Spring naar bijdragen

Begrippenlijst


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Kunnen we hier spreken van b.v. het GOTCHA-principe of zo?

 

Het GOTCHA principe heeft inderdaad wel iets met TB's snaaien/rippen te maken.

 

Principe:

- als een eigenaar van een cache één of meerdere TB's in zijn cache doet, is het duidelijk de bedoeling daarmee cachers te lokken

- als je de cache gewoon doet, voor de eerste keer dus, mag je één TB meenemen

- als er meerdere TB's in zittenof je de cache niet voor de eerste keer doet mag je TB's ruilen

- TB's die door anderen dan de eigenaar in een cache zijn gedaan zijn vogelvrij

 

Zal ik het GOTCHA-principe, zoals hier geformuleerd, in het lijstje opnemen? Spreekt mij namelijk wel aan. Is goed over nagedacht.

bewerkt door Williii Carrotte
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thex-ontmaagding, ik ben er trost op

 

 

moet even reageren

sinds gister was het toch V.V.Maagden pikker

waar de V.V. voor staan ken je wel raden anders moet de wieze ut het oosten weer ingrijpen

 

Barny: ben blij dat ik niet door iedereen een VV Maagdenpikker wordt genoemd, alleen maar door jou !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er ook 2 voor je:

Om maar even in je familie te blijven, ik en een aantal andere cachers hebben het soms over "achtbaangeksyndroom" = het onvermogen een aantal doed berekende cijfers in de juiste volgorde intikken (sorry menno deze blijft je achtervolgen. :lol: )

Ook kennen wij hier in het midden van het land de "Dusty cache" = een cache die zich onder een grote berg takken bevind (dusty word er van verdacht dit met aanhangers vol aan te voeren als hij een cache plaatst.) :o

 

D.L.

bewerkt door dutch-locutus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er ook 2 voor je:

Om maar even in je familie te blijven, ik en een aantal andere cachers hebben het soms over "achtbaangeksyndroom" = het onvermogen een aantal doed berekende cijfers in de juiste volgorde intikken (sorry menno deze blijft je achtervolgen.  :o )

Ook kennen wij hier in het midden van  het land de "Dusty cache" = een cache die zich onder een grote berg takken bevind (dusty word er van verdacht dit met aanhangers vol aan te voeren als hij een cache plaatst.)  :o

 

D.L.

 

Staan genoteerd. Dank. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...