Spring naar bijdragen

Begrippenlijst


Aanbevolen berichten

Wel, Lupardi punten, tja, daar vraag je me wat.

De plek (het punt?) waar een cache van mij ligt wordt aangegeven met een geel lintje dat vaak pas gevonden word nadat de cache gevonden is.

Verder liggen veel van mijn caches op plaatsen en op een manier die bezoekers doet uitroepen "een typische Lupardi plek/cache".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wel, Lupardi punten, tja, daar vraag je me wat.

De plek (het punt?) waar een cache van mij ligt wordt aangegeven met een geel lintje dat vaak pas gevonden word nadat de cache gevonden is.

Verder liggen veel van mijn caches op plaatsen en op een manier  die bezoekers doet uitroepen "een typische Lupardi plek/cache".

 

Beste prof.

Ik heb 2 definities gemaakt met je naam erin: Lupardi-lintje en Lupardi-punten.

Misschien wil je even in de lijst kijken of je het ermee eens bent. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat ik nu nog 1 hebben

 

Cache in Trash-out

 

Dit komt van GC.com

 

Cache In, Trash Out

Next time you go out to hide or seek out a cache, bring a trash bag along with you! Help clean up our world's forests one cache hunt at a time. If you have a camera, email us a photo of your cleanup and we'll create an online album to share our efforts.

 

 

Vertaald:

"Cache erin, Troep eruit

Neem de de volgende keer als je erop uit gaat om een cache te verstoppen of te zoeken, eens een afvalzak mee! Help met het schoonmaken van de bossen van de wereld , elke cache zoektocht één. Als je een camera hebt, email ons de foto van je schoonmaakaktie en we zullen een online album maken om onze inspanningen te delen.

 

 

Gr Twinlife :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Williie

 

Misschien is `in de Kempen` zelfs beter, maar "onder Eindhoven" is ook accoord en ik kijk al uit naar je logjes in de zomer. :rolleyes:

 

Bij de weg. is de term: "Lease hond" al gedeponeerd?

 

Dat is een hond die in het weekend wordt opgehaald om mee te gaan geocachen omdat de `orginele` baasjes in het weekend werken. De lease hond is vaak de eerste die de cache vind (vooral een cooky cache), vaak een robbertje vecht met het ene team lid terwijl de andere de puzzel oplost en overall is de lease hond een leuke aanvulling op het geocachen.

 

En het beste van de lease hond. Je brengt hem na het geocachen weer terug ;)

 

Groet,

Vinnie1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat ik nu nog 1 hebben

 

Cache in Trash-out

 

Dit komt van GC.com

 

Cache In, Trash Out

Next time you go out to hide or seek out a cache, bring a trash bag along with you! Help clean up our world's forests one cache hunt at a time. If you have a camera, email us a photo of your cleanup and we'll create an online album to share our efforts.

 

 

Vertaald:

"Cache erin, Troep eruit

Neem de de volgende keer als je erop uit gaat om een cache te verstoppen of te zoeken, eens een afvalzak mee! Help met het schoonmaken van de bossen van de wereld , elke cache zoektocht één. Als je een camera hebt, email ons de foto van je schoonmaakaktie en we zullen een online album maken om onze inspanningen te delen.

 

 

Gr Twinlife  :rolleyes:

 

Twinlife ... :cry:

 

CITO staat er allang bij. ;)

Of vind je dat ik de definitie moet aanpassen? :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Williie

 

Misschien is `in de Kempen` zelfs beter, maar "onder Eindhoven"  is ook accoord en ik kijk al uit naar je logjes in de zomer.  :rolleyes:

 

Bij de weg. is de term: "Lease hond" al gedeponeerd?

 

Dat is een hond die in het weekend wordt opgehaald om mee te gaan geocachen omdat de `orginele` baasjes in het weekend werken. De lease hond is vaak de eerste die de cache vind (vooral een cooky cache), vaak een robbertje vecht met het ene team lid terwijl de andere de puzzel oplost en overall is de lease hond een leuke aanvulling op het geocachen.

 

En het beste van de lease hond. Je brengt hem na het geocachen weer terug  :no:

 

Groet,

Vinnie1

 

in de Kempen ipv Eindhoven.

Daar ligt trouwens nog heel wat voor me.

Maar die logjes komen zeker! :cry:

 

Lease hond toegevoegd. #223. Dank. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Cache erin, Troep eruit

Neem de de volgende keer als je erop uit gaat om een cache te verstoppen of te zoeken, eens een afvalzak mee! Help met het schoonmaken van de bossen van de wereld , elke cache zoektocht één.

 

Vaak is de cache-locatie te herkennen aan de vele bierblikjes die er rondslingeren. In logs lees ik dan vaak: "Is Biertje hier soms geweest???"

 

Hoewel ik een liefhebber ben van een BVO (biertje voor onderweg) en van een logbiertje, wil ik graag nog even benadrukken dat ik mijn lege blikjes altijd mee neem naar de dichtstbijzijnde prullenbak!

 

proost!

Biertje :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Cache erin, Troep eruit

Neem de de volgende keer als je erop uit gaat om een cache te verstoppen of te zoeken, eens een afvalzak mee! Help met het schoonmaken van de bossen van de wereld , elke cache zoektocht één.

 

Vaak is de cache-locatie te herkennen aan de vele bierblikjes die er rondslingeren. In logs lees ik dan vaak: "Is Biertje hier soms geweest???"

 

Hoewel ik een liefhebber ben van een BVO (biertje voor onderweg) en van een logbiertje, wil ik graag nog even benadrukken dat ik mijn lege blikjes altijd mee neem naar de dichtstbijzijnde prullenbak!

 

proost!

Biertje :rolleyes:

 

<off topic>

Helaas Biertje, je hebt Twinlife niet helemaal goed begrepen.

Het is mooi dat je je eigen afval keurig weggooit. :cry:

Maar Twinlife bedoelt en dat is ook de bedoeling van CITO dat je ANDERMANS troep opruimt. En daartoe zijn we minder genegen, geloof ik... ;)

</off topic>

 

Afijn, als de begrippenlijst maar duidelijk is en daar gaat het om. :no:

 

Zo, en nu eerst een malt-biertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste prof.

Ik heb 2 definities gemaakt met je naam erin: Lupardi-lintje en Lupardi-punten.

Misschien wil je even in de lijst kijken of je het ermee eens bent.  :rolleyes:

 

Dat lintje is prima maar de band van mij met meetpunten, ik geloof het niet. Ik denk, (maar ja, het zijn anderen die het woord gebruiken en niet ik) dat het meer gaat over Lupardi plekken dan punten, denkend aan de cache logs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste prof.

Ik heb 2 definities gemaakt met je naam erin: Lupardi-lintje en Lupardi-punten.

Misschien wil je even in de lijst kijken of je het ermee eens bent.  :cry:

 

Dat lintje is prima maar de band van mij met meetpunten, ik geloof het niet. Ik denk, (maar ja, het zijn anderen die het woord gebruiken en niet ik) dat het meer gaat over Lupardi plekken dan punten, denkend aan de cache logs.

 

OK. Lintje blijft. De punten heb ik even blanco gezet in afwachting van een mooie definitie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...