Spring naar bijdragen

Geen mailtjes meer van geocaching


8BG

Aanbevolen berichten

Sinds een dikke week krijg ik geen mailing meer van de geocaching site. Geen logs van mijn eigen caches, geen watchlist-logs en geen wekelijkse update.

 

Aanvankelijk dacht ik dat het rustig was wat betreft loggen, maar een test wijst uit dat zelfs een mailtje rechtstreeks aan mezelf gestuurd niet aankomt.

 

Ben ik de enige die dit probleem heeft?

 

Voor de duidelijkheid: ik heb niks aan de email instellingen gewijzigd het afgelopen half jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dit stond op www.geocaching.nu, ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft?

 

======

Nieuws

 

Fout in database

Door een fout in de database hebben we een backup moeten terugzetten van de ranking en last found logs. Hierdoor zijn de laatste 4 dagen niet bijgewerkt. Deze dagen zullen zich vanzelf in de loop der tijd aanvullen. Zodra iemand anders dezelfde cache vind, worden alle logjes bijgewerkt. Sorry voor het ongemak.

 

=====

Joep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem wat je beschrijft, 8BG, is exact hetzelfde als ik had toen mijn provider haar spamfilter had uitgebreid.

Ik heb toen een extra pop aangemaakt die alleen voor geocaching gebruikt wordt, en waar dus verder geen filters aanhangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem wat je beschrijft, 8BG, is exact hetzelfde als ik had toen mijn provider haar spamfilter had uitgebreid.

Ik heb toen een extra pop aangemaakt die alleen voor geocaching gebruikt wordt, en waar dus verder geen filters aanhangen.

Inderdaad Pyne, dat is ook waar ik aan dacht. Dus maar even de provider gecontacteerd.

 

Het blijkt dat ze de pop instellingen veranderd hebben. Twee weken lang heb ik überhaupt geen mail kunnen ontvangen. (Hieruit blijkt ook weer het geweldige sociale leven wat ik heb, dat ik alleen maar de watchlist logjes heb gemist in die twee weken ;) ).

 

Dit alles is gebeurd zonder enige vorm van communicatie. Nee, ze hebben ook geen mailtje hierover gestuurd....

 

Inmiddels zijn de aanpassingen gemaakt en zie ik dat er 189 mailtjes op me wachten. Ik ga de avond nuttig besteden.

 

Bedankt allen voor de reacties!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...