Reintje de Vos † Geplaatst 10 augustus 2004 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2004 Over die laatste kaart een vraag aan Reintje; caches die ik gedaan heb en daarna in het archief zijn gezet worden niet zichtbaar op die kaart. Is het (t.z.t.) mogelijk dit aan te passen, of dit ergens bij specificeren als optie te geven. Voor deze optie moet ik even een "inhaal slag" maken. Ik ben daar mee bezig, dus nog even geduld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 3 oktober 2004 Auteur Share Geplaatst 3 oktober 2004 Vanavond heb ik eindelijk een veel gevraagde DHZ functie gemaakt. Het aanpassen van de eigenschappen van jou cache gaat nu (meestal) ook als hij op een andere dan je eigen naam staat. Hij moet natuurlijk wel binnen jou eigen profiel zitten. (Het aanpassen van de eigenschappen van de caches van anderen is slechts voorbehouden aan hele sluwe dieren. ) Het "meestal" heeft betrekking op het feit dat nog niet voor alle caches de gegevens zijn ingelezen. Dat is binnen een paar weken over. Als je voor die tijd de eigenschappen al wilt invoeren kun je "voordringen" door voor de betreffende cache een "gemiste log" aan te vragen. Even geduld en je kunt aan de gang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
schatzoeker Geplaatst 14 oktober 2004 Share Geplaatst 14 oktober 2004 Reintje Is het een goed idee om net als op de Oostenrijkse site een pagina te maken waar je de cachelist van Nederland, Benelux en misschien de Grensstreek met Duitsland kunt sorteren op Latitude en Longitude? Zie deze link Je ziet dan in één oogopslag de caches bij je in de buurt. Uiteraard hebben we deze optie ook via de kaarten die prima zijn, maar misschien voor de compleetheid en the fun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jean-Bob Geplaatst 18 oktober 2004 Share Geplaatst 18 oktober 2004 Ik wacht nog op mijn inlogcode om het een en ander aan te kunnen passen voor mijn cache. Kun je aangeven wat de vertraging veroorzaakt? Mvg, Jean-Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dmace Geplaatst 18 oktober 2004 Share Geplaatst 18 oktober 2004 Dit kan wel eens een half dagje duren. Geduld is een schone zaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 18 oktober 2004 Auteur Share Geplaatst 18 oktober 2004 Dit kan wel eens een half dagje duren. Geduld is een schone zaak Maar als ik mijn mailbox om een onduidelijke rede niet inlees op mijn machine kan het wel heel lang duren... En ik me maar afvragen waarom er niemand meer een wachtwoord aanvraagt. Om 18:00 uur is hij binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 18 oktober 2004 Auteur Share Geplaatst 18 oktober 2004 Ik heb nog een probleem met een aantal oude aanvragen: sander: heeft zijn account op gc.com niet geactiveerd. saopaulo: bestaat niet. saturdays: bestaat niet. Deze aanvragen gaan bij mij de trash in. Als het geregeld is moeten de eigenaren maar opnieuw een wachtwoord aanvragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Team Kleijn Geplaatst 11 november 2004 Share Geplaatst 11 november 2004 Op verzoek van Reintje zijn alle 'Team Kleijn' caches qua eigenschappen ingesteld. Rob 'Team Kleijn' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nico Bartels Geplaatst 23 november 2004 Share Geplaatst 23 november 2004 Als geocacher die bijna alles per OV doet valt mij op dat de standaard kaart bij het inzoomen handig de NS stations toont (rechthoekige blokjes). De Do It Yourself kaart heeft dat echter niet. Is dat nog te verhelpen? Ik zou er erg blij mee zijn! Nico. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 23 november 2004 Auteur Share Geplaatst 23 november 2004 ...De Do It Yourself kaart heeft dat echter niet. Is dat nog te verhelpen? <{POST_SNAPBACK}> Tuurlijk is dat te regelen. Je moet alleen even geduld hebben. Ik loop nu om van het werk. Zoom kaarten en ranking voor de TB race, een belofte voor meer DHZ functionaliteit en wat zaken achter de schermen. Is allemaal niet zoveel werk, maar ik kan er lekker druk mee zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 23 november 2004 Auteur Share Geplaatst 23 november 2004 Tuurlijk is dat te regelen. Je moet alleen even geduld hebben. Kreeg net een ingeving tijdens "Per seconde wijzer". Resultaat: Geregeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nico Bartels Geplaatst 23 november 2004 Share Geplaatst 23 november 2004 Tuurlijk is dat te regelen. Je moet alleen even geduld hebben. Kreeg net een ingeving tijdens "Per seconde wijzer". Resultaat: Geregeld. <{POST_SNAPBACK}> Net effe gespiekt, het is geweldig! Nu zie ik meteen of er een station in de buurt is en heb ik alleen de DIY kaart nodig. Mijn dank grenst aan hondsdolheid! Nico. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Camelion Geplaatst 24 november 2004 Share Geplaatst 24 november 2004 (bewerkt) Mijn dank grenst aan hondsdolheid! Nico. <{POST_SNAPBACK}> Daar zal Reintje de Vos niet blij mee zijn 24 november 2004 bewerkt door camelion Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kleine welp Geplaatst 27 november 2004 Share Geplaatst 27 november 2004 Ook nog even een reactie, de DIY pagina is idd, erg handig Vergeet alleen steeds mn ww Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tornado Bram Geplaatst 27 november 2004 Share Geplaatst 27 november 2004 Een optie om passwoord aan te passen zou inderdaad handig wezen maar je kunt ook het vinkje aanzetten dan hoef je met dezelfde computer niet weer opnieuw het wachtwoord in te voeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden