Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik ben benieuwd. Anderson heeft gisteren ook niet het beste van zichzelf laten zien. Ik hoop wel dat het spannend wordt.

ReizenReizen

Geplaatst

Is het bij jullie ook zo donker?

Het is wel lekker weer, dus zijn we vanmorgen een frisse neus gaan halen in een stadspark. Daar was zelfs al weer wat kleur te zien.

P1180091.JPG

Geplaatst
42 minuten geleden zei regenboog2:

Goed gedaan van Price!

Inderdaad.

Vanavond wel gekeken en wat een machtig spel van Price. Aan het einde even last van de zenuwen, maar verder ongelofelijk.

Geplaatst (bewerkt)

Hé PeeTee,

Vandaag aan het verbouwen geweest? Ik zie nieuwe inboedel, nieuwe indeling en andere 'kleurtjes'. Fraai hoor !!!

bewerkt door Linkalovers
Geplaatst
11 uur geleden zei Linkalovers:

Hé PeeTee,

Vandaag aan het verbouwen geweest? Ik zie nieuwe inboedel, nieuwe indeling en andere 'kleurtjes'. Fraai hoor !!!

Geoman heeft inderdaad vanmiddag de forumsoftware geüpdate, van 4.4.x naar 4.5.x. De overgang naar 4.5 was op zich niet zo spannend: alleen cosmetisch, en mede daarom hadden we die nog niet uitgevoerd.
De leverancier bracht vandaag een echter een beveiligingsupdate uit, en daarom hebben we de nieuwste versie nu meteen geïmplementeerd.

Ik ben het met je eens. Het ziet er allemaal heel goed uit!

• 2 weeks later...
Geplaatst (bewerkt)

Vandaag de snooker finale van de Masters op tv. Een geweldige partij tussen John Higgins en de 'nieuweling' Yan Bingtao.

De huidige stand ( om 21:00 ) is 5 - 5 ( best of 19 frames ).

bewerkt door Linkalovers
  • Leuk 1
Geplaatst

Bedankt voor de tip. Ik vind snooker ook prachtig om naar te kijken. 

Geplaatst
2 uur geleden zei Linkalovers:

Prachtige snooker wedstrijd gisteravond en een 'new kid on the block' winnaar, namelijk Yan Bingtao.

Ja, ik zit nu weer te kijken nadat ik gisteravond rond half 11 ben afgehaakt. Net de break gezien in het 14e frame (7-7), Wat een klasbak die Yan.

Geplaatst

De afgelopen dagen zijn we bijna 'verdronken' en weggewaaid, maar vandaag schijnt de zon weer. We hebben even frisse wangen gehaald op de fiets. De eerste narcissen staan al te bloeien langs de weg!

De eigenaar van het bloemenstalletje in de buurt is gek op tulpen, hij had ze al vóór de Kerst. Gisteren heb ik mijn eerste bos van het jaar gekocht, ik zal hem in ons café zetten om dit wat op te fleuren.

P1180148.JPG

• Leuk 1
Geplaatst
1 uur geleden zei Helmine:

Wie gaat er vanavond mee nachtcachen?

Ja, goed idee! Zullen we om negen uur maar afspreken? :wink2:

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...