Spring naar bijdragen

Begrippenlijst


Aanbevolen berichten

Staan genoteerd. Dank.  :)

(hier bij <begrippen>).

 

Ik zal ze nog wat toelichten, uit het zuiden des lands is ook zo van... daarginder in het zuiden van het land B)

 

- Acht Zaligheden : Serie van caches in de dorpjes rondom Eindhoven behorende tot de acht zaligheden (Eersel, Steensel, Knegsel, Reusel, Netersel, Wintersel, Hulsel, Duizel)

- Acht van Acht : Serie van caches in het stadsdorp Acht (in Eindhoven)

- Zes van Tilburg : Serie van caches rondom Tilburg

- Rondom d'n Unent (in totaal 6) : Serie van caches rondom Udenhout

 

Aangepast. Dank. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ook dit ZZWeeT-lid is zeer vereerd met de erkenning als begrip.

 

Als we aan de series gaan: 2C, serie van inmiddels 7 caches verspreid over Amsterdam en Overijssel.

 

Ander begrip:

 

WC-lijn: lijn voor hoge nood bij het vinden van caches en webcams.

 

Grtz, je hebt het er maar druk mee!

 

Staan vermeld. Dank. :)

(hier bij <begrippen>).

bewerkt door Williii Carrotte
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat denken we van...

huplijn

mega-hulplijn

kabouterbond

 

Trouwens, er staat een uitgebreid geocaching woordenboek op www.geocaching.nu, onder het kopje 'tools'.

 

De AKW-serie mag zeker niet in de lijst ontbreken.

Aladdins Korte Wandelingen natuurlijk, in het zuiden des lands

 

Helaas heeft het Eindhovens kwartet maar 4 caches, alhoewel, telt de eindcache 12 steden 13 ongemakken Eindhoven als vijfde?

 

Er zijn ooit 7 (van de 13) caches gemaakt in de serie "12 steden 13 ongemakken". Daar past denk ik een omschrijving bij als "nooit afgemaakte serie van 13 (zeer) moeilijke caches (Hilversum, Wageningen, Koln, Utrecht, Groningen, Eindhoven, Nijmegen) Zie ook http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?ID=9431

 

Louis

bewerkt door louisearcher
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien heel simpel: de HOTLINE, bellen met de maker van een cache. Wanneer je echt geen haren meer op je hoofd hebt, je ogen rood doorlopen zijn na vijf slapeloze nachten en je adrenaline peil tot ver boven NAP niveau is uitgestegen, omdat je de cache niet kan vinden of de beschrijving niet snapt. Maar het blijft natuurlijk een slappe actie :thumbup:

Als schriftelijke tegenhanger dan natuurlijk HOTMAIL.....met de vriendelijkere kreet PM om een mededeling te doen over de staat van de cache (nat, kapot ed.)

 

Staan genoteerd. Dank. :)

(hier bij <begrippen>).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat denken we van...

huplijn

mega-hulplijn

kabouterbond

 

Trouwens, er staat een uitgebreid geocaching woordenboek op www.geocaching.nu, onder het kopje 'tools'.

 

De AKW-serie mag zeker niet in de lijst ontbreken.

Aladdins Korte Wandelingen natuurlijk, in het zuiden des lands

 

Helaas heeft het Eindhovens kwartet maar 4 caches, alhoewel, telt de eindcache 12 steden 13 ongemakken Eindhoven als vijfde?

 

Er zijn ooit 7 (van de 13) caches gemaakt in de serie "12 steden 13 ongemakken". Daar past denk ik een omschrijving bij als "nooit afgemaakte serie van 13 (zeer) moeilijke caches (Hilversum, Wageningen, Koln, Utrecht, Groningen, Eindhoven, Nijmegen) Zie ook http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?ID=9431

 

Louis

 

Staan vermeld. Dank. :)

(hier bij <begrippen>).

Hulplijn staat onder HOTLINE.

 

Verder lijkt mij deze begrippenlijst een aanvulling op de lijst van geocaching.nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is dit nog eentje.

 

Geocaching Noodlijst

 

 

Wat is het precies?

Ik weet het niet echt: lijst met namen en telefoonnummers van geocachers?

 

 

Lijst met naam, toenaam, woonplaats,telefoonnummer welk gebied en of je een hulplijn bent of noodlijn, kan ook allebei natuurlijk.

Lijst is bedoeld voor geocachers die in het veld iets overkomt hun positie kunnen doorgeven aan betreffende persoon die in de omgeving woont zodat hij/zij de hulpdiensten naar de plek kan leiden waar jij in nood zit.

Lijst is opgesteld omdat uit onderzoek blijkt dat de hulpdiensten niet met onze coordinaten werken.

(Zie dit draadje.)

 

Gr Twinlife :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is dit nog eentje.

 

Geocaching Noodlijst

 

 

Wat is het precies?

Ik weet het niet echt: lijst met namen en telefoonnummers van geocachers?

 

 

Lijst met naam, toenaam, woonplaats,telefoonnummer welk gebied en of je een hulplijn bent of noodlijn, kan ook allebei natuurlijk.

Lijst is bedoeld voor geocachers die in het veld iets overkomt hun positie kunnen doorgeven aan betreffende persoon die in de omgeving woont zodat hij/zij de hulpdiensten naar de plek kan leiden waar jij in nood zit.

Lijst is opgesteld omdat uit onderzoek blijkt dat de hulpdiensten niet met onze coordinaten werken.

(Zie dit draadje.)

 

Gr Twinlife :beerchug:

 

Staat genoteerd. Dank. ;)

(hier bij <begrippen>).

 

Ik zou nog graag het e-mailadres van Tequila_ willen vermelden.

Is dat een goed idee?

Ik heb het echter niet.

Help...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...