de kikkers Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 Lieve allemaal, Wat een bofferd ben je Peetee om al die zwijnen en zwijntjes te zien. Een moment om van te genieten! We drinken nu thee, dus iedereen die trek in een kopske heeft, kan gezellig aanwaaien. Groetjes van de Kikkermeiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 Ja, was heel leuk, Kikker! ? Doe mij maar een bakkie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 Ha kikkers, wat leuk dat jullie weer in het café waren. Helaas heb ik de thee gemist, moest ‘sporten’ bij de fysio. Ik zal verse koffie en thee zetten voor vanavond. Misschien zijn er nog wel liefhebbers voor het voetballen op ons grote scherm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 11 april 2019 Share Geplaatst 11 april 2019 (bewerkt) Verstappen blij dat Red Bull montagefout heeft opgelost voor GP China Nu maar hopen dat het beter in China ! Voor wie wil kijken: Vrijdag 12 april Eerste vrije training 04:00 - 05:30 uur Tweede vrije training 08:00 - 09:30 uur Zaterdag 13 april Derde vrije training 05:00 - 06:00 uur Kwalificatie 08:00 - 09:00 uur Zondag 14 april Race 08:10 uur 11 april 2019 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 11 april 2019 Share Geplaatst 11 april 2019 Dat zou inderdaad erg mooi zijn. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen in China. Vannacht om 4 uur de eerste vrije training, maar dat geloof ik wel ... ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 11 april 2019 Share Geplaatst 11 april 2019 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Peetee: Vannacht om 4 uur de eerste vrije training, maar dat geloof ik wel ... ? Die kunnen we terugkijken . 11 april 2019 bewerkt door Linkalovers 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 11 april 2019 Share Geplaatst 11 april 2019 45 minuten geleden zei Linkalovers: Die kunnen we terugkijken . Zo is dat! ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 12 april 2019 Share Geplaatst 12 april 2019 (bewerkt) Als je met je gps rondloopt, opzoek naar ....'dat plastic doosje'...., dan heb je eigenlijk geen idee wat er allemaal nodig is om dat mogelijk te maken. Dan bedoel ik in dit geval niet de bezigheden van een CO, maar wat er gedaan is om je gps werkende te krijgen. Mocht je een klein uurtje tijd hebben, bekijk het volgende filmpje ( vanaf minuut 4:00 ) en verbaas je erover, hoe het mogelijk is. Falcon Heavy-raket met succes voor de tweede keer gelanceerd. Ps. Deze lancering was vannacht en heeft de Saoedi Arabische communicatie satelliet Arabsat 6A in een baan om de aarde gebracht. Qua type satelliet heeft dit misschien niets met een gps te maken, maar dat is bijzaak 12 april 2019 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 12 april 2019 Share Geplaatst 12 april 2019 Ja, mooi ..., prachtige beelden. Vooral het terugkomen en landen van die (side-)boosters (alle drie deze keer!) vind ik steeds weer imposant om te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 14 april 2019 Share Geplaatst 14 april 2019 Op 4/11/2019 om 9:45 PM zei Linkalovers: Verstappen blij dat Red Bull montagefout heeft opgelost voor GP China Nu maar hopen dat het beter in China ! Voor wie wil kijken: Vrijdag 12 april Eerste vrije training 04:00 - 05:30 uur Tweede vrije training 08:00 - 09:30 uur Zaterdag 13 april Derde vrije training 05:00 - 06:00 uur Kwalificatie 08:00 - 09:00 uur Zondag 14 april Race 08:10 uur Jammer genoeg werd het wat een saaie race ... Op nu maar naar Bakoe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 14 april 2019 Share Geplaatst 14 april 2019 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Peetee: ...Jammer genoeg werd het wat een saaie race... Inderdaad. Maar ondanks dat, is Max op de 4de plaats geëindigd. Is dat saai of zijn we al verwend en worden we pas weer enthousiast als Max op het podium komt? Ze zijn nog steeds de 'best of the Rest', maar ze komen steeds dichter bij de top. Rustig punten blijven halen en iets later in het seizoen de/een Ferrari en Mercedes inhalen voor de eindstand. 14 april 2019 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 14 april 2019 Share Geplaatst 14 april 2019 Zo is dat. De tussenstand is alvast niet verkeerd, en biedt nog volop mogelijkheden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Allemaal klaar voor Juventus-Ajax? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 51 minuten geleden zei Peetee: Allemaal klaar voor Juventus-Ajax? Het spijt me, maar ik heb heel weinig met Nederlands voetbal ( maar wel 'iets' voor Engels voetbal ). Maar ik blijf voor voetbal beslist niet voor thuis. Leuke en mooie wedstrijd toegewenst ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Dankjewel. Ajax door naar de halve finale!!! #CL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten