Spring naar bijdragen

caches op de Noordzee?


knijn2

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Aha! Bedankt! Ik dacht al dat ze die dingen uit frustratie de zee op gekeild hadden... :blush:

Als wrakduiker op de Noordzee kan ik je bevestigen dat ze er echt niet liggen. Een paar keer zo'n coördinaat zien langs schuiven op de gps, je raad het nooit....alleen maar water :D .

Maar als je perse naar de Noordzee wil, ik heb wel een lijstje met wrak coördinaten :huh: ... kan je goed zwemmen?

 

Locutus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Maar als je perse naar de Noordzee wil, ik heb wel een lijstje met wrak coördinaten  :huh: ... kan je goed zwemmen?

 

Locutus

Hebbe hebbe hebbbe oh neej heb ik al ;)

Mooie wrakjes he daaro....

Ik denk dat op de plekken waar de caches liggen vroeger land is geweest geocachen is denk ik door die ontdekking ook een hele oude sport, nu jaren later is er alleen nog maar zee misschien toch maar eens een kijkje nemen wie weet is het logboekje nog niet vol :lol1:

In water , Uit Water ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij heeft er vorig jaar of zo wel 1 op een zandbank gelegen in de Waddenzee. Ik meen mij nog te herinneren dat ik een log heb gelezen van een cache team, dat mee is gegaan met een boot richting de zeehonden, vanaf die boot een zandplaat zijn opgegaan, om die cache te loggen. Wellicht kan iemand dit bevestigen? Nu zie ik die cache i.i.g. niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij heeft er vorig jaar of zo wel 1 op een zandbank gelegen in de Waddenzee. Ik meen mij nog te herinneren dat ik een log heb gelezen van een cache team, dat mee is gegaan met een boot richting de zeehonden, vanaf die boot een zandplaat zijn opgegaan, om die cache te loggen. Wellicht kan iemand dit bevestigen? Nu zie ik die cache i.i.g. niet meer.

Bedoel je deze?

 

Gentleman Slaap!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij heeft er vorig jaar of zo wel 1 op een zandbank gelegen in de Waddenzee. Ik meen mij nog te herinneren dat ik een log heb gelezen van een cache team, dat mee is gegaan met een boot richting de zeehonden, vanaf die boot een zandplaat zijn opgegaan, om die cache te loggen. Wellicht kan iemand dit bevestigen? Nu zie ik die cache i.i.g. niet meer.

Bedoel je deze?

 

Gentleman Slaap!

Dat was hem inderdaad. Best jammer dat die cache er niet meer is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebbe hebbe hebbbe oh neej heb ik al  :angry:

Mooie wrakjes he daaro....

Ik denk dat op de plekken waar de caches liggen vroeger land is geweest geocachen is denk ik door die ontdekking ook een hele oude sport, nu jaren later is er alleen nog maar zee misschien toch maar eens een kijkje nemen wie weet is het logboekje nog niet vol  :lol1:

In water , Uit Water  :)

Mijn Laatste vondst op het NoordzeeWrak de "Biarritz" :

 

IMG_7267.jpg

 

Een fles champagne die sinds 1941 koel lag :dribble: (geprobeerd mijn schoonmoeder een glaasje te laten drinken :lol:, helaas trapte ze er niet in.)

 

Locutus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...