Spring naar bijdragen

Aanpassen DHZ wachtwoord


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb het geprobeerd, echt waar, tot drie keer toe, maar ergens halverwege het verhaal raak ik de weg kwijt.  De laatste regels zijn dan weer wel duidelijk.  Gewoon zorgen dat ik op het forum ingelogd ben, dan krijg ik geen problemen.

Wat ik eigenlijk probeer duidelijk te maken is dat ik het zo ingewikkeld heb gemaakt dat ik het zelf bijna niet meer begrijp. Dat ga ik binnenkort vereenvoudigen.

 

En met je, door mij geroemde "huisvrouwenlogica" heb je het maar weer eens helemaal begrepen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus: Inloggen op het forum.nl en cookies toestaan en alles zou vanzelf moeten gaan.

 

Ik vind dat dus reuze onhandig. Ik wil graag rechtstreeks naar de DHZ pagina's kunnen zonder de (verplichte) omweg naar dit forum. Als we gewoon zelf een password kunnen kiezen (zowel hier als bij het DHZ gebeuren), dan kunnen we zelf wel zorgen voor een gelijk password, als we dat graag zouden willen..

(en ik wil dat graag)

 

Nico

bewerkt door Nico Bartels
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Het is mij na 1000 en 1 pogingen ook nooit gelukt, maar ik kan dan ook helemaal niks met een computer (er zijn er hier die dat laatst hebben ondervonden :P). Gewoon een nieuw wachtwoord aangevraagd en nu kan ik weer gebruik maken van die handige kaartjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...