Linkalovers Geplaatst 25 mei 2019 Share Geplaatst 25 mei 2019 (bewerkt) Het lijkt mij voor de kinderen juist leuk. Op deze wijze krijg je wat meer 'avontuur', in een ( voor hun ) misschien 'saaie' wandeling. Dat ik ( wij als team ) het liefst een wandeling doen, waarbij je zo min mogelijk hoeft na te denken , betekent niet dat iedereen dat leuk moet vinden. Sterker nog, ik heb liever dat 'iedereen' wat anders doet dan wij, des te rustiger is het tijdens onze wandeling . 25 mei 2019 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 25 mei 2019 Share Geplaatst 25 mei 2019 Het lijkt me leuk om op deze manier op ontdekkingstocht te gaan. Natuurlijk hoeft het niet voor iedereen op deze manier. Er zijn ook in deze tijd van schermen nog kinderen te vinden die met boswachter op zoek gaan naar sporen in het bos, insecten, paddenstoelen etc. De variatie zorgt ervoor dat we niet allemaal hetzelfde hoeven te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 2 juni 2019 Share Geplaatst 2 juni 2019 Wij waren vandaag al wat vroeger op pad omdat het zo warm werd. Terrasje pakken bij het Opkikkertje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 2 juni 2019 Share Geplaatst 2 juni 2019 Goed idee! Doe mij maar een koud pilsje regenboog. Lekker! ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 4 juni 2019 Share Geplaatst 4 juni 2019 Hallo allemaal Ouderwetse gezelligheid bij het Opkikkertje. Wie blijft er een hapje macaroni mee eten? Liefs van de Kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 4 juni 2019 Share Geplaatst 4 juni 2019 Ja lekker! Dat komt goed uit, ik ben net klaar met werken. Kunnen we nog even op het terras of waaien we al weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 4 juni 2019 Share Geplaatst 4 juni 2019 Lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 4 juni 2019 Share Geplaatst 4 juni 2019 (bewerkt) Doe de tuindeuren maar lekker wijd open. Nog ff genieten van het zonnetje, voordat het nat wordt. Ijsje erbij? Mmmm ....ja graag 4 juni 2019 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 4 juni 2019 Share Geplaatst 4 juni 2019 Ik blijf nog even zitten, want ik ben ook dol op ijsjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 4 juni 2019 Share Geplaatst 4 juni 2019 (bewerkt) Ook nog emn dik doun in de toene? Vergeten in te kopen, ligt er nog wat in de schuur en in de diepvries? 4 juni 2019 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 4 juni 2019 Share Geplaatst 4 juni 2019 Nu wel, ik ben even naar de ijswinkel om de hoek geweest. Een paar bakken Italiaans ijs liggen op je te wachten. Nog meer liefhebbers?? Schuif maar aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 4 juni 2019 Share Geplaatst 4 juni 2019 Een flink onweer hier nu, met stevige windstoten. Gelukkig waren we op tijd om alle spulletjes vast te zetten. Hopelijk is het straks ook wat minder benauwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 4 juni 2019 Share Geplaatst 4 juni 2019 Het begint hier nu op afstand te flitsen en gerommel in de verte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 4 juni 2019 Share Geplaatst 4 juni 2019 Zo is het droog, zo hoost het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 4 juni 2019 Share Geplaatst 4 juni 2019 Bij ons is het al weer een tijdje rustig. De brandweer heeft het druk, verschillende bomen zijn omgewaaid. Ook een woning in brand, misschien de bliksem, dat weet ik nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten