regenboog2 Geplaatst 31 december 2020 Share Geplaatst 31 december 2020 Gelukkig Nieuwjaar allemaal! Dat het een beter jaar mag worden. Blijf gezond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 31 december 2020 Share Geplaatst 31 december 2020 Daar sluit ik me graag bij aan! Iedereen alle goeds, geluk en gezondheid toegewenst. We hopen dat het in veel opzichten een beter jaar mag worden als het afgelopen jaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 1 januari 2021 Share Geplaatst 1 januari 2021 (bewerkt) WOW, een heel nieuw interieur !!! Iedereen een gezond en gelukkig nieuwjaar toegewenst !! 1 januari 2021 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 1 januari 2021 Share Geplaatst 1 januari 2021 Zometeen de partij van Michael tegen Chisnall. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 1 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 1 januari 2021 Ik zit er klaar voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genhenk Geplaatst 1 januari 2021 Share Geplaatst 1 januari 2021 Eerste set belooft vuurwerk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 1 januari 2021 Share Geplaatst 1 januari 2021 Gaat helemaal niet goed.... 😥 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 1 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 1 januari 2021 Ik ben er ook bang voor. Had gehoopt op een spannende partij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 1 januari 2021 Share Geplaatst 1 januari 2021 Tjonge. Met 5-0 aan de broek. 🙄 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genhenk Geplaatst 1 januari 2021 Share Geplaatst 1 januari 2021 Beetje eenzijdig vuurwerk, jammer jammer jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 1 januari 2021 Share Geplaatst 1 januari 2021 9 minuten geleden zei regenboog2: Ik ben er ook bang voor. Had gehoopt op een spannende partij. Jammer genoeg geen moment spannend geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 1 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 1 januari 2021 Wie had dit gedacht? Jammer, hij had zijn dag niet. Chisnall heeft wel weer goed gegooid, ben benieuwd hoever hij komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 1 januari 2021 Share Geplaatst 1 januari 2021 Ja, Chisnall speelde geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 2 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 2 januari 2021 Ik was benieuwd naar Chisnall, dus heb vandaag nog even gekeken. Een hele andere partij deze keer. Hij heeft het niet gered. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 2 januari 2021 Share Geplaatst 2 januari 2021 Nee, ik heb het gezien. Was een compleet andere partij. Zondagavond Price tegen Anderson in de finale. Ik gun het Price zeker, maar ik gok op Anderson als de winnaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten