Peetee Geplaatst 8 januari 2005 Geplaatst 8 januari 2005 Woensdag jl. besteld bij Sailtron, en vandaag waren de update cd's al binnen en ze zijn inmiddels ook al op pc en Quest geinstalleerd! Geen problemen gehad!
0 elsinga Geplaatst 8 januari 2005 Geplaatst 8 januari 2005 D@mn... ik heb 'm in de UK besteld (want Sailtron was vorige keer heel erg traag) en die is nog niet binnen... Nou ja, ik kan er nog goed zoder.
0 dmace Geplaatst 8 januari 2005 Geplaatst 8 januari 2005 Woensdag jl. besteld bij Sailtron, en vandaag waren de update cd's al binnen en ze zijn inmiddels ook al op pc en Quest geinstalleerd! Geen problemen gehad! <{POST_SNAPBACK}> En wat is er beter/nieuwer/slechter? Graag horen wij ervaringen! (al dan niet met voorbeelden.)
0 Peetee Geplaatst 9 januari 2005 Auteur Geplaatst 9 januari 2005 En wat is er beter/nieuwer/slechter? Graag horen wij ervaringen! (al dan niet met voorbeelden.) Het is met City Select niet zozeer een kwestie van beter/nieuwer/slechter, maar meer van actueler. Het is nieuwer, meer bijgewerkt, en daardoor actueler kaartmateriaal. En dat is per definitie beter.
0 JandeBeHanger Geplaatst 9 januari 2005 Geplaatst 9 januari 2005 (bewerkt) En wat is er beter/nieuwer/slechter? Graag horen wij ervaringen! (al dan niet met voorbeelden.)<{POST_SNAPBACK}> Het is met City Select niet zozeer een kwestie van beter/nieuwer/slechter, maar meer van actueler.Het is nieuwer, meer bijgewerkt, en daardoor actueler kaartmateriaal. En dat is per definitie beter. <{POST_SNAPBACK}> Het gat in de A31 in Duitsland tussen Meppen en Bad Bentheim is uiteraard ook gedicht?Het bericht hierover stond vorig jaar november/december in de krant. 9 januari 2005 bewerkt door JandeBeHanger
0 Tornado Bram Geplaatst 9 januari 2005 Geplaatst 9 januari 2005 Hoop niet dat ik een domme vraag stel (domme vragen bestaan niet) maar wat is nu het verschil tussen city select en european metroguide dat is mij niet helemaal duidelijk?
0 elsinga Geplaatst 9 januari 2005 Geplaatst 9 januari 2005 City Select routeert ook op de GPS zelf, Metroguide alleen op de PC.
0 Peetee Geplaatst 9 januari 2005 Auteur Geplaatst 9 januari 2005 de A31 in Duitsland tussen Meppen en Bad Bentheim is uiteraard ook gedicht?Het bericht hierover stond vorig jaar november/december in de krant. Ja, klopt! Hier kun je de kaarten op actualiteit checken. Klik maar eens op "City Select Europe v7", rechtsboven in het vakje "MapSource Map Viewer".
0 thex Geplaatst 9 januari 2005 Geplaatst 9 januari 2005 Mijne is ook binnen, unlock code bemachtijgd, nu nog even tijd nodig om te installeren.
0 Twumi Geplaatst 28 januari 2005 Geplaatst 28 januari 2005 Ik heb een vraagje over de nieuwe versie van City select. Ik wil graag weten of de A30 bij Ede er nu wel in zijn geheel op staat. Dus helemaal vanaf de A1 tot aan de A12. (Knooppunt Maanderbroek). Bij versie 6 houdt de A30 nog op bij de aansluiting met de N224. Dit is voor mij een belangrijke reden om 7.0 wel of niet aan te schaffen. Alvast bedankt voor de moeite.....
0 Twumi Geplaatst 28 januari 2005 Geplaatst 28 januari 2005 Oeps, lees net pas dat je zelf kunt kijken met de mapsource-viewer. Hij staat er nu helemaal op!!
0 Peetee Geplaatst 29 januari 2005 Auteur Geplaatst 29 januari 2005 Oeps, lees net pas dat je zelf kunt kijken met de mapsource-viewer. De mapsource-viewer is inderdaad handig om te bekijken of nieuwe wegen/verkeerssituaties al in het kaartmateriaal zijn verwerkt. Helaas kun je er niet op zien of dit alles ook goed werkt. Zo zag ik bv. dat het laatste deel van de rondweg rondom Sneek al in de kaarten verwerkt was. Probleem is echter dat de beide rotondes in dat deel niet als zodanig herkend worden, met rare aanwijzingen als gevolg.
0 JandeBeHanger Geplaatst 29 januari 2005 Geplaatst 29 januari 2005 Oeps, lees net pas dat je zelf kunt kijken met de mapsource-viewer. De mapsource-viewer is inderdaad handig om te bekijken of nieuwe wegen/verkeerssituaties al in het kaartmateriaal zijn verwerkt. Helaas kun je er niet op zien of dit alles ook goed werkt. Zo zag ik bv. dat het laatste deel van de rondweg rondom Sneek al in de kaarten verwerkt was. Probleem is echter dat de beide rotondes in dat deel niet als zodanig herkend worden, met rare aanwijzingen als gevolg. <{POST_SNAPBACK}> Ik zie met de viewer dat men met V7 al weer ruim achter loopt. Medio november/december 2004 stond er in de kranten dat het gat in de A31, net over de grens in Duitsland, gedicht is. Agelopen zomer liep de het zuidelijke stuk van de A31 al tot de A30. Op de City select kaarten lijkt het op de situatie van 2 jaar terug. Helaas!
0 Peetee Geplaatst 29 januari 2005 Auteur Geplaatst 29 januari 2005 (bewerkt) Ik zie met de viewer dat men met V7 al weer ruim achter loopt.Medio november/december 2004 stond er in de kranten dat het gat in de A31, net over de grens in Duitsland, gedicht is. Afgelopen zomer liep de het zuidelijke stuk van de A31 al tot de A30. Op de City select kaarten lijkt het op de situatie van 2 jaar terug. Klopt niet helemaal, JandeBeHanger. Als je ver genoeg inzoomt, of klikt op "Detail-More", dan komt het ontbrekende stuk er wel op te staan. Maar inderdaad: zoom je uit, dan verdwijnt dat stuk A31 van de kaart. Niet echt consequent dus! 29 januari 2005 bewerkt door Peetee
0 DearHunter Geplaatst 29 januari 2005 Geplaatst 29 januari 2005 Had de update maandagavond besteld en woensdag in huis, mooi snel
0 JandeBeHanger Geplaatst 29 januari 2005 Geplaatst 29 januari 2005 (bewerkt) Ik zie met de viewer dat men met V7 al weer ruim achter loopt.Medio november/december 2004 stond er in de kranten dat het gat in de A31, net over de grens in Duitsland, gedicht is. Afgelopen zomer liep de het zuidelijke stuk van de A31 al tot de A30. Op de City select kaarten lijkt het op de situatie van 2 jaar terug. Als je ver genoeg inzoomt, of klikt op "Detail-More", dan komt het ontbrekende stuk er wel op te staan.Maar inderdaad: zoom je uit, dan verdwijnt dat stuk A31 van de kaart. Niet echt consequent dus! <{POST_SNAPBACK}> Ojadasawa, maar wordt het stuk ook in een route betrokken als je er een maakt van Meppen naar Oberhausen of ga je dan via Lingen? Met die Oberhausen bedoel ik Oberhausen NRW die je op de borden ziet staan als je bij Arhem de grens overgaat. N51 28.167 E6 51.297 Misschien is Duisburg NRW wel zo gemakkelijk te vinden in mapsource. 30 januari 2005 bewerkt door JandeBeHanger
Vraag
Peetee
Woensdag jl. besteld bij Sailtron, en vandaag waren de update cd's al binnen en ze zijn inmiddels ook al op pc en Quest geinstalleerd!
Geen problemen gehad!
18 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten