Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Gast Yvonne (GOTCHA)
Geplaatst

Helaas is de mededeling hierover niet te gebruiken om vragen/vraagtekens te stellen/plaatsen.

Ik kan mij niet voorstellen dat er na 18 juni 's avonds laat geen nieuwe caches meer zijn aangemeld.

Ik heb dan ook mijn bedenkingen bij het maar hebben van één approver voor ons land.

Wat is jullie mening hierover? En zijn er werkelijke geen caches die wachten op goedkeuring?

Geplaatst

Kan het approven onder de huidige afspraken niet worden gedaan door Geocaching.com USA, bij langere afwezigheid van de Benelux-approver?

Gr.M.

Geplaatst

Remco kennende zijn er waarschijnlijk geen caches online gekomen. Daar de vorige keer dat hij 2 weken afwezig was dit netjes heeft gemeldt.

Ik heb er wel 2 op stapel staan, maar die zijn nog niet zichtbaar voor Remco.

Groeten

Geplaatst

Ik ben nog te beantwoorden mail inzake Kokosnooteiland bij Remco uitstaan. Zijn verzoek deze cache over te nemen is gehonoreerd met klaarzetten van een kist, maar verder geen reactie. Ook in kader Park Pop is afgelopen zaterdag een cache niet tijdig actief gegaan.

Geplaatst

Tja, Remco zal het wel druk hebben.

Ik weet dat er in ieder geval één cache vanaf afgelopen donderdag, 24-06-2004 zit te wachten op goedkeuring. De plaatser heeft nog niets gehoord.

Kruimel

Geplaatst

Het zou toch mooi zijn als er een site kwam waarop nieuwe caches alvast te zien zijn, zodat ze gelopen kunnen worden in afwachting van de goedkeuring. Loggen kan dan na de goedkeuring.

Geplaatst

Kan toch een keertje gebeuren dat er een langere tijd overheen gaat voordat je cache goedgekeurd en geplaatst kan worden.

Wij zijn blij dat er een vrijwilliger is die dit wil doen en er zoveel vrije tijd in steekt. Kan niet anders zeggen dat dat het er altijd netjes en goed verzorgd uitziet.

Mede dankzij deze en vele andere vrijwilligers kunnen we lekker geocachen en zonder verdere kosten onze hobby beoefenen.

Geplaatst
Het zou toch mooi zijn als er een site kwam waarop nieuwe caches alvast te zien zijn, zodat ze gelopen kunnen worden in afwachting van de goedkeuring. Loggen kan dan na de goedkeuring.

Daarmee ontkracht je het ontmaagdingscircus!

Niet dat mij het wat uitmaakt want aan dat circus doe ik in principe niet mee, hooguit toevallig.

Vandaag of morgen loop ik de cache van mijn broer die dus ook nog niet online is (wacht op goedkeuring en terugkomst van Remco...). Die ontmaagt ik dan eigenlijk ook, maar helemaal eerlijk is het niet. Eigenlijk heel oneerlijk, want het is een multi en ik weet het eindpunt. :rolleyes:

Meerdere approvers, tja, lijkt me handig maar wie heeft er tijd over??! Lijkt me best leuk werk, maar kan het pas na mijn scheiding gaan doen. En die scheiding, tja, die had ik niet gepland hoewel ik na 17 jaar huwelijk toch al wel ruim op de helft zou moeten zijn, niet dan :blush:

Geplaatst

hehehe, de maagdensite, ter afwachting van de approval. Wat doe je dan trouwens als de cache niet goedgekeurd wordt? Dan heb je niets gevonden?

GRTZ

Kruimel

Geplaatst
. Wat doe je dan trouwens als de cache niet goedgekeurd wordt? Dan heb je niets gevonden?

In die variant wordt voorzien, zoals in een ander draadje valt te lezen. Gedachtevorming over e.e.a. is in volle gang.

Een andere mogelijkheid is om de zaken op hun beloop te laten, met een steeds bureaucratischer approvalbeleid tot gevolg.

Geplaatst
Meerdere approvers, tja, lijkt me handig maar wie heeft er tijd over??!

Ik heb me al aangeboden toen men kwam met het verhaal van een Nederlandse approver op de proppen kwam. Nog steeds bied ik me aan. :blush:

Lijkt me best leuk werk, maar kan het pas na mijn scheiding gaan doen. En die scheiding, tja, die had ik niet gepland hoewel ik na 17 jaar huwelijk toch al wel ruim op de helft zou moeten zijn, niet dan  :rolleyes:

Ach, ik ben al 28 of 29 jaar getrouwd, ik weet het niet eens meer, dus dat is hetzelfde als een scheiding. :yes:

Ik heb bijna iedere dag wel een morgen of een middag over. In ieder geval wel een aantal malen per week.

Ik wil Remco ook wel helpen hoor. Laat hij me de caches voor de 3 of 4 Noordelijke provincies maar geven ter goedkeuring.

Zoals het ruim een jaar geleden ook al is voorgesteld. Nederland opdelen in Regio's

GRTZ

Kruimel

Geplaatst
Helaas is de mededeling hierover niet te gebruiken om vragen/vraagtekens te stellen/plaatsen.

Ik kan mij niet voorstellen dat er na 18 juni 's avonds laat geen nieuwe caches meer zijn aangemeld.

Ik heb dan ook mijn bedenkingen bij het maar hebben van één approver voor ons land.

Wat is jullie mening hierover? En zijn er werkelijke geen caches die wachten op goedkeuring?

Jazeker wachten er nog wel caches op goedkeuring. Die van ons bijvoorbeeld. Al twee weken en de cache hebben we er al liggen. Straks is ie nog eerder gejat dan dat ie goedgekeurd is. :blush::yes::rolleyes:

Maar goed, we begrijpen heus wel dat als er maar één iemand is die dit moet klaren dat het wat op zich laat wachten. Is twee weken normaal? Of kan het nog veel langer duren. Begrijp me niet verkeerd, dit is geen noot van kritiek maar gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid.

Gast Sweikies
Geplaatst

Ik heb zelf ook al twee weken geleden een nieuwe cache aangemeld en tot op heden geen reactie. Ik heb net gemailt met een cache approver uit Amerika. Hij vertelde mij dat de Nederlandse approver computer problemen heeft. Hoe lang het nog gaat duren wist hij niet te vertellen. Ik ben het met jullie eens dat 1 mannetje voor Nederland te weinig is, zeker als je het van thuis uit met je eigen pc moet doen.

Team Sweikies

Geplaatst

Mijn nieuwe cache ligt al vanaf zaterdag 19 juni om te approven.

Dit vind ik extreem lang t.o.v. mijn vorige cache. Die in 3 dagen was geapproved.

Ik heb Remco gevraagd of er iets aan de hand was of dat ik iets fout had gedaan, maar geen reactie mogen ontvangen.

Waarschijnlijk heeft hij het druk. Kan toch altijd voorkomen, niet? :yes:

In principe moet 1 approver genoeg zijn voor ons kikkerlandje, maar daarover kun je van mening verschillen.

Een aparte site waarop de nog niet geapprovede cache's zijn te zien om alvast te lopen, vind ik niet goed.

Want als er iets mis mee is en hij kan niet geapproved worden of verplaatst moet worden dan vind ik niet dat er al naar gezocht moet worden.

Maar wie ben ik? Zoveel mensen, zoveel meningen! B)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...