Spring naar bijdragen

Je eigen cache van de kaart


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb vandaag even een modificatie aangebracht waardoor je eigen caches niet meer op je eigen DHZ kaart gaan voorkomen.

 

Kun je dus niet meer per ongeluk naar je eigen cache op zoek gaan.

 

Geweldig werk Reintje!!! Even getest en inderdaad onze caches staan niet meer op de niet gevonden caches kaart!

 

Thanx!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vandaag even een modificatie aangebracht waardoor je eigen caches niet meer op je eigen DHZ kaart gaan voorkomen.

 

Kun je dus niet meer per ongeluk naar je eigen cache op zoek gaan.

Heel handig! ;)

Alleen jammer dat de moeilijke caches nog te doen nu wel erg beginnen op te vallen. :lol:

En nu hoef je je eigen caches niet meer te loggen. ;)

 

Groetjes Quaerens :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vandaag even een modificatie aangebracht waardoor je eigen caches niet meer op je eigen DHZ kaart gaan voorkomen.

 

Kun je dus niet meer per ongeluk naar je eigen cache op zoek gaan.

Heel handig!

Alleen jammer dat de moeilijke caches nog te doen nu wel erg beginnen op te vallen. ;)

En nu hoef je je eigen caches niet meer te loggen.

 

Groetjes Quaerens

 

Ja inderdaad, en eerst was het alleen Diamant die bij mij in de achtertuin van die onmogelijke caches verstopt, nu begint The Blue Man ook nog :dribble:

Het begint er erg geel uit te zien op onze kaart van niet gevonden caches in de omgeving :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vandaag even een modificatie aangebracht waardoor je eigen caches niet meer op je eigen DHZ kaart gaan voorkomen.

Perfect gedaan Reintje. Was dus mijn voorstel van een week of wat geleden niet zo onzinnig :thumbdown:

 

Prima optie, hoef je je eigen caches niet meer te loggen om die punten van de DHZ kaart te krijgen. Bedankt

Tja, weer een discussie die nu volledig achterhaald is. Ben benieuwd wat een volgende reden wordt om ....... :thumbdown:

 

 

Kruimel_tr_2.gifZalig zijn zij die dit mogen ontvangen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hartstikke goed! Alleen, door jouw actie heb je abusievelijk "Telefoonstickercache" ook bij ons weggestreept. Die hebben we nog niet gevonden (is weg, tijdelijk niet te loggen). Daarnaast staat de gele stip van "Google-cache" (Duitsland) nog wel op de kaart, terwijl we die wèl gevonden hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hartstikke goed! Alleen, door jouw actie heb je abusievelijk "Telefoonstickercache" ook bij ons weggestreept. Die hebben we nog niet gevonden (is weg, tijdelijk niet te loggen). Daarnaast staat de gele stip van "Google-cache" (Duitsland) nog wel op de kaart, terwijl we die wèl gevonden hebben.

Zou wel zo gemakkelijk zijn dat je degene die je beantwoord, even bij naam noemt, of nog liever even quoted

 

Ik weet dat je Reintje bedoeld, maar het lijkt nu alsof je het tegen degene hebt die boven je staat. :thumbdown:

 

Kruimel_tr_2.gifIk heb wel vaker met dat bijltje gehakt, maar nu kap ik ermee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hartstikke goed! Alleen, door jouw actie heb je abusievelijk "Telefoonstickercache" ook bij ons weggestreept. Die hebben we nog niet gevonden (is weg, tijdelijk niet te loggen).

Als een cache inactief staat komt hij niet voor op de kaart.

 

Daarnaast staat de gele stip van "Google-cache" (Duitsland) nog wel op de kaart, terwijl we die wèl gevonden hebben.

Voor caches die je wel gelogd hebt maar nog steeds op je kaart staan is het antwoord eenvoudig: Doe het zelf: Gemiste logs. De logs van caches buiten de Benelux komen altijd wat later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mhhhh... Ik weet niet waarom en of ik nu een geval appart ben, maar ik zie nog meer dan de helf van mijn eigen caches als ik filter op "niet gevonden" :thumbdown: :

GCH55C - De Daatselaar Cache II, GCH059 - De Breehoef III, GCGWWZ - Hoogspanning II, GCD20F - Two Rivers, GCFB7A - Immerloo.

 

D.L.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mhhhh... Ik weet niet waarom en of ik nu een geval appart ben, maar ...

Ik heb even onderzoek gedaan en het heeft (denk ik) te maken met het feit dat je op 4 verschillende manieren als cacher in de database voorkomt: Dutch-Locutus, Locutus, Eero Adopted by Dutch-Locutus en Scouts Pres. Steyn groep, Adopted by Dutch-Locutus.

(Hoe zit het met ons privacy statement ;) )

 

Ik ga binnenkort "rommelen" om het DHZ wachtwoord instelbaar te maken :thumbup: , en dan zal ik dit probleem meteen oplossen (hoop ik).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mhhhh... Ik weet niet waarom en of ik nu een geval appart ben, maar ...

Ik heb even onderzoek gedaan en het heeft (denk ik) te maken met het feit dat je op 4 verschillende manieren als cacher in de database voorkomt: Dutch-Locutus, Locutus, Eero Adopted by Dutch-Locutus en Scouts Pres. Steyn groep, Adopted by Dutch-Locutus.

(Hoe zit het met ons privacy statement ;) )

 

Ik ga binnenkort "rommelen" om het DHZ wachtwoord instelbaar te maken :thumbup: , en dan zal ik dit probleem meteen oplossen (hoop ik).

 

Mhhh...grappig ik heb het zelf ingevult maar het is me nooit opgevallen.

Ik heb de naam boven mijn zelf gemaakte caches even gelijk getrokken. Bij de geadopteerde caches laat ik het even zo.

 

Bedankt voor je antwoord, en ga vooral door met je goede werk ;) .

 

D.L.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mhhh...grappig ik heb het zelf ingevult maar het is me nooit opgevallen.

Ik heb de naam boven mijn zelf gemaakte caches even gelijk getrokken. Bij de geadopteerde caches laat ik het even zo.

Doe dan even een update cache eigenschappen op DHZ. Dan wordt het automatisch aangepast en staan ze niet meer op je kaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga binnenkort "rommelen" om het DHZ wachtwoord instelbaar te maken  :beerchug: , en dan zal ik dit probleem meteen oplossen (hoop ik).

Wat een onzin. :thumbup:

 

Met dank aan Quaerens die op het goede moment de goede vraag stelde :lol:.

Volgens mij is het opgelost. Ik heb er 2 gecontroleerd en die zijn goed.

 

Een ieder die nog caches op zijn cache kaart tegenkomt die van hem/haar zijn het volgende: Ik verwacht dat dat caches zijn die onder een iets andere naam zijn aangemaakt, maar wel via het profiel van de eigenaar bij jou uitkomen. Als je op de DHZ kaarten de optie voor status en locatie gebruikt voor de betreffende kaart moet de cache binnen een paar minuten tot een paar uur van de kaart zijn.

 

Of het een paar minuten of een paar uur is hangt af van de massaliteit van de aanvragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...