Spring naar bijdragen

Begrippenlijst


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Geen idee of het er echt in thuis hoort, maar mijn Canadese vriendin heeft een Pukta meegebracht. Een soort TB, echter niet aan groundspeak gelieerd. Meer een hobbieprojectje van een cacher. Pukta's mogen gehouden worden, of anders dienen ze in de buurt van water in caches te verblijven.

 

Wat nog niet is, kan komen, dus toegevoegd. #196. dank. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BAB oftewel een Blok Aan Been

Andersgezegd: een vrouw die eigenlijk liever gaat winkelen, kinderen die liever met vriendjes (vriendinnetjes) gaan spelen of een hond die liever thuis voor de warme kachel ligt. Eigenlijk alles dat je afhoudt van het zoeken en vinden van kokertjes, doosjes of dozen ;)

 

Ruud ;)Die af en toe vrij neemt op een dag waarvan hij zeker weet dat iedereen weg is, zodat hij zonder problemen een hele dag kan gaan en staan waar hij wil :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er al een naam voor de man die altijd voorop loopt in de "ik volg het pijltje" houding? Iets kromgebogen, blik op de GPS en eigenlijk blik op oneindig. Geen aandacht voor de omgeving of voor vrouw, kinderen of hond?

 

Of noem je dit een GEOCACHER

 

Marja ;)die een andere hobby gaat zoeken :dribble:

 

ps excuses voor Williii dat ik ff ;) ben

bewerkt door Biertjuh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er al een naam voor de man die altijd voorop loopt in de  "ik volg het pijltje" houding? Iets kromgebogen, blik op de GPS en eigenlijk blik op oneindig.

 

ik noem dat de Emma-modus... het zusje (Emma) van Badeendje liep eens zo geconcentreerd op de gps te turen dat ze met een vaartje de verkeerde kant op liep. Ik kende de cache al, dus ik roep haar na: "Emma, waar wijst het pijltje heen?"... Wijst ze over haar schouder naar achter...

bewerkt door Pallas
Link naar opmerking
Deel via andere websites

BAB oftewel een Blok Aan Been

Andersgezegd: een vrouw die eigenlijk liever gaat winkelen

 

Is er al een naam voor de man die altijd voorop loopt in de "ik volg het pijltje" houding? Iets kromgebogen, blik op de GPS en eigenlijk blik op oneindig. Geen aandacht voor de omgeving of voor vrouw, kinderen of hond?

 

En dat al dertig jaar lang? ;)

 

Sorry Willii :dribble: 'k kon 't effe nie' laten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BAB oftewel een Blok Aan Been

Andersgezegd: een vrouw die eigenlijk liever gaat winkelen, kinderen die liever met vriendjes (vriendinnetjes) gaan spelen of een hond die liever thuis voor de warme kachel ligt. Eigenlijk alles dat je afhoudt van het zoeken en vinden van kokertjes, doosjes of dozen  :yes:

 

Ruud  ;)Die af en toe vrij neemt op een dag waarvan hij zeker weet dat iedereen weg is, zodat hij zonder problemen een hele dag kan gaan en staan waar hij wil   ;)

 

Toegevoegd. #197. Dank. :dribble:

bewerkt door Williii Carrotte
Link naar opmerking
Deel via andere websites

BAB oftewel een Blok Aan Been

Andersgezegd: een vrouw die eigenlijk liever gaat winkelen, kinderen die liever met vriendjes (vriendinnetjes) gaan spelen of een hond die liever thuis voor de warme kachel ligt. Eigenlijk alles dat je afhoudt van het zoeken en vinden van kokertjes, doosjes of dozen  ;)

 

 

De vlinders zijn blij dat de omschrijving bij de begrippenlijst neutraal is gehouden want het vrouwelijke deel van dit team (in de meerderheid trouwens :dribble: ) ervaar juist dat "de man" hier liever wat aan zijn computer prutst, het te koud vind, geen zin heeft om vroeg z'n bed uit te gaan oftewel "het spreekwoordelijke blok aan het been is.

 

Dus Biertjuh: let op hé; de vrouwen kunnen er ook wat van. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er al een naam voor de man die altijd voorop loopt in de  "ik volg het pijltje" houding? Iets kromgebogen, blik op de GPS en eigenlijk blik op oneindig. Geen aandacht voor de omgeving of voor vrouw, kinderen of hond?

 

Of noem je dit een GEOCACHER

 

Marja :wine:die een andere hobby gaat zoeken   :lol1:

 

ps excuses voor Williii dat ik ff  :thumbup: ben

 

Pijltje volgen toegevoegd. #199. Dank. :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...