herm Geplaatst 7 augustus 2020 Geplaatst 7 augustus 2020 Wie heeft de M700 al? Kun je daar net zoveel mee als de O700? Met name geocachen? Is er al een RAM fietshouder voor de M700 op de markt?
Peetee Geplaatst 8 augustus 2020 Geplaatst 8 augustus 2020 Afgaand op de hier genoemde specificaties zou je een heel eind moeten kunnen komen. En de accessoires zijn er kennelijk ook al: Accessoires.
Berenboot Geplaatst 8 augustus 2020 Geplaatst 8 augustus 2020 Moeilijk. Staat wel op de site van Waypoint maar is nergens leverbaar Als je op bekijk voorraad klikt krijg je 0 op rekest
harrie Geplaatst 9 augustus 2020 Geplaatst 9 augustus 2020 Hij lijkt leverbaar en te bestellen bij Garmin zelf. Hier kun je hem bestellen. 1
regenboog2 Geplaatst 9 augustus 2020 Geplaatst 9 augustus 2020 Op de site van de geocachingshop staat ook dat hij op voorraad is. 1
searchjaunt Geplaatst 9 augustus 2020 Geplaatst 9 augustus 2020 Garmin kennende, misschien eerst wachten tot de ergste bugs er uit zijn. De GPSmap 66 is al lang uit en is nog altijd niet wat het moet zijn.
herm Geplaatst 9 augustus 2020 Auteur Geplaatst 9 augustus 2020 Hartelijk dank allemaal voor de tips. Ik heb ze allemaal bekeken en kan er zeker wat mee. Alleen nog uitzoeken of Ik mijn huidige RAMhouder voor de O700 gemakkelijk kan ombouwen met behoud van het onderdeel dat al vast op mijn stuur zit. (de knobbel). Het risico van het nu al kopen van de M700 zijn uiteraard de bugs. Daar heb ik met mijn O700 ook een hoop gedoe.n mee gehad en nog steeds heb ik last van shut downs. Ik denk dat ik het er toch op ga wagen. Het lijkt me een mooi apparaat.
rgschmidt Geplaatst 7 september 2020 Geplaatst 7 september 2020 Fantastisch apparaat, heb er afgelopen weken al heel wat mee gegeocached en gewandeld. Verbluffend weinig problemen mee in tegenstelling tot alle voorgaande Garmins die ik heb gehad (als early adaptor). Mooi scherm en snel met weergeven kaart en menu's. 2
herm Geplaatst 20 november 2020 Auteur Geplaatst 20 november 2020 Op 7-9-2020 om 16:55 zei rgschmidt: Fantastisch apparaat, heb er afgelopen weken al heel wat mee gegeocached en gewandeld. Verbluffend weinig problemen mee in tegenstelling tot alle voorgaande Garmins die ik heb gehad (als early adaptor). Mooi scherm en snel met weergeven kaart en menu's. Hoe gevoelig is het aanraakscherm? Bij mijn Oregon 700 heeft regen of onbedoelde aanraking geen effect. Je moet met een speciaal icoontje het scherm gevoelig maken.. Is dat bij de M700 ook zo?
rgschmidt Geplaatst 21 november 2020 Geplaatst 21 november 2020 Naar mijn weten zit er geen optie op om scherm (on)gevoeliger te maken. Maar bij regen heb ik soms wel gemerkt dat druppels als schermclicks worden gezien. Er zit wel een ‘handschoen’ modus bij de instellingen. 1
herm Geplaatst 24 november 2020 Auteur Geplaatst 24 november 2020 Op 21-11-2020 om 12:23 zei rgschmidt: Naar mijn weten zit er geen optie op om scherm (on)gevoeliger te maken. Maar bij regen heb ik soms wel gemerkt dat druppels als schermclicks worden gezien. Er zit wel een ‘handschoen’ modus bij de instellingen. Dank voor jouw reactie. Ik ga het toestel binnenkort toch maar even zelf bekijken. Op internet bestellen zonder even kunnen kijken hoe het werkt lijkt me te link. Hij is te duur om teleurgesteld in de kast te leggen.
rgschmidt Geplaatst 24 november 2020 Geplaatst 24 november 2020 8 minuten geleden zei herm: Dank voor jouw reactie. Ik ga het toestel binnenkort toch maar even zelf bekijken. Op internet bestellen zonder even kunnen kijken hoe het werkt lijkt me te link. Hij is te duur om teleurgesteld in de kast te leggen. Moet je zeker doen want de grootte van de Montane moet je wel bevallen. Ik vind het een fantastisch apparaat dat wat betreft functionaliteit al mijn vorige GPSsen overtreft. Ik ben al gewend aan de grootte en gebruik met veel plezier ook de InReach functionaliteit tijdens hiking. Succes met je keuze en als je vragen hebt dan hoor ik het wel. 1
Aanbevolen berichten