knijn2 Geplaatst 30 augustus 2004 Share Geplaatst 30 augustus 2004 Waarom staan er zo veel gele punten in de Noordzee op het beginscherm van Geocaching.nl? Lijkt me niet te kloppen? Knijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quaerens Geplaatst 30 augustus 2004 Share Geplaatst 30 augustus 2004 KNIJN is top! (Staat in mijn schoolagenda ) (Net als weps en zo.) On Topic: De stippen zijn Hitchhikers, een soort van TB's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knijn2 Geplaatst 30 augustus 2004 Auteur Share Geplaatst 30 augustus 2004 Tja Quaerens, bedankt voor je reactie. Al begrijp ik als newbie dan nog steeds niet wat die dan op de Noordzee doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quaerens Geplaatst 30 augustus 2004 Share Geplaatst 30 augustus 2004 Nou ze gaan van cache naar cache, en hebben dus geen vaste locatie. Als je een stipje in de noordzee zet valt het dus direkt op dat je niet op zoek kan gaan naar deze cache. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knijn2 Geplaatst 30 augustus 2004 Auteur Share Geplaatst 30 augustus 2004 Aha! Bedankt! Ik dacht al dat ze die dingen uit frustratie de zee op gekeild hadden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dutch-locutus Geplaatst 31 augustus 2004 Share Geplaatst 31 augustus 2004 Aha! Bedankt! Ik dacht al dat ze die dingen uit frustratie de zee op gekeild hadden... Als wrakduiker op de Noordzee kan ik je bevestigen dat ze er echt niet liggen. Een paar keer zo'n coördinaat zien langs schuiven op de gps, je raad het nooit....alleen maar water . Maar als je perse naar de Noordzee wil, ik heb wel een lijstje met wrak coördinaten ... kan je goed zwemmen? Locutus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lutjehoeve Geplaatst 22 oktober 2004 Share Geplaatst 22 oktober 2004 Wij dachten al dat ze zo'n cache hadden gedumpt op een boei of zoiets. Maar niet dus, dan hoeven we in ieder geval ook geen grotere boot aan te schaffen. Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dmace Geplaatst 22 oktober 2004 Share Geplaatst 22 oktober 2004 Er is er toch wel 1 waarvoor je een boot nodig hebt: Under The Bridge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crow & Éowyn Geplaatst 22 oktober 2004 Share Geplaatst 22 oktober 2004 Maar als je perse naar de Noordzee wil, ik heb wel een lijstje met wrak coördinaten ... kan je goed zwemmen? Locutus Hebbe hebbe hebbbe oh neej heb ik al Mooie wrakjes he daaro.... Ik denk dat op de plekken waar de caches liggen vroeger land is geweest geocachen is denk ik door die ontdekking ook een hele oude sport, nu jaren later is er alleen nog maar zee misschien toch maar eens een kijkje nemen wie weet is het logboekje nog niet vol In water , Uit Water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DearHunter Geplaatst 22 oktober 2004 Share Geplaatst 22 oktober 2004 Volgens mij heeft er vorig jaar of zo wel 1 op een zandbank gelegen in de Waddenzee. Ik meen mij nog te herinneren dat ik een log heb gelezen van een cache team, dat mee is gegaan met een boot richting de zeehonden, vanaf die boot een zandplaat zijn opgegaan, om die cache te loggen. Wellicht kan iemand dit bevestigen? Nu zie ik die cache i.i.g. niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
S@NL - Tex (SST) Geplaatst 22 oktober 2004 Share Geplaatst 22 oktober 2004 Die 'waddencache' kan ik niet bevestigen maar ik weet zeker dat het niet vanuit Texel gebeurde. Als dat zo was had ik het geweten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albrt Geplaatst 22 oktober 2004 Share Geplaatst 22 oktober 2004 Volgens mij heeft er vorig jaar of zo wel 1 op een zandbank gelegen in de Waddenzee. Ik meen mij nog te herinneren dat ik een log heb gelezen van een cache team, dat mee is gegaan met een boot richting de zeehonden, vanaf die boot een zandplaat zijn opgegaan, om die cache te loggen. Wellicht kan iemand dit bevestigen? Nu zie ik die cache i.i.g. niet meer. Bedoel je deze? Gentleman Slaap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 22 oktober 2004 Share Geplaatst 22 oktober 2004 Waarom staan er zo veel gele punten in de Noordzee op het beginscherm van Geocaching.nl? Lijkt me niet te kloppen? Deze klopt wel. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DearHunter Geplaatst 22 oktober 2004 Share Geplaatst 22 oktober 2004 Volgens mij heeft er vorig jaar of zo wel 1 op een zandbank gelegen in de Waddenzee. Ik meen mij nog te herinneren dat ik een log heb gelezen van een cache team, dat mee is gegaan met een boot richting de zeehonden, vanaf die boot een zandplaat zijn opgegaan, om die cache te loggen. Wellicht kan iemand dit bevestigen? Nu zie ik die cache i.i.g. niet meer. Bedoel je deze? Gentleman Slaap! Dat was hem inderdaad. Best jammer dat die cache er niet meer is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dutch-locutus Geplaatst 22 oktober 2004 Share Geplaatst 22 oktober 2004 Hebbe hebbe hebbbe oh neej heb ik al Mooie wrakjes he daaro.... Ik denk dat op de plekken waar de caches liggen vroeger land is geweest geocachen is denk ik door die ontdekking ook een hele oude sport, nu jaren later is er alleen nog maar zee misschien toch maar eens een kijkje nemen wie weet is het logboekje nog niet vol In water , Uit Water Mijn Laatste vondst op het NoordzeeWrak de "Biarritz" : Een fles champagne die sinds 1941 koel lag (geprobeerd mijn schoonmoeder een glaasje te laten drinken , helaas trapte ze er niet in.) Locutus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden