Spring naar bijdragen

Kabouterbond

Bytheway

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

En als je niks met ###### te maken wil hebben, waarom haal je dan dit berichtje aan?

Nou, het is wel nieuws,....

....

Dus ik vind het wel zinvol om hier te plaatsen.

Kaarten van 8 jaar oud nieuws? En wat staat er in de ANWB boeken? kom nou, zo kan je alles in verband brengen met terrorisme

Link naar opmerking
Deel via andere websites

..., in sommige staten in de VS is geocaching immers al verboden.

Niet waar.

Dat stond toch in een ander draadje? Ik ben zeker te lui om dat even na te kijken, maarja... :yes:

Overigens ben ik ook te lui om bepaalde andere opgeloste puzzels te loggen. :P

Groetjes Quaerens :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zinvol om over te prsaten, dat is nu juist niet de bedoeling, als ik het allemaal goed heb begrepen, zie een quote uit de forumregels
Het is op dit forum niet toegestaan om op welke wijze dan ook te verwijzen of te vragen naar informatie omtrent illegale software, danwel een discussie te starten die inhoudelijk met illegale software te maken heeft. Ook wanneer illegale software met andere naam wordt benoemd (bijvoorbeeld ######) geldt deze regel.

IP-ban voor degene die dit draadje begon?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een IP-ban vind ik persoonlijk te ver gaan, maar als iemand een onverbeterlijk gedrag vertoont dan dan is een IP-ban OK.

Als je al meteen een IP-ban te pakken hebt, dan vind ik dat een moderator al meteen zijn zwakheid toont.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Landgenoten,

Om aan te geven waar alle belangrijke objecten zijn heb je geen stafkaarten nodig.

Onze open maatschappij geeft overal de ruimte om zaken te "markeren" Beter digitaal kaartmateriaal is overal voor handen.

Moet iedereen dan zijn GPS of navigatitiesysteem inleveren? Bij de lokale opsporingsinstantie?

This is 2004 not 1984! of 1940 Heb respect en praat geen poep, maar ga wel met elkaar inhoudelijk in gesprek.

Het argument wint.

Rest de vraag over illegale software? Dat mag niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een IP-ban vind ik persoonlijk te ver gaan, maar als iemand een onverbeterlijk gedrag vertoont dan dan is een IP-ban OK.

Als je al meteen een IP-ban te pakken hebt, dan vind ik dat een moderator al meteen zijn zwakheid toont.

Je neemt mijn opmerking wel erg serieus. Ik bedoel gewoon een moddertor opent een draadje waarin iets vermeld wordt wat niet mag. Hoever kan een moddertor gaan?

Op deze manier open je wel weer een discussie die dus niet mag. En wie kregen er een IP-ban omdat ze alleen maar grapjes maakten over kabouters?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je neemt mijn opmerking wel erg serieus. Ik bedoel gewoon een moddertor opent een draadje waarin iets vermeld wordt wat niet mag. Hoever kan een moddertor gaan?

Op deze manier open je wel weer een discussie die dus niet mag. En wie kregen er een IP-ban omdat ze alleen maar grapjes maakten over kabouters?

Zoals ik al iets eerder schreef:

Je praat er open en bloot over of je zwijgt deze specifieke kaarten dood !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wie kregen er een IP-ban omdat ze alleen maar grapjes maakten over kabouters?

Ikke. Onder andere.

Maar dat neemt niet weg dat dit onderwerp, die kaarten in zijn algemeenheid dus, geen gespreksonderwerp mogen zijn. Alleen waar, hoe, wat mbt downloaden en verkrijgbaarheid zijn hier niet toegestaan. Helder toch? En daar waar dat niet helder is, grijpen mods wel in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...