Peetee Geplaatst 1 januari 2021 Share Geplaatst 1 januari 2021 Tja, dit blijft ook maar door gaan hè? RTVKatwijk:Geocache aangezien voor drugsafval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 1 januari 2021 Share Geplaatst 1 januari 2021 Wel jammer, want het kost een heleboel inzet voor niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 4 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 4 januari 2021 Dolcevia.com:Geocache Jacht Aan De Italiaanse Rivièra Of Gewoon Thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 4 januari 2021 Share Geplaatst 4 januari 2021 Wat een leuk artikel, vlot geschreven. Ik zou zo over de streep getrokken worden om het ook eens te proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genhenk Geplaatst 4 januari 2021 Share Geplaatst 4 januari 2021 De belevenis zelf komt goed over, maar het loggen van de cache komt helaas niet echt uit de verf, noch het analoge deel, noch het digitale equivalent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 6 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 6 januari 2021 TheHike:12 fouten die je liever wil vermijden tijdens geocaching Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
technetium Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 Dit leest alsof iemand een blog van Groundspeak, inc. DBA Geocaching (slecht) vertaald heeft. En ik ben even te lui om op te zoeken welke. Tc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 8 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 8 januari 2021 Power Unlimited:De Aanradar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 9 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 9 januari 2021 TheHike.nl:Een geocaching Premium lidmaatschap, is het je geld waard? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 9 januari 2021 Share Geplaatst 9 januari 2021 52 minuten geleden zei Peetee: TheHike.nl:Een geocaching Premium lidmaatschap, is het je geld waard? Duidelijk en goed verhaal. Leuke site overigens ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 9 januari 2021 Share Geplaatst 9 januari 2021 Er zit een aantal onwaarheden in. Zo kun je bijvoorbeeld als basic member zeer zeker ook alle soorten caches en een aantal kaarten zien. Basic member zijn (op de p.c. of laptop) is niet hetzelfde als de app beheren( wanneer je net begint, want ook daar krijg je erbij) Volgens mij zit het verschil vooral in de 'advanced search', de mogelijkheden die je hebt om te bewerken en te laden en als laatste de p.m. caches. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genhenk Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Op 6-1-2021 om 19:24 zei Peetee: TheHike:12 fouten die je liever wil vermijden tijdens geocaching ... Het kan de beste overkomen. Sterker nog, het overkwam mij!... Pfff, geef mijn portie maar aan Fikkie. Ik lees niet verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 (bewerkt) Ach, wie overkomt het niet? Qua geocachen plannen wij eigenlijk zelden. Bijna altijd besluiten we op de dag zelf of we wel of niet gaan cachen. Vaak kijken we 's morgens wat het weer werkelijk is, hoe we wakker zijn geworden en of we zin hebben om te gaan wandelen. Of dat we na een deeldienst, nog de puf hebben voor een wandeling. Dán moet natuurlijk vaak nog een cache worden uitgezocht en dáár gaat het soms wel eens fout: te snel gelezen en een belangrijk item over het hoofd gezien. Als je in het veld staat, is de ontdekking dat je iets niets kan oplossen ( omdat je b.v. iets niet bij je hebt ) en dus niet verder met de cache kan, vaak slecht voor je ( mijn ! ) humeur . Maar juist dan, is gewoon doorwandelen de oplossing . 10 januari 2021 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Dat herken ik wel, Linkalovers. We hebben wel eens met twee half lege GPSsen in het veld gestaan, zo'n anderhalf uur rijden van huis. Gelukkig hadden we allebei andere caches die niet overgekomen waren in de GPS. zodat we toch nog een mooie fietstocht konden samenstellen. Het liefst besluit ik toch wel een dag van te voren of we gaan cachen en waar dan, zodat de voorbereiding net iets beter is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genhenk Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 In zo'n geval plaats ik een fotologje, en hoop ik maar dat de CO dat accepteert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten