Catootje Geplaatst 26 november 2004 Geplaatst 26 november 2004 Willem, Heel veel beterschap toegewenst vanuit het hoge noorden. Groet, Henk & Carla
stekelsteef Geplaatst 26 november 2004 Geplaatst 26 november 2004 Beste Willii, We hopen dat je snel weer op de been bent. En net als de voorgaande sprekers geloof ik niet dat je druk moet maken of de caches. Van harte beterschap. Gegroet Stekelsteef
Team Professor X Geplaatst 26 november 2004 Geplaatst 26 november 2004 Willii, Ook wij wensen je een snel herstel toe. Beterschap vanuit Drenthe Teammembers L.I.E.F. en A-J
elsinga Geplaatst 26 november 2004 Geplaatst 26 november 2004 Namens alle Smurfen hier ook beterschap gewenst... hartinfarct... :(
Gast Pagliacci Geplaatst 26 november 2004 Geplaatst 26 november 2004 Je wordt vaak op de meest onverwacht moment en op de meest onverwachte manier herrinerd aan het feit dat je gezondheid en de gezondheid van je dierbaren, belangrijker is dan wat dan ook ter wereld... Beterschap... Gary Leeuwarden
Lex en Leo-team Geplaatst 26 november 2004 Geplaatst 26 november 2004 Willem + familie heel veel sterkte! Ik hoop je gauw weer ergens met je fototoestel tegen te komen Alexander
Goofy Geplaatst 26 november 2004 Geplaatst 26 november 2004 Hallo Williii, Ook wij wensen je van harte beterschap en een spoedig herstel. Groeten uit Obdam Rob & Annita
Sparks Sailor Geplaatst 26 november 2004 Geplaatst 26 november 2004 Willem, Mede namens mijn stuurvrouw van harte beterschap. Sparks
rhgs Geplaatst 26 november 2004 Geplaatst 26 november 2004 Heel veel beterschap gewenst. Vanuit Drenthe: Team RHGS (cache Twijfelveld)
De Zebravinkjes Geplaatst 26 november 2004 Geplaatst 26 november 2004 Willem, Ook namens de Zebravinkjes (2,5 stuks) beterschap. Marjan & Corneel
TeamTobi Geplaatst 26 november 2004 Geplaatst 26 november 2004 Ook vanuit het pittoreske brabant veel beterschap, Danny / Astrid
mginkel Geplaatst 26 november 2004 Geplaatst 26 november 2004 Wiliii Heel veel sterkte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Martin
HobbyWalkers Geplaatst 26 november 2004 Geplaatst 26 november 2004 Williii, van harte beterschap toegewenst. De lol van het geocaching is mede ontstaan toen we jouw puzzels moesten gaan oplossen! Een ware verslaving was het soms! Richt je energie nu voorlopig op het beter worden! groeten,Hobbywalkers
chokotoff Geplaatst 26 november 2004 Geplaatst 26 november 2004 Doe ik vandaag een cache van williii lees ik dit in het forum. Williii veel sterkte toegewenst en wordt snel beter, ik hoop je ooit nog eens te mogen ontmoeten. By The Way, wanneer komt de Hospital Cache by Williii Groetjes, Chokotoff
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden