8BG Geplaatst 23 september 2004 Share Geplaatst 23 september 2004 Sinds een dikke week krijg ik geen mailing meer van de geocaching site. Geen logs van mijn eigen caches, geen watchlist-logs en geen wekelijkse update. Aanvankelijk dacht ik dat het rustig was wat betreft loggen, maar een test wijst uit dat zelfs een mailtje rechtstreeks aan mezelf gestuurd niet aankomt. Ben ik de enige die dit probleem heeft? Voor de duidelijkheid: ik heb niks aan de email instellingen gewijzigd het afgelopen half jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
deBruineBeren Geplaatst 23 september 2004 Share Geplaatst 23 september 2004 idd Geen weekelijkse update meer. Logs van mijn caches krijg ik nog wel. Watchlist weet ik niet, want daar maak ik geen gebruik van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 23 september 2004 Share Geplaatst 23 september 2004 He nu je het zegt,weekelijkse update krijg ik niet meer,watchlist maar amper en mijn eigen caches krijg ik van de 1 wel maar de andere niet de logs Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mgr Geplaatst 23 september 2004 Share Geplaatst 23 september 2004 Geen probleem met de watchlist mailtjes hier. Ik heb alle caches in de watch, en de logs stromen gewoon binnen als altijd, en de owner-mailtjes ook. Maar de wekelijkse update krijg ik ook niet. Gr.M. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
schevy Geplaatst 23 september 2004 Share Geplaatst 23 september 2004 Alles komt hier door, zelfs de wekelijkse notificaties maar af en toe staat ie een weekje (of meer) over. Laatste ontvangen op 9 september. Groet, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cachezoeker Geplaatst 23 september 2004 Share Geplaatst 23 september 2004 Dit stond op www.geocaching.nu, ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft? ====== Nieuws Fout in database Door een fout in de database hebben we een backup moeten terugzetten van de ranking en last found logs. Hierdoor zijn de laatste 4 dagen niet bijgewerkt. Deze dagen zullen zich vanzelf in de loop der tijd aanvullen. Zodra iemand anders dezelfde cache vind, worden alle logjes bijgewerkt. Sorry voor het ongemak. ===== Joep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan en Jany Geplaatst 23 september 2004 Share Geplaatst 23 september 2004 Hier ook geen problemen Krijg alle mail / log's / watch's netjes binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thira en candor Geplaatst 23 september 2004 Share Geplaatst 23 september 2004 Inderdaad wij hebben dit probleem ook al een paar weken. Watchlist werkt wel,de rest werkt niet. Nieuwe caches bekijken op de kaart werkt ook niet (jonder dan 3 weken), staan alleen alle oude caches op. Thira en Candor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quaerens Geplaatst 23 september 2004 Share Geplaatst 23 september 2004 Nieuwe caches bekijken op de kaart werkt ook niet (jonder dan 3 weken), staan alleen alle oude caches op. Daar was dit draadje al voor. Groetjes Quaerens -------> Heb overigens geen last van bovenstaande dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 23 september 2004 Share Geplaatst 23 september 2004 Ik heb er geen problemen mee. Maar wellicht verwacht je je mail van geoketsing.com??! Dan kan je lang wachten, hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quaerens Geplaatst 23 september 2004 Share Geplaatst 23 september 2004 geoketsing.com Dan en dan ben je tegen mij aan het zeuren. GQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pyne Geplaatst 23 september 2004 Share Geplaatst 23 september 2004 Het probleem wat je beschrijft, 8BG, is exact hetzelfde als ik had toen mijn provider haar spamfilter had uitgebreid. Ik heb toen een extra pop aangemaakt die alleen voor geocaching gebruikt wordt, en waar dus verder geen filters aanhangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
8BG Geplaatst 23 september 2004 Auteur Share Geplaatst 23 september 2004 Het probleem wat je beschrijft, 8BG, is exact hetzelfde als ik had toen mijn provider haar spamfilter had uitgebreid.Ik heb toen een extra pop aangemaakt die alleen voor geocaching gebruikt wordt, en waar dus verder geen filters aanhangen. Inderdaad Pyne, dat is ook waar ik aan dacht. Dus maar even de provider gecontacteerd. Het blijkt dat ze de pop instellingen veranderd hebben. Twee weken lang heb ik überhaupt geen mail kunnen ontvangen. (Hieruit blijkt ook weer het geweldige sociale leven wat ik heb, dat ik alleen maar de watchlist logjes heb gemist in die twee weken ). Dit alles is gebeurd zonder enige vorm van communicatie. Nee, ze hebben ook geen mailtje hierover gestuurd.... Inmiddels zijn de aanpassingen gemaakt en zie ik dat er 189 mailtjes op me wachten. Ik ga de avond nuttig besteden. Bedankt allen voor de reacties!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dmace Geplaatst 25 september 2004 Share Geplaatst 25 september 2004 (Hieruit blijkt ook weer het geweldige sociale leven wat ik heb, dat ik alleen maar de watchlist logjes heb gemist in die twee weken ). LOL, Moeten we je even alle Hazes-grappen doormailen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
8BG Geplaatst 25 september 2004 Auteur Share Geplaatst 25 september 2004 LOL, Moeten we je even alle Hazes-grappen doormailen? ja... wil je dat echt doen...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden