Linkalovers Geplaatst 24 juli 2020 Share Geplaatst 24 juli 2020 (bewerkt) 18 minuten geleden zei Peetee: Het lijkt op een ransomware aanval: https://www.zdnet.com/article/garmin-services-and-production-go-down-after-ransomware-attack/ Ja, daar dacht ik gelijk ook al aan, toen het langer dan een paar uur duurde !! Maar ik had verder nog niet gezocht/gekeken, die firmware updates zijn ook niet zo belangrijk, die kunnen best een dag achterlopen. Maar Zdnet.Com is duidelijk: inderdaad ransomware. 24 juli 2020 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 26 juli 2020 Share Geplaatst 26 juli 2020 Ze vragen 10 miljoen. Zullen de gps-sen wel weer duurder worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 26 juli 2020 Share Geplaatst 26 juli 2020 1 uur geleden zei Diederikus: Ze vragen 10 miljoen. Zijn dat Euro's of Bitcoins? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 26 juli 2020 Share Geplaatst 26 juli 2020 4 minuten geleden zei harrie: Zijn dat Euro's of Bitcoins? 10 miljoen euro. Mogelijk in bitcoins. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 9 augustus 2020 Auteur Share Geplaatst 9 augustus 2020 Zo! Max wint op Silverstone! #F1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 9 augustus 2020 Share Geplaatst 9 augustus 2020 Knap uitgedacht met die banden en dat dit dan ook lukt!! Ik neem er maar een ijsje op vandaag 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 11 augustus 2020 Share Geplaatst 11 augustus 2020 De race letterlijk op afstand gevolg, maar halverwege even een gratis wifi plekje gezocht en zo het einde toch te kunnen zien. T'is jammer dat Mercedes zo oppermachtig is. Niet alleen voor Max, maar voor de hele F1. De spanning ( niet alleen van de banden ) is vaak van laag niveau. Toch zijn de laatste races wel beter dan vorig jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 11 augustus 2020 Share Geplaatst 11 augustus 2020 Ik zou het wel eens willen zien als iedereen een wagen had met gelijke mogelijkheden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 11 augustus 2020 Auteur Share Geplaatst 11 augustus 2020 Ja, dat zou wel eens heel verrassende uitslagen kunnen geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 6 september 2020 Auteur Share Geplaatst 6 september 2020 Dit was toch wel een héééél verrassende uitslag!!! #F1 1. Gasly 2. Sainz 3. Stroll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 6 september 2020 Share Geplaatst 6 september 2020 Ja, wie dat voorspeld heeft, is nu miljonair. Ik zat aan het scherm ‘geplakt’ om de Pyreneeën te bewonderen (en de renners natuurlijk). Balen dat de vluchter van de dag net niet goed genoeg was in de sprint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 13 september 2020 Auteur Share Geplaatst 13 september 2020 Nou, dat was snel over met Max... #F1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 13 september 2020 Share Geplaatst 13 september 2020 2 uur geleden zei Peetee: Nou, dat was snel over met Max... #F1 Ja, dat was kort en om te Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 13 september 2020 Auteur Share Geplaatst 13 september 2020 3 minuten geleden zei Linkalovers: Ja, dat was kort en om te Ja, acht man eruit dat zie je niet zo vaak ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 13 september 2020 Share Geplaatst 13 september 2020 (bewerkt) Inderdaad. Vanmorgen ook F3 en F2 race gezien en ook daar werd behoorlijk geduwd en getrokken. Ook daar vaak met 3 auto's door/in de bochten en dat ging heel vaak goed ( en soms fout ). Dus een race met veel actie had ik eigenlijk wel verwacht en ik had Max daarom best eens kans toegekend ( Red Bull en Max zijn altijd goed in chaos ). Maar hij is helaas vroeg in de race van de baan geduwd. 13 september 2020 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten