagina's tot nu toe tenminste een ding geweldig onhandig: Dat wachtwoord. :frusty:

Hoewel ik niet snap dat jullie dat niet konden onthouden (wat was het mijne ook al weer?) heb ik een functie gemaakt om te zorgen dat je je wachtwoord van het nl-forum kunt gebruiken.

 

Wat moet je daar voor doen? :crybaby:

Bijna niets, namelijk 1) Inloggen op dit forum en 2) Op synchroniseer wachtwoorden een klap op de knop geven. Om dat te kunnen moet je mogelijk nog een maal dat malle wachtwoord gebruiken.

 

Het wachtwoord voor DHZ loopt vervolgens gewoon mee op het nl-forum wachtwoord. Dus, zolang je ingelogd bent op het forum kun je bij alle DHZ functies.

 

Dank gaat uit naar Wiliii, die zo vriendelijk was mijn gebrabbel in begrijpelijke taal om te zetten op de pagina.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Een beetje vreemd is wel dat ik dus helemaal niet heb hoeven inloggen op DHZ. Ik heb op jouw linkje hierboven in je bericht geklikt en ik zal er gelijk al in.

Wel kreeg ik direct de bekende foutmelding:

 

Er is een probleem met het aanbregen van de koppeling.

Mogelijk is de naam Team Dauwtrappers in de BeNeLux nog nooit gebruikt voor het loggen of plaatsen van een cache

 

Toch kan ik overal komen en alles doen. Behalve..... ben een cache kwijt :crybaby:

 

Moet even zien of ik die terug kan vinden als ik als de KralenFee inlog. De KralenCache staat niet meer in mijn rijtje :frusty: Vind ik niet erg, maar ja, ik leef met een Fee....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel heel heel erg bedankt,

WW is een drama bij mij maar dankzij netscape of FF met een passwordManager is het te doen.

Ik wist het ww nooit, alleen op de pc op de zaak stond i als default , Nu kan ik vanhuis eindelijk zomaar op de DHZ

Eerste maar weer naar de zaak voor de laatste keer dat ww opzoeken.

 

Harstikke bedankt

Greezzzt Mzzzlls

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan niet inloggen als KralenFee op DHZ en kan ook niet de KralenCache via DHZ een kick geven om op de kaart sneller op available of op unavailable te laten zien. :crybaby:

 

Ook als Team Dauwtrappers, ons login op geocachin.com, kunnen we de KralenCache niet meer terugvinden op DHZ.

 

Vr.Gr.

 

Fee

bewerkt door KralenFee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je had het dus druk. Dat zal de reden zijn dat je de inlogcode van "de Smurfen" (login op forum kun je wel zien) niet hebt doorgemaild, na een verzoekje. :bangin:

 

Zou je dat alsnog kunnen doen? Want het door Windhoos onthouden wachtwoord schijnt niet te kloppen en ook het forum wachtwoord werkt niet. :crybaby:

 

Edit: ik heb de originele mail nog gevonden... en nu lukt het wel (username was anders...). :frusty: Inmiddels gesynced!

bewerkt door elsinga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je had het dus druk. Dat zal de reden zijn dat je de inlogcode van "de Smurfen" (login op forum kun je wel zien) niet hebt doorgemaild, na een verzoekje. :crybaby:

Ik kan nergens wat terug vinden van een aanvraag. Blijkbaar ergens in "een putje" gekomen. Maar ik zag dat je inmiddels binnen bent geweest.

In het algemeen geldt: Binnen 2 dagen is er normaal gesproken een antwoord op een aanvraag. Meestal veel sneller. Ik lees mijn mail aan het begin van de avond even uit en verwerk dan de aanvragen. In het weekend kan het wel eens wat langer duren omdat ik dan soms een paar dagen weg ben. Vandaar de 48 uur. In het weekend kan het ook heel snel gaan, namelijk als ik achter mijn computer zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een beetje vreemd is wel dat ik dus helemaal niet heb hoeven inloggen op DHZ. Ik heb op jouw linkje hierboven in je bericht geklikt en ik zal er gelijk al in.

Ik ben met Kruimeldief even in een private mail de zaak aan het oplossen.

Echter: Kruimeldief had eerder al eens op de knop gedrukt waardoor zijn koppeling al bestond. In dat geval gaat alles lekker vlot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben met Kruimeldief even in een private mail de zaak aan het oplossen.

Echter: Kruimeldief had eerder al eens op de knop gedrukt waardoor zijn koppeling al bestond. In dat geval gaat alles lekker vlot.

En dat is prima opgelost.

Thanx

 

Het is met een nieuw idee als met nieuwe schoenen: men heeft er in het begin meer last dan gemak van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Binnenkort gaan de "oude wachtwoorden" voor de DHZ pagina's vervallen. :cry:

 

Dat is op zich geen probleem, omdat iedereen die een wachtwoord heeft aangevraagd dit kan koppelen aan zijn forum wachtwoord. Maar om geen onderbrekingen van de beschikbaarheid van de functies te hebben, moet je dat wel even doen.

Je kunt de wachtwoorden koppelen op deze pagina.

Als je wachtwoord het niet meer doet, kun je gewoon een nieuw wachtwoord aanvragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...