regenboog2 Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 Ik ben wel voor een avondje knutselen Linkalovers, dan hebben we meteen een leuke decoratie op de tafeltjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 (bewerkt) 29 minuten geleden zei regenboog2: Ik ben wel voor een avondje knutselen Linkalovers, dan hebben we meteen een leuke decoratie op de tafeltjes! De kleintjes worden het, begrijp ik. Dan heb ik ondertussen al wat 'hout' over voor de openhaard en/of de vuurkorf . 'T moet alleen nog even in kleine mootjes 7 december 2020 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 Zag ik Rudolf nou in de tuin lopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 (bewerkt) 19 minuten geleden zei Helmine: Zag ik Rudolf nou in de tuin lopen? Niet gezien. Toch wel snel een foto gemaakt, hoop ik? 7 december 2020 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 7 december 2020 Auteur Share Geplaatst 7 december 2020 Ik heb alvast de open haard aangestoken. Linkalovers, zet jij de kerstboom niet té dichtbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 (bewerkt) ik zal ze ff verplaatsen. Ps. gaan we nu 8 uur op de bank en/of aan de bar hangen? 7 december 2020 bewerkt door Linkalovers 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 7 december 2020 Auteur Share Geplaatst 7 december 2020 3 minuten geleden zei Linkalovers: ik zal ze ff verplaatsen. Ps. gaan we nu 8 uur op de bank en/of aan de bar hangen? Ja, 8 uur is wel heel erg lang hè? Daar moeten dan wel wat hapjes en drankjes bij .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berenboot Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 Zo, de kou is er uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei Peetee: ...moeten dan wel wat hapjes en drankjes bij .... Warme voeten of niet, die hapjes en drankjes zijn altijd welkom. P.s ik kijk ondertussen naar het laatste gedeelte van de snooker wedstrijd van gisteravond, tussen Neil Robertson en Judd Trump. Het werd te laat en ik had toen al het idee, dat de wedstrijd over alle 19 frames zou gaan. Aangezien de heren steeds langzamer gingen spelen ( van vermoeidheid en de stress ? ) kon het dus nog uren duren. 7 december 2020 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 Ik kom even mijn voeten warmen bij het vuur, daarna lekker slapen. Die acht uur houd ik niet vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 1 minuut geleden zei regenboog2: Ik kom even mijn voeten warmen bij het vuur, daarna lekker slapen. Die acht uur houd ik niet vol. Inderdaad, hapje en een borreltje erbij, snooker aan en daarna heerlijk relaxed het bed in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 (bewerkt) Hé PeeTee, Kan ik jou en je drone komende zomer een paar dagen inhuren? Zie hier. Misschien, gezien de grote van deze drone, kan die van jouw e.e.a. in een middag wel oplossen . 8 december 2020 bewerkt door Linkalovers 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 2 minuten geleden zei Linkalovers: Kan ik jou en je drone komende zomer een paar dagen inhuren? Zie hier. Misschien, gezien de grote van deze drone, kan die van jouw e.e.a. in een middag wel oplossen . Weet nog wel een aantal personen die verpulverd mogen worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 (bewerkt) 16 minuten geleden zei harrie: Weet nog wel een aantal personen die verpulverd mogen worden Personen ? Ik bedoelde van die vliegende en zoemende bijters. Die in alle delen van het land ( en ongetwijfeld ook in België ) verschillende namen hebben, maar één en hetzelfde beest is . 8 december 2020 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 8 december 2020 Auteur Share Geplaatst 8 december 2020 1 uur geleden zei Linkalovers: Hé PeeTee, Kan ik jou en je drone komende zomer een paar dagen inhuren? Zie hier. Misschien, gezien de grote van deze drone, kan die van jouw e.e.a. in een middag wel oplossen . Kijk, dat is handig! Ik denk dat dat wel moet gaan lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten